• Jaaaa, wie gaat dan ook naar de opening van het carnavalsseizoen om 11:11 op Vrijthof (of ergens anders.):9~

Maar ik ben in ieder geval van de partij. Ik heb dan namelijk een tussenuur. :'D

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

11/11 is het elf november - in belgië wapenstilstand (van WOI) en iedereen heeft dag vrijaf. Velen gaan naar de kerk om het te herdenken en er gaan overal vrijwilligers aan de deur voor de 11.11.11-actie.
    Om 11uur, 11min, 11sec de 11ste van de 11ste maand van het jaar '11, zal ik voor de kerk staan met mijn collectorsbus voor de 11.11.11-actie. Ik ben daarvoor een trouwe vrijwilliger.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

PrincesSnape schreef:
    (...)

Het is gewoon overdag? (nerd)
    in Bergen op Zoom vieren ze het 's avonds, en daar wil ik heen hihi.

If you spread your wings, you can fly away with me.

Jaaaa ik kom dan! Geez het is dan 11-11-11, dat moet ik toch niet missen :9~ Blijf je de hele avond?

Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

Jackal schreef:
    Waarschijnlijk trek ik op 11-11-11 Bergen Op Zoom in om te gaan feesten. *O*

Yay ik ook :3

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Ik moet eerst naar een capaciteitenonderzoek in de ochtend en dan later ga ik met mijn mama en zusje shoppen. En 's avonds die koters aanhoren (cat)

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

LUCKY13 schreef:
    Jaaaa ik kom dan! Geez het is dan 11-11-11, dat moet ik toch niet missen :9~ Blijf je de hele avond?

Nee. Ik ga 's morgens waarschijnlijk. Misschien

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Mijn zusje haar verjaardagsfeestje (ze wordt 8) begint dan om 11 uur :'D

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Aquila schreef:
    11/11 is het elf november - in belgië wapenstilstand (van WOI) en iedereen heeft dag vrijaf. Velen gaan naar de kerk om het te herdenken en er gaan overal vrijwilligers aan de deur voor de 11.11.11-actie.
    Om 11uur, 11min, 11sec de 11ste van de 11ste maand van het jaar '11, zal ik voor de kerk staan met mijn collectorsbus voor de 11.11.11-actie. Ik ben daarvoor een trouwe vrijwilliger.

Wij gaan met de familie ook al lang rond, maar dit jaar gaat het bij mij niet lukken.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

PrincesSnape schreef:
    (...)

Nee. Ik ga 's morgens waarschijnlijk. Misschien
    Noh jammer, anders was ik je misschien tegengekomen. Ik ge helaas later, ben wel om 11 uur uit op school maar moet wachten op vriendinnen :')

Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

Ik haat carnaval.

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Mijn broertje was toen jarig. Helaas werd hij 12. Haha!

"I solemnly swear that i am up to no good."