• Jaaaa, wie gaat dan ook naar de opening van het carnavalsseizoen om 11:11 op Vrijthof (of ergens anders.):9~

    Maar ik ben in ieder geval van de partij. Ik heb dan namelijk een tussenuur. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Die avond loop ik hoogstwaarschijnlijk sint maarten met me zusjes.

    & smiddags me kamer doen (:

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 17:43 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik houd niet zo van carnaval, maar als er feest is kom ik meestal wel :')


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik wil wel maar ik moet na school. Ik vind dat we daar gewoon vrij voor moeten krijgen, is toch ook een cultureel feest.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ga feesten met Mike,Mijn schoonzusje,Mijn broer,nieuwe vriendin van mijn broer,en mijn vriendinnen.

    Het is tevens ook de eerste keer dat ik de nieuwe vriendin van mijn broer zie dus hoop dat ik haar mag.

    Nooit van gehoord :3

    Vroeger ging ik altijd snoep ophalen voor Sint Maarten op 11 november ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nope. Ik ga wel carnavallen als het carnaval is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    nope, dan zit ik waarschijnlijk heel depressief op mijn kamer ofzo te wenen (huil)

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 17:55 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Remembrall schreef:
    Nooit van gehoord :3

    Vroeger ging ik altijd snoep ophalen voor Sint Maarten op 11 november ^^

    Nooit van gehoord? Je kent carnaval toch wel? 11-11 11 over 11 over 11 begint het seizoen. Dat word groot gevierd in Limburg, vooral in Maastricht, Vrijthof.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Cup schreef:
    Nope. Ik ga wel carnavallen als het carnaval is.


    Haha, dat vind ik de laatste jaren niet meer leuk.
    Maar ik moest dan ook met mijn ouders gaan. ><
    Dit jaar mag ik hopelijk met een vriendin gaan. :'D En dan moet ik nog eens zien of ik ga.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nooit van gehoord, maar ik ga wel uit dan 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Dan gaat een kennis van me trouwen! _O_

    Het is dan 11-11-'11


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    Dan gaat een kennis van me trouwen! _O_

    Het is dan 11-11-'11


    Ja, juist dáarom ga ik. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Haha, dat vind ik de laatste jaren niet meer leuk.
    Maar ik moest dan ook met mijn ouders gaan. ><
    Dit jaar mag ik hopelijk met een vriendin gaan. :'D En dan moet ik nog eens zien of ik ga.

    Carnaval is hier echt leuk. Vier/vijf dagen feesten, wel met vriendinnen ofcourse.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Waarschijnlijk trek ik op 11-11-11 Bergen Op Zoom in om te gaan feesten. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Cup schreef:
    (...)
    Carnaval is hier echt leuk. Vier/vijf dagen feesten, wel met vriendinnen ofcourse.

    Met mijn vader en kennissen is het ook leuk, leuker dan mijn vrienden. Die gaan gewoon uit, alleen dan verkleed. Dan ga ik liever met mijn vader, die viert echt carnaval.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall