• Ik had zoals eerder in een topic vermeld ruzie met mijn beste vriendin, ik herhaal wel even wat er gebeurd was.

    We hadden al 2 weken afgesproken de stad in te gaan, omdat we zo weinig konden afspreken. Dus die avond dat we naar de stad zouden zegt ze dat ze gaat sporten, en dan word ik pissig omdat wij al hadden afgesproken, en ik haar echt weer wou zien. Dus toen zei ze dat ze zelf wel besloot wat ze deed en wanneer, en dat ik me er niet mee moest bemoeien. En toen is ze niet naar mijn verjaardag gekomen, en heeft ze m'n kado weggegooid enz.

    Dus nu zit ze allemaal dingen op facebook te posten van; 'Ik wil geen contact meer met je' & 'Het is voorbij' en alles, en ze reageert niet meer op mijn sms'jes en op mijn berichten, ook neemt ze niet op als ik bel. En nu zitten haar vriendinnen me ook nog uit te maken voor vanalles, en zit ze op een foto van een tekening die ik voor had had gemaakt te zeggen: 'Ik hou van -insert een paar personen hier.-

    ik voel me nu echt slecht, ze was wel mijn beste vriendin en naast haar heb ik niet zoveel mensen die ik al ZO lang ken, of die echt 'vrienden' zijn. En zij zit nu lekker met al haar andere vriendinnen leuke dingen te doen terwijl ik hier dus half-depressief zit.

    Nu kun je wel zeggen 'ze is het niet waard' maar ik vind van wel, want ik wil haar echt niet kwijt.. ookal denkt zij er anders over. Van zo'n kleine ruzie ineens contact kwijt, pffft.. iemand enig idee wat ik nu moet doen? ze neemt niet op, doet de deur niet open, reageert niet, en noem zo maar op..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik snap niet waar jij dat plots vandaan haalt?


    jij zei;

    Ik denk dat je vriendin al langer geen vrienden meer wou zijn, maar dat er niet echt een reden was om je aan de kant te zetten.

    & toen begonnen mijn hersens gewoon wat verder door te denken (:
    Daarom vroeg ik hoelang zijn vriendin dat al wist..
    Je hebt van die mensen die daar problemen van maken..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik snap niet waar jij dat plots vandaan haalt?


    Hij was niet lang geleden voor zijn ouders uit de kast gekomen als ik me niet vregis, maar ik neem aan dat jij (muhhhhh, in gedachte heb ik je altijd bas genoemd!) Chris, het al aan je beste vriendin hebt verteld? Dus dan lijkt het me onwaarschijnlijk


    quidquid excusatio prandium pro

    Midna schreef:
    (...)

    Nja, dingetje, maar hoelang weet ze al dat je homo ben?
    Want zo komt het beetje op mij over dat ze daar problemen mee heeft..
    Ik kan het mis hebben (:

    Ze weet het ongeveer een maandje, toen ik het vertelde hadden we ook al ruzie want ze zei dat haar hele verleden met mij nu instortte omdat het niet hetzelfde was enzo.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hij was niet lang geleden voor zijn ouders uit de kast gekomen als ik me niet vregis, maar ik neem aan dat jij (muhhhhh, in gedachte heb ik je altijd bas genoemd!) Chris, het al aan je beste vriendin hebt verteld? Dus dan lijkt het me onwaarschijnlijk

    LOL BAS.

    Een maand geleden ja. :') maar lees andere post.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sock schreef:
    (...)
    Ze weet het ongeveer een maandje, toen ik het vertelde hadden we ook al ruzie want ze zei dat haar hele verleden met mij nu instortte omdat het niet hetzelfde was enzo.


    ... I take everything back I said <_<

    Is ze soms stiekem verliefd op je?


    quidquid excusatio prandium pro

    Sock schreef:
    (...)
    Ze weet het ongeveer een maandje, toen ik het vertelde hadden we ook al ruzie want ze zei dat haar hele verleden met mij nu instortte omdat het niet hetzelfde was enzo.


    Hmmm ok..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sock schreef:
    (...)
    LOL BAS.

    Een maand geleden ja. :') maar lees andere post.


    Heb ik gedaan xD Ik heb je gejinxt in het verleden met mijn post van net D:

    Ik blijf je in gedachten bas noemen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Midna schreef:
    (...)

    jij zei;

    Ik denk dat je vriendin al langer geen vrienden meer wou zijn, maar dat er niet echt een reden was om je aan de kant te zetten.

    & toen begonnen mijn hersens gewoon wat verder door te denken (:
    Daarom vroeg ik hoelang zijn vriendin dat al wist..
    Je hebt van die mensen die daar problemen van maken..

    Oh, oke. Ik wist niet dat hij nog niet zo lang geleden uit de kast is gekomen..

    Misschien kan dat wel de reden (of een van de redenen) geweest zijn? Want je zegt zelf dat ze het er moeilijk mee had (@Chris)

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 15:47 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als ik dit zo lees heeft ze je dus laten staan, omdat je uit de kast bent gekomen?
    Als dat echt zo is vind ik dat echt laag van haar, want het slaat gewoon nergens op. Je bent en blijft gewoon dezelfde persoon die je altijd al bent geweest. Daar veranderd toch niks aan.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 15:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Als ik dit zo lees heeft ze dus laten staan, omdat je uit de kast bent gekomen?
    Als dat echt zo is vind ik dat echt laag van haar, want het slaat gewoon nergens op. Je bent en blijft gewoon dezelfde persoon die je altijd al bent geweest. Daar veranderd toch niks aan.


    + homo vrienden zijn gewoon beste vrienden die je kan hebben als meisjes zijnde ;d -tenminste zo denk ik erover-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Captain schreef:
    Wat een bitch, dat is geen vriendin dat is gewoon een domme lafaard. :s
    Wie doet nou zoiets? Sorry hoor, maar ze is het écht niet waard. Ze is hypocriet, egoïstisch en heeft een kort loontje. Wil je nu echt zo'n iemand als vriend? (:


    26 - 02 - '16

    Midna schreef:
    (...)

    + homo vrienden zijn gewoon beste vrienden die je kan hebben als meisjes zijnde ;d -tenminste zo denk ik erover-

    Dat geloof ik meteen, kun je lekker met ze praten over kleren, jongens, met ze shoppen en zo door.
    Maarja, als ze (zoals @Alwin al suggereerde) inderdaad op hem was zal dat een enorme klap voor haar zijn.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 15:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Midna schreef:
    (...)

    + homo vrienden zijn gewoon beste vrienden die je kan hebben als meisjes zijnde ;d -tenminste zo denk ik erover-

    Lol ik dacht ook altijd dat meisjes dat zo leuk vonden. x'] maar goed, whatever..

    @DarkSavior, daar heb je gelijk in.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sock schreef:
    (...)
    Lol ik dacht ook altijd dat meisjes dat zo leuk vonden. x'] maar goed, whatever..

    @DarkSavior, daar heb je gelijk in.

    Jammer, dat ze dan zo doet. Maarja, ik sluit me dus aan bij dat wat Alwin zei.
    Lijkt me de meest logische verklaring nadat ik dit alles heb gelezen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat geloof ik meteen, kun je lekker met ze praten over kleren, jongens, met ze shoppen en zo door.
    Maarja, als ze (zoals @Alwin al suggereerde) inderdaad op hem was zal dat een enorme klap voor haar zijn.


    Ghehe uhu..
    + this best grappig als je dan opeens te horen krijg van diegene.
    "zie je hem?"
    "ja?"
    "hij heeft een lekkere kont O_O"
    Dat had ik dus met me neef (:

    Mja.. ik ben wel weer met je eens.. en dus ook met alwubs


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you