• Ik had zoals eerder in een topic vermeld ruzie met mijn beste vriendin, ik herhaal wel even wat er gebeurd was.

    We hadden al 2 weken afgesproken de stad in te gaan, omdat we zo weinig konden afspreken. Dus die avond dat we naar de stad zouden zegt ze dat ze gaat sporten, en dan word ik pissig omdat wij al hadden afgesproken, en ik haar echt weer wou zien. Dus toen zei ze dat ze zelf wel besloot wat ze deed en wanneer, en dat ik me er niet mee moest bemoeien. En toen is ze niet naar mijn verjaardag gekomen, en heeft ze m'n kado weggegooid enz.

    Dus nu zit ze allemaal dingen op facebook te posten van; 'Ik wil geen contact meer met je' & 'Het is voorbij' en alles, en ze reageert niet meer op mijn sms'jes en op mijn berichten, ook neemt ze niet op als ik bel. En nu zitten haar vriendinnen me ook nog uit te maken voor vanalles, en zit ze op een foto van een tekening die ik voor had had gemaakt te zeggen: 'Ik hou van -insert een paar personen hier.-

    ik voel me nu echt slecht, ze was wel mijn beste vriendin en naast haar heb ik niet zoveel mensen die ik al ZO lang ken, of die echt 'vrienden' zijn. En zij zit nu lekker met al haar andere vriendinnen leuke dingen te doen terwijl ik hier dus half-depressief zit.

    Nu kun je wel zeggen 'ze is het niet waard' maar ik vind van wel, want ik wil haar echt niet kwijt.. ookal denkt zij er anders over. Van zo'n kleine ruzie ineens contact kwijt, pffft.. iemand enig idee wat ik nu moet doen? ze neemt niet op, doet de deur niet open, reageert niet, en noem zo maar op..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Eyelash schreef:
    (...)
    Dat moet je dus echt niet doen, hoe groot de drang ook is. Ik denk dat zij juist haar verontschuldigingen aan moet bieden, want jij hebt helemaal niks verkeerds gedaan. Hoe oud is zij? Want ze doet echt als een verwende acht-jarige. Ik hoop echt dat het goedkomt, je moet niet teveel sorry zeggen, want anders gaat ze daar weer grapjes over maken met haar vriendinnen en daar heb je natuurlijk al helemaal geen zin in. Zeg tegen haar dat dit jullie vriendschap helemaal niet waard is, en laat haar - als het niet werkt - gewoon even afkoelen. Ze komt vanzelf met haar hangende pootjes terug, geloof me.

    Ik heb het al gedaan D: en ze is 17. Ik ben het met je eens. Ze zei dat we al te vaak ruzie hebben gehad en dat ze nu niet nog een keer sorry wil zeggen of mij wil vergeven.

    Nu nog wachten op antwoord gosh.

    En ik wil niet wachten, ze komt heus niet terug, ze heeft 100 andere vriendinnen die zo veel beter zijn dan mij en zelfs met dezelfde intresses enzo, alsof ze mij dan nog wilt.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Aah.. =(

    Als ze geen contact meer wil zonder een echte reden en zonder ook nog maar even met je te praten, is ze gewoon een laffe trut. En als ik jou bericht zo lees, is ze nog vals ook.

    Blijkbaar vond ze jullie vriendschap niet waardevol genoeg om er aan te werken. In dat geval moet je, hoe moeilijk het ook is, accepteren dat het klaar is. Die bitch is je nieteens waard.

    En als ze toch krijgt van haar beslissing hoor je dat vanzelf wel.

    *big hug* (flower) Sterkte ermee


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    Aah.. =(

    Als ze geen contact meer wil zonder een echte reden en zonder ook nog maar even met je te praten, is ze gewoon een laffe trut. En als ik jou bericht zo lees, is ze nog vals ook.

    Blijkbaar vond ze jullie vriendschap niet waardevol genoeg om er aan te werken. In dat geval moet je, hoe moeilijk het ook is, accepteren dat het klaar is. Die bitch is je nieteens waard.

    En als ze toch krijgt van haar beslissing hoor je dat vanzelf wel.

    *big hug* (flower) Sterkte ermee

    Ze zei net dat ze erover zal nadenken, en dat ze tijd nodig heeft. Nou voor mijn part wacht ik 100 jaar. Ben nu al iets beter.. :I

    En ik wil het niet accepteren D: want ik ben een lastig mens.
    En thanks. <3


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sock schreef:
    (...)
    Ik heb het al gedaan D: en ze is 17. Ik ben het met je eens. Ze zei dat we al te vaak ruzie hebben gehad en dat ze nu niet nog een keer sorry wil zeggen of mij wil vergeven.

    Nu nog wachten op antwoord gosh.

    En ik wil niet wachten, ze komt heus niet terug, ze heeft 100 andere vriendinnen die zo veel beter zijn dan mij en zelfs met dezelfde intresses enzo, alsof ze mij dan nog wilt.


    Dat heb ik ook eens gehad, en die vriendin kende ik maar 2 jaar. En daar wist ik inmiddels heel duidelijk wat er mis was gegaan, en washet ook mijn schuld. Maar we zijn nu weer vrienden, en even hecht of misschien hechter dan eerder :Y)

    Maar van de 3 jaar dat we vrienden zijn hebben we uiteindelijk 1 jaar fso best wel veel spanning in de vriendschap gehad. Het kan dus wel dat je vriendin en jij weer vrienden worden, de kans is alleen klein (bij mij kwam het ook alleen maar door externe invloed) en het duurt heeeeel erg lang. Maar je moet het zeker proberen (:


    quidquid excusatio prandium pro

    Sock schreef:
    (...)
    Ik heb het al gedaan D: en ze is 17. Ik ben het met je eens. Ze zei dat we al te vaak ruzie hebben gehad en dat ze nu niet nog een keer sorry wil zeggen of mij wil vergeven.

    Nu nog wachten op antwoord gosh.

    En ik wil niet wachten, ze komt heus niet terug, ze heeft 100 andere vriendinnen die zo veel beter zijn dan mij en zelfs met dezelfde intresses enzo, alsof ze mij dan nog wilt.

    Dit is echt klote. 17?! Sorry, maar het is echt kleutergedrag wat ze vertoont. Als ze dat zegt spreekt ze zich zelf gewoon tegen, want waarom zou jij dan sorry moeten zeggen en zoveel moeite doen als ze juist andersom denkt? Je moet niet teveel smeken, want ik weet hoe zulke meisjes in elkaar zitten, en die gaan dan grapjes maken met vriendinnen en shizzle.


    We accept the love we think we deserve.

    Laat haar gewoon zitten, Chris, ze is het niet waard. Ze is gewoon dom.
    Ik heb altijd zin om zulke mensen te slaan, zij heeft echt problemen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Laat haar gewoon zitten, Chris, ze is het niet waard. Ze is gewoon dom.
    Ik heb altijd zin om zulke mensen te slaan, zij heeft echt problemen.

    Maar da's zo moeilijk. D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Kinderachtig.
    Mja, ik zou haar negeren. Een maand of 2 wachten en dan nog eens iets smssen, nu is ze duidelijk niet in de mood om normaal met je te praten.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sock schreef:
    (...)
    Maar da's zo moeilijk. D:

    Gewoon doen. Zie hoeveel onnodige stress het jou nu al bezorgd heeft. Dat is echt niet goed. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Wat een bitch, dat is geen vriendin dat is gewoon een domme lafaard. :s
    Wie doet nou zoiets? Sorry hoor, maar ze is het écht niet waard. Ze is hypocriet, egoïstisch en heeft een kort loontje. Wil je nu echt zo'n iemand als vriend? (:


    I love you Tim

    Jij woonde toch in Friesland?
    Ik zal haar met alle liefde een kopje kleiner willen maken. (bat)


    "Well, well. Look who we've got here!"