• Ik had zoals eerder in een topic vermeld ruzie met mijn beste vriendin, ik herhaal wel even wat er gebeurd was.

    We hadden al 2 weken afgesproken de stad in te gaan, omdat we zo weinig konden afspreken. Dus die avond dat we naar de stad zouden zegt ze dat ze gaat sporten, en dan word ik pissig omdat wij al hadden afgesproken, en ik haar echt weer wou zien. Dus toen zei ze dat ze zelf wel besloot wat ze deed en wanneer, en dat ik me er niet mee moest bemoeien. En toen is ze niet naar mijn verjaardag gekomen, en heeft ze m'n kado weggegooid enz.

    Dus nu zit ze allemaal dingen op facebook te posten van; 'Ik wil geen contact meer met je' & 'Het is voorbij' en alles, en ze reageert niet meer op mijn sms'jes en op mijn berichten, ook neemt ze niet op als ik bel. En nu zitten haar vriendinnen me ook nog uit te maken voor vanalles, en zit ze op een foto van een tekening die ik voor had had gemaakt te zeggen: 'Ik hou van -insert een paar personen hier.-

    ik voel me nu echt slecht, ze was wel mijn beste vriendin en naast haar heb ik niet zoveel mensen die ik al ZO lang ken, of die echt 'vrienden' zijn. En zij zit nu lekker met al haar andere vriendinnen leuke dingen te doen terwijl ik hier dus half-depressief zit.

    Nu kun je wel zeggen 'ze is het niet waard' maar ik vind van wel, want ik wil haar echt niet kwijt.. ookal denkt zij er anders over. Van zo'n kleine ruzie ineens contact kwijt, pffft.. iemand enig idee wat ik nu moet doen? ze neemt niet op, doet de deur niet open, reageert niet, en noem zo maar op..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sock schreef:
    (...)
    WAT? D: Je weet toch dat ik moet afkicken? D:


    Ik was al zo fanatiek bezig met mijn exorcisme... no_chears

    Oh, oké. Ik wilde mijn username toch al veranderen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Ik was al zo fanatiek bezig met mijn exorcisme... no_chears

    Oh, oké. Ik wilde mijn username toch al veranderen.

    Maar mijn username gaat volgende maand weer Baskuh worden hoor. :c


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Negligible schreef:
    (...)
    Ja, maar Chris zei dat over Alwin

    Dat dus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat dus.


    Ook prima, toch? Is Alwin homo? Leuk. Vandáár die rechterhand! Nu snap ik het ineens!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Ook prima, toch? Is Alwin homo? Leuk. Vandáár die rechterhand! Nu snap ik het ineens!

    Lol ik las iets over een kwartet i.p.v kwartje. (cat)

    wat huh rechterhand.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sock schreef:
    (...)
    Lol ik las iets over een kwartet i.p.v kwartje. (cat)

    wat huh rechterhand.


    Nooo, hij is verliefd op zijn rechterhand. Snap het dan, masturbeer jij niet ofzo? x']
    En dan wél zo dirty-miinded zijn... Oei... >_<


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Nooo, hij is verliefd op zijn rechterhand. Snap het dan, masturbeer jij niet ofzo? x']
    En dan wél zo dirty-miinded zijn... Oei... >_<

    Lol ik ben links maar goed I'll shut up (cat)


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sock schreef:
    (...)
    Lol ik ben links maar goed I'll shut up (cat)



    Ik praat net al een hele tijd tegen je maar je reageert niet!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Duh. En simpel :Y)


    (:
    Dus we zijn stom en simpel ? (:
    Zal ik aan denken als ik weer overweeg met je eens te zijn.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sock schreef:
    (...)
    Als je meisjes zo simpel, stom, en weet ik het vind, waarom word je dan gewoon niet gay.. lol. x']


    Pfff, en op wie moet ik zeuren dan? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Oh god.. ik praat nu met haar op msn, ze zegt dat ik mezelf grappig vind omdat ik met smileys typ, en ze zegt dat ik diegene ben die alles fout heeft gedaan, en dat ik alle redens op haar af gooi..

    fuck ik voel me nu zo schuldig. x_x Zit hier helemaal te shaken en alles arhejdgdsklhd


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sock schreef:
    Oh god.. ik praat nu met haar op msn, ze zegt dat ik mezelf grappig vind omdat ik met smileys typ, en ze zegt dat ik diegene ben die alles fout heeft gedaan, en dat ik alle redens op haar af gooi..

    fuck ik voel me nu zo schuldig. x_x Zit hier helemaal te shaken en alles arhejdgdsklhd


    Vraag aan haar dan wat je gedaan heb.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Vraag aan haar dan wat je gedaan heb.

    Dat wil ze niet beantwoorden, dus nu bied ik mijn excuses aan enzo, als het niet van die kant komt doe ik het zelf. D: fksdhknijgsg stress aanval


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sock schreef:
    (...)
    Dat wil ze niet beantwoorden, dus nu bied ik mijn excuses aan enzo, als het niet van die kant komt doe ik het zelf. D: fksdhknijgsg stress aanval

    Dat moet je dus echt niet doen, hoe groot de drang ook is. Ik denk dat zij juist haar verontschuldigingen aan moet bieden, want jij hebt helemaal niks verkeerds gedaan. Hoe oud is zij? Want ze doet echt als een verwende acht-jarige. Ik hoop echt dat het goedkomt, je moet niet teveel sorry zeggen, want anders gaat ze daar weer grapjes over maken met haar vriendinnen en daar heb je natuurlijk al helemaal geen zin in. Zeg tegen haar dat dit jullie vriendschap helemaal niet waard is, en laat haar - als het niet werkt - gewoon even afkoelen. Ze komt vanzelf met haar hangende pootjes terug, geloof me.


    We accept the love we think we deserve.

    Sock schreef:
    (...)
    Dat wil ze niet beantwoorden, dus nu bied ik mijn excuses aan enzo, als het niet van die kant komt doe ik het zelf. D: fksdhknijgsg stress aanval

    Waarom wil ze dat niet beantwoorden? ;$
    Ik vind dat jij geen sorry moet zeggen...
    Je weet niet eens waarvoor je sorry zegt want ze verteld niet wat je gedaan heb..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you