• Hay,
    er is dus een jongen bij mij op school en ik wist niet goed of ik hem nou leuk vond.
    maar toen stond er net op facebook: ... is in een relatie met...
    en toen was ik ineens misselijk..

    heeft iemand tips wat ik voel me nu echt heel erg slecht!

    Afleiding helpt echt enorm. Ga een film kijken of iets anders, ga je kamer opruimen of een ander klusje en zet upbeat-muziek op. (:


    wth.

    Je weet pas hoe erg je iemand leuk vind tot je zoiets ziet. Dat is waar, en het is kut, soms zwaar kut!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mayfly schreef:
    Afleiding helpt echt enorm. Ga een film kijken of iets anders, ga je kamer opruimen of een ander klusje en zet upbeat-muziek op. (:


    i put the fun in funeral

    Dat had ik ook met mijn crush, dan voel je je ineens zo. Leeg.
    Ik heb gewoon veel muziek geluisterd en allemaal andere dingen gedaan (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Mayfly schreef:
    Afleiding helpt echt enorm. Ga een film kijken of iets anders, ga je kamer opruimen of een ander klusje en zet upbeat-muziek op. (:



    Dit, maar ik raad vooral aan dingen met je hersens doen zoals lezen, schrijven, film kijken. Als ik opruim of als ik muziek luister kan ik nog steeds aan zulke dingen denken terwijl als ik een van die dingen doe leef ik meer mee in de andere personages en vergeet ik mezelf.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Meid.
    Ik wens je sterkte, want eigenlijk weet ik wel een beetje wat je doormaakt want mijn zusje heeft dat ook.
    Maar geef de hoop nooit op. Sommige dingen gebeuren als je je het echt wilt en erin gelooft.
    Ik wil wel met je erover praten in een PB


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ja, dat gevoel ken ik, heb ik zelf ook gehad. Vooral als je het niet ziet aankomen, als je dacht dat je sort of in een flow met hem was... Neem het niet te persoonlijk op. Er zijn genoeg andere jongens ;)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, dat gevoel ken ik, heb ik zelf ook gehad. Vooral als je het niet ziet aankomen, als je dacht dat je sort of in een flow met hem was... Neem het niet te persoonlijk op. Er zijn genoeg andere jongens ;)


    26 - 02 - '16

    Twilight boeken lezen (behalve New Moon) en de films kijken. De ice age films kijken! Als je dezelfde humor hebt als ik lig je helemaal in een deuk of doe iets anders wat je heel erg leuk vind


    Physics is awesome

    dat had ik ook met een jongen die ik ooit leuk vond
    maar hij bleek een leugenaar en een ontzettende eikel te zijn
    dat ik hem ooit leuk vond, vraag ik me nog steeds af

    ik zou afleiding zoeken
    shoppen met vriendinnen en ijs eten helpt vooral, denk ik

    Dat is echt kut :( Leven is hard helaas...

    Er zijn meer jongens meis :) Komt wel goed! Sterkte


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Een film-avondje met je vriendinnen organiseren en een droge film kijken waar je heel hard om moet lachen


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Muziek, chocola, ijs... of de gezondere, maar even goed werkende variant: heel veel sporten! Het werkt goed als je je hoofd even leeg wilt maken. (:
    Maar toch: het zuigt natuurlijk hard en het beste geneesmiddel is en blijft toch de tijd. Dit soort dingen zijn nooit leuk.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Moffeltje schreef:
    Je weet pas hoe erg je iemand leuk vind tot je zoiets ziet. Dat is waar, en het is kut, soms zwaar kut!


    -

    Moffeltje schreef:
    Je weet pas hoe erg je iemand leuk vind tot je zoiets ziet. Dat is waar, en het is kut, soms zwaar kut!


    True.
    Zoek afleiding; ga lekker shoppen, film kijken of doe nuttig en stort je even op je huiswerk. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen