• Mijn beste vriendin heeft zojuist een foto met haar vriend als hyves pf foto.

    En goed die foto is nogal uitdagend...

    Zij heeft haar shirt uit en haar bh half uit (niet dat je haar borsten ziet) en haar spijkerbroek halfopen. Hij zit in zijn bozershort op de rand rechtop op bed en zij zit op zijn schoot en hij ondersteunt haar met zijn hand zodat ze niet valt. En ze zoenen en die foto is zwart-wit bewerkt.


    En ik ben blij voor ze echt maar ik vind het echt te....

    IK WIL ADVIES WAT IK NU MOET DOEN,GEEN GESNAAR OM DIE FOTO. IK WIL WETEN WAT IK NU MOET DOEN ZODAT ZE ZICH MINDER HOERIG GEDRAAGT.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:27 ]

    Assassin schreef:
    (...)

    Kaniesha.
    Zag net in n oud Topic dat ze Kesha heette ofzo. Kaniesha is wel n rare naam. Dan schrijf je het toch anders?


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    LUCKY13 schreef:
    (...)Zag net in n oud Topic dat ze Kesha heette ofzo. Kaniesha is wel n rare naam. Dan schrijf je het toch anders?


    Ze heet Kaniesha, maar ze vind die naam lelijk en wilt Kesha genoemd worden.


    Your make-up is terrible

    Hale schreef:
    Nee ik laat die foto niet zien. Waarom? Omdat juilie daar niets mee te maken hebben. Ik wil gewoon advies voor het gedrag van mijn vriendin.

    als wij er niks mee te maken hebben, waarom maak je er dan een topic over ??

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze heet Kaniesha, maar ze vind die naam lelijk en wilt Kesha genoemd worden.
    Ah zo :') Volgens mij is ze niet bepaald onbekend op Quizlet?


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    LUCKY13 schreef:
    (...)Ah zo :') Volgens mij is ze niet bepaald onbekend op Quizlet?

    Haha dat heb je goed gezien!


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Haha dat heb je goed gezien!
    Yay for me : D Ik had al zo'n gevoel aangezien het aantal reacties op dit topic, net d'r topichistory gezien. 23 pagina's met topics die ze heeft gestart! Damn o.o


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    LUCKY13 schreef:
    (...)Yay for me : D Ik had al zo'n gevoel aangezien het aantal reacties op dit topic, net d'r topichistory gezien. 23 pagina's met topics die ze heeft gestart! Damn o.o

    En ze eindigen bijna allemaal in discussie.. :')

    Hoe bevalt het je hier tot nu toe trouwens? Zie op je profiel dat je hier sinds gisteren bent (:


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    (...)
    En ze eindigen bijna allemaal in discussie.. :')

    Hoe bevalt het je hier tot nu toe trouwens? Zie op je profiel dat je hier sinds gisteren bent (:
    Ja goed hoor ^^ Had er al eens eerder opgezeten, maar da's écht lang geleden haha. Het is echt veel veranderd, was ff wennen.

    Haha ja dat geloof ik! De topics gaan ook vooral over hetzelfde.


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    Assassin schreef:
    Ooh leuk hoe Hale dan ineens offline gaat he, als we twijfelen. :'D


    +1000000000000000000


    "Ignite, my love. Ignite."

    LUCKY13 schreef:
    (...)Ja goed hoor ^^ Had er al eens eerder opgezeten, maar da's écht lang geleden haha. Het is echt veel veranderd, was ff wennen.

    Haha ja dat geloof ik! De topics gaan ook vooral over hetzelfde.

    Owh owh, Welcome on Q.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider schreef:
    (...)
    Owh owh, Welcome on Q.
    Thankyouuuu : D.


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    Het is haar leven, haar keuze. Laat haar lekker hoerig doen, ze leert het zelf wel.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Kom op ik wil niet echt vervelend doen of zo maar laat Hale lekker met rust, zo ver ik begrijp doet ze dit soort topic's vaker je moet er gewoon niet op reageren misschien is het echt wat ze vertelt misschien ook niet maar wat kan jullie het schelen?

    @ Hale: je had kunnen verwachtte dat mensen die foto willen zien, maar om nu te zeggen dat het ons niks aan gaat is een beetje dom. Dan had je niet moeten vertellen wat er op die foto stond.


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Scissorhands schreef:
    Kom op ik wil niet echt vervelend doen of zo maar laat Hale lekker met rust, zo ver ik begrijp doet ze dit soort topic's vaker je moet er gewoon niet op reageren misschien is het echt wat ze vertelt misschien ook niet maar wat kan jullie het schelen?

    @ Hale: je had kunnen verwachtte dat mensen die foto willen zien, maar om nu te zeggen dat het ons niks aan gaat is een beetje dom. Dan had je niet moeten vertellen wat er op die foto stond.


    Thanks for telling her the truth. In her face.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zeg gewoon recht in haar gezicht: 'Meid je ziet er uit als een hoer, trek wat meer kleren aan.' Simple but effective.

    Doet ze er iets mee, dat zul je dan wel zien.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.