• Mijn beste vriendin heeft zojuist een foto met haar vriend als hyves pf foto.

    En goed die foto is nogal uitdagend...

    Zij heeft haar shirt uit en haar bh half uit (niet dat je haar borsten ziet) en haar spijkerbroek halfopen. Hij zit in zijn bozershort op de rand rechtop op bed en zij zit op zijn schoot en hij ondersteunt haar met zijn hand zodat ze niet valt. En ze zoenen en die foto is zwart-wit bewerkt.


    En ik ben blij voor ze echt maar ik vind het echt te....

    IK WIL ADVIES WAT IK NU MOET DOEN,GEEN GESNAAR OM DIE FOTO. IK WIL WETEN WAT IK NU MOET DOEN ZODAT ZE ZICH MINDER HOERIG GEDRAAGT.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:27 ]

    Hale schreef:
    (...)

    Nein ik ga die foto niet hier planten omdat ik dan alleen van die kut reacties krijg...

    Je opent er wel een topic over maar je laat de foto in kwestie niet zien? Wil je nou aandacht of iets?


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Je opent er wel een topic over maar je laat de foto in kwestie niet zien? Wil je nou aandacht of iets?


    Nee ik wil weten wat ik moet doen zodat ze zich minder hoerig gedraagt

    Hale schreef:
    (...)

    Nein ik ga die foto niet hier planten omdat ik dan alleen van die kut reacties krijg...


    Ik wil niet vervelend doen, maar maak er dan geen topic over. Dat roept gewoon zulke reacties op.


    26 - 02 - '16

    Kuyt schreef:
    (...)
    Je opent er wel een topic over maar je laat de foto in kwestie niet zien? Wil je nou aandacht of iets?

    Ze wilt geen negatieve reacties over haar vriendin ze wilt gewoon advies, lijkt me.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mozart schreef:
    (...)
    Ze wilt geen negatieve reacties over haar vriendin ze wilt gewoon advies, lijkt me.


    Dit.

    Hale schreef:
    (...)

    Dit.

    Advies? Zeggen dat ze er als een hoer op staat. Nou, dat heb je al gedaan and she didn't care. Laat haar dan gewoon. Wat wil je nou horen?

    Sorry hoor, niks persoonlijks, maar ik word soms zo moe van dit soort topics..

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:25 ]


    ars moriendi

    Zet er dan duidelijk bij dat je advies wil..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kuyt schreef:
    (...)
    Advies? Zeggen dat ze er als een hoer op staat. Nou, dat heb je al gedaan and she didn't care. Laat haar dan gewoon. Wat wil je nou horen?

    Sorry hoor, niks persoonlijks, maar ik word soms zo moe van dit soort topics..



    Alle users zitten hier altijd hun problemen neer en als ik het doe is het opeens een probleem.

    Joachim schreef:
    (...)
    Wow waar slaat deze reactie op? Lekker racistisch ben jij , bah.

    Hahahahahahahahaha!
    Dit heeft niks te maken met ras/volk/land van afkomst. Maar Hale haar vriendenkring, zij heeft namelijk al drugs genomen, seks gehad, in de gevangenis gezeten, abortus gepleegd, en ze is nog maar 14. ;D
    Oké, ik geef toe, ik overdrijf, maar het komt er wel een beetje op!


    Where there is a sea there are pirates...

    Hale schreef:
    (...)


    Alle users zitten hier altijd hun problemen neer en als ik het doe is het opeens een probleem.

    Het is toch niet jou probleem? -_____-


    ars moriendi

    Captain schreef:
    (...)
    Hahahahahahahahaha!
    Dit heeft niks te maken met ras/volk/land van afkomst. Maar Hale haar vriendenkring, zij heeft namelijk al drugs genomen, seks gehad, in de gevangenis gezeten, abortus gepleegd, en ze is nog maar 14. ;D
    Oké, ik geef toe, ik overdrijf, maar het komt er wel een beetje op!


    Nee hoor.

    Ik heb 1 keer een joint gehad wat ik ook nog vies vond omdat ik er misselijk van werd. (mijn vriend doet het wel)

    In de bajes gezeten. eigenlijk niet.

    Seks gehad?????????

    Abortus IK BEN ER TEGEN!!!!!!!!!!


    En ik ben 15.

    Ik vind eerlijk gezegd (ik heb de geschiedenis van Hale gelezen) dat mensen bij Hale's topics bij het minste dat ze denken dat ze iets 'fout' doet of 'niet klopt' ze al kritiek gaan geven terwijl ze dat bij iemand anders minder snel zouden doen.


    All I wanna do is lose control

    Captain schreef:
    (...)
    Hahahahahahahahaha!
    Dit heeft niks te maken met ras/volk/land van afkomst. Maar Hale haar vriendenkring, zij heeft namelijk al drugs genomen, seks gehad, in de gevangenis gezeten, abortus gepleegd, en ze is nog maar 14. ;D
    Oké, ik geef toe, ik overdrijf, maar het komt er wel een beetje op!


    In haar vriendenkring was dat toch allemaal al gebeurd?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kuyt schreef:
    (...)
    Het is toch niet jou probleem? -_____-


    "Het is toch niet jouw probleem? -_____"

    En jawel. Problemen die mijn vriendinnen hebben, gaan mij ook aan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hale schreef:
    (...)

    Nee hoor.

    Ik heb 1 keer een joint gehad wat ik ook nog vies vond omdat ik er misselijk van werd. (mijn vriend doet het wel)

    In de bajes gezeten. eigenlijk niet.

    Seks gehad?????????

    Abortus IK BEN ER TEGEN!!!!!!!!!!


    En ik ben 15.

    Ja seks, we leven in de 21ste eeuw, dat is normààl. :'D
    En waarom zou je tegen abortus zijn? Stel dat een meisje met grote toekomstvooruitzichten verkracht wordt en zwanger raakt, ben je dan ook tegen abortus? :'D


    Where there is a sea there are pirates...