• Mijn beste vriendin heeft zojuist een foto met haar vriend als hyves pf foto.

    En goed die foto is nogal uitdagend...

    Zij heeft haar shirt uit en haar bh half uit (niet dat je haar borsten ziet) en haar spijkerbroek halfopen. Hij zit in zijn bozershort op de rand rechtop op bed en zij zit op zijn schoot en hij ondersteunt haar met zijn hand zodat ze niet valt. En ze zoenen en die foto is zwart-wit bewerkt.


    En ik ben blij voor ze echt maar ik vind het echt te....

    IK WIL ADVIES WAT IK NU MOET DOEN,GEEN GESNAAR OM DIE FOTO. IK WIL WETEN WAT IK NU MOET DOEN ZODAT ZE ZICH MINDER HOERIG GEDRAAGT.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:27 ]

    Midna schreef:
    (...)

    In haar vriendenkring was dat toch allemaal al gebeurd?

    Idk, als je haar verhaaltjes gelooft, dan wel natuurlijk. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ja seks, we leven in de 21ste eeuw, dat is normààl. :'D
    En waarom zou je tegen abortus zijn? Stel dat een meisje met grote toekomstvooruitzichten verkracht wordt en zwanger raakt, ben je dan ook tegen abortus? :'D


    Dan kan ze het kindje afstaan.

    Zoveel mensen die smekn om een kind en het maar niet krijgen.

    Captain schreef:
    (...)
    Ja seks, we leven in de 21ste eeuw, dat is normààl. :'D
    En waarom zou je tegen abortus zijn? Stel dat een meisje met grote toekomstvooruitzichten verkracht wordt en zwanger raakt, ben je dan ook tegen abortus? :'D


    Een beetje bij het onderwerp blijven he ;')


    All I wanna do is lose control

    Captain schreef:
    (...)
    Idk, als je haar verhaaltjes gelooft, dan wel natuurlijk. :'D


    Wat bedoel je daar nu eigenlijk mee?

    Hale schreef:
    (...)

    Dan kan ze het kindje afstaan.

    Zoveel mensen die smekn om een kind en het maar niet krijgen.


    Nee een kind afstaan is makkelijk -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Captain schreef:
    (...)
    Ja seks, we leven in de 21ste eeuw, dat is normààl. :'D
    En waarom zou je tegen abortus zijn? Stel dat een meisje met grote toekomstvooruitzichten verkracht wordt en zwanger raakt, ben je dan ook tegen abortus? :'D


    Ik wel hoor. Het is wel een kindje.
    Maar goed.

    Advies: Zeg het eens goed tegen je vriendin. En met goed bedoel ik niet: "Misschien zou je je eens minder hoerig kunnen gedragen." maar "Ik vind het niet kunnen dat je zo op die foto staat."
    Komt er ruzie, dan komt er ruzie. Jammer dan, dat hoort er ook bij.
    En uiteindelijk zal ze toch inzien dat ze de fout is ingegaan wanneer ze allemaal negatieve reacties krijgt.
    Dat kun je Q laten doen. (A)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Midna schreef:
    (...)

    Nee een kind afstaan is makkelijk -.-


    Nee natuurlijk niet...

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Ik wel hoor. Het is wel een kindje.
    Maar goed.

    Advies: Zeg het eens goed tegen je vriendin. En met goed bedoel ik niet: "Misschien zou je je eens minder hoerig kunnen gedragen." maar "Ik vind het niet kunnen dat je zo op die foto staat."
    Komt er ruzie, dan komt er ruzie. Jammer dan, dat hoort er ook bij.
    En uiteindelijk zal ze toch inzien dat ze de fout is ingegaan wanneer ze allemaal negatieve reacties krijgt.
    Dat kun je Q laten doen. (A)


    Dank je wel.

    Cool! Mag ik hem zien? Ik ben nieuwsgierig!

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    "Het is toch niet jouw probleem? -_____"

    En jawel. Problemen die mijn vriendinnen hebben, gaan mij ook aan.

    Oh please, ga niet mijn spelling verbeteren, daar hou ik niet van. Zit hier niet op school. -__- In dat geval kan ik ook over jou username beginnen want het is "Princess", niet "Princes". -_-

    En die vriendin zegt toch zelf dat ze zo'n foto wil? Wat is dan het probleem?


    ars moriendi

    Hale schreef:
    (...)

    Nee natuurlijk niet...


    Zo komt het wel over (:
    Oh ik word verkracht ik sta hem af..
    als mij dat gebeurd dan denk ik nog wel ff tijdje na van wat ik ga doen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    tja ik zou het gewoon zeggen tegen haar dat het misschien bij andere mensen verkeerde ideeen op kan wekken.


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Hale schreef:
    (...)

    Dan kan ze het kindje afstaan.

    Zoveel mensen die smekn om een kind en het maar niet krijgen.

    Ja, en er zijn miljoenen weeskinderen in de wereld, ik denk dat die toch wel eerder een kans moeten krijgen. :'D

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:40 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Midna schreef:
    (...)

    Zo komt het wel over (:
    Oh ik word verkracht ik sta hem af..
    als mij dat gebeurd dan denk ik nog wel ff tijdje na van wat ik ga doen..


    Nee zo is het niet.

    Maar ik zou dan zo veel van mijn kindje houden dat ik het niet over mijn hart zou kunnen verkrijgen (aangezien ik best wel zorgzaam ben).

    Als zij zo graag een hoer wil zijn, laat haar dan lekker? Je kunt net zo goed de vriendschap verbreken als het je écht zo dwars zit en ze niet wil luisteren...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.