• ja seg mense! doe anders kinderachtig he!
    een vriendin van mij (Abrikoosjj) opent een topic waarin staat dat georg een vriendin heeft (wa volges mij dus wel écht is maja..) reagere daar direct keiveel mense op da ze nie zo kinderachtig moe doen enzowe.. ja seg, het was ma ter informatie za! wij vinde da helemaal niet erg da die vriendinne hebbe, we zoude het zelfs super vinde!
    dus wrm dan zo ambetant doen en zitte zegge da WIJ da erg vinde? sorry hooor, maar 'k vind het écht kinderachtig, het is tenslotte bij het forum "geruchten" you know...geruchten...:8 't is daarom nog nie echt he!
    en bomm, nie kwaad bedoelt ofzow, maar wrm sluit je het topic, met [niet waar] erachter? je doet precies alsof je ze persoonlijk kent, en het ze zoo kan vrage, sorry hoor, ma zo lijkt het alsof alleen maar jouw mening telt! en da's nu echt niet kwaad bedoelt he! kwou dees alleen ma es zegge, en nu moogde reagere (baby)








    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: off-topic)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    nou, dàt probeer ik dus duidelijk te maken met dit topic!! maar blijkbaar begrijpen jullie me weer verkeerd :S
    ik ben superblij voor georg moest dat zo zijn! en ik droom al zowieso héél veel :P en ik lààt hun gelukkig wezen, want dàt doen fans nu eenmaal :D

    ik vind het gwn kei schattig :D
    wie weet lopn er hier ovr n paar jaar kleine GEorgjes rond :D
    okee, ni hiere, mr erges op de wereldbol :D
    wie weet loopt er al eentje rond xD
    okee, & daar gaat mijn fantasie weer :8


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    eeh jungs(:
    weetje, je kan allemaal gaan zeiken enzu, over hun 'vriendinnen'en zeggen, ik kill ze hún vallen op míj. maar dan vind ik je echt fakefan^^..hallloooo je moet toch blij zijn dat ze uiteindelijk gelukkig zijn en van die gene houden!! echt ik vind je kansloos als je denkt dat ze nou écht alleen voor jóu vallen,myn mening(: dus, niet boos worden ufzu(:


    your eyes are like stars in the night.

    (...)
    nou, dàt probeer ik dus duidelijk te maken met dit topic!! maar blijkbaar begrijpen jullie me weer verkeerd :S
    ik ben superblij voor georg moest dat zo zijn! en ik droom al zowieso héél veel :P en ik lààt hun gelukkig wezen, want dàt doen fans nu eenmaal :D

    Ik Begrijp je niet verkeert! Ik ben Namelijk ook zupper blij voor ze hoor! WhoeHoe,, dat horen we tog te doen als Fan zijnde. Als hun geluukig zijn, ben ik dat ook! En QUizlet, is aleen maar Fantasie tog:P Al die verhallen, gaan heus niet echt uitkomen!
    En trouwens, ik wil het eerst uit Georg ze mond horen, dat hij een vriendin heeft, en dan geloof ik het pas!


    Dunno ><

    (...)
    Ik Begrijp je niet verkeert! Ik ben Namelijk ook zupper blij voor ze hoor! WhoeHoe,, dat horen we tog te doen als Fan zijnde. Als hun geluukig zijn, ben ik dat ook! En QUizlet, is aleen maar Fantasie tog:P Al die verhallen, gaan heus niet echt uitkomen!
    En trouwens, ik wil het eerst uit Georg ze mond horen, dat hij een vriendin heeft, en dan geloof ik het pas!

    wel, als we Bomm mogn gelovn, & het is vrij zkr .. dankzij haar connecties, dan is het gewoon een vrindin, mr tog .. ik vind het nog steeds vaag :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    wel, als we Bomm mogn gelovn, & het is vrij zkr .. dankzij haar connecties, dan is het gewoon een vrindin, mr tog .. ik vind het nog steeds vaag :)


    Kent ze hun persondelijk,, dat ze het alemmal zo zekker weet :S Weet je wat. Vraag of ze hun wil bellen, en dat ze dan vraagt of hij een vriendin heeft :P
    Soory,, Niet slegt bedoelt tegenover Bomm


    Dunno ><

    (...)

    Kent ze hun persondelijk,, dat ze het alemmal zo zekker weet :S Weet je wat. Vraag of ze hun wil bellen, en dat ze dan vraagt of hij een vriendin heeft :P
    Soory,, Niet slegt bedoelt tegenover Bomm

    Whaha :P
    Nee, ze "herkent enkele crewleden" ..
    njha .. ieder zijn ding zkr?
    Ik herken Tokio Hotel op 5 km afstand :P
    [/overdrijving,, k heb n slecht zicht (A)]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    Whaha :P
    Nee, ze "herkent enkele crewleden" ..
    njha .. ieder zijn ding zkr?
    Ik herken Tokio Hotel op 5 km afstand :P
    [/overdrijving,, k heb n slecht zicht (A)]


    Ike ook:D Maar bijna elke Achte Th fan,, zou ze herkennen,, okal zijn ze helemaal vermomt:P Ike ook heel slegt zicht hebben,, Moet mischien Brill :(


    Dunno ><

    Gaat jullie ooke cht wat aan dat ik schien een brill nodig heb,, maar oke :P


    Dunno ><

    (...)

    Ike ook:D Maar bijna elke Achte Th fan,, zou ze herkennen,, okal zijn ze helemaal vermomt:P Ike ook heel slegt zicht hebben,, Moet mischien Brill :(

    Ach joh, ik héb een bril :D
    maar het is wel handig als je in de studie zit en een kei knappe gast zit aan de andere kant vn de refter, recht in je zicht, mr je ziet het egt nii, dn zet je gwn je bril op & kan je mooi naar hem kijkn :D
    xx


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    is dit wel een nuttig topic ? X]


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Ik wilniet heel veel zeggen, maar het probleem is nu toch opgelost, dan kan er toch een slotje op ofniet"?, anders gaat het straks weer nergens over..


    i need you like a heart needs a beat.

    is dit wel een nuttig topic ? X]

    dat bedoelde ik dus ook. xD


    i need you like a heart needs a beat.

    is dit wel een nuttig topic ? X]

    Uhm .. Jah :P
    héél nuttig :D
    wie weet word ik dan niet meer uitgescholden door peepz die zeggn dat ik Georg nix gun ..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    Uhm .. Jah :P
    héél nuttig :D
    wie weet word ik dan niet meer uitgescholden door peepz die zeggn dat ik Georg nix gun ..



    Maaaar, dat is nu toch opgelost,en als dat naar jou idee niet zo is, of mensen dat nog steeds zeggen, dan zal er met dit topic nu toch verder niets meer aan verandert worden,

    het probleeem, is opgelost, naar mijnsinziens, dus ik denk een slotje, zijn er mensen het hier heel erg mee oneens?


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik wilniet heel veel zeggen, maar het probleem is nu toch opgelost, dan kan er toch een slotje op ofniet"?, anders gaat het straks weer nergens over..

    Uhm .. probleem nii opgelost ..
    ik krijg soms nog reacties waarin ik word uitgescholden dat ik TH & Georg nix gun :8


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California