• ja seg mense! doe anders kinderachtig he!
    een vriendin van mij (Abrikoosjj) opent een topic waarin staat dat georg een vriendin heeft (wa volges mij dus wel écht is maja..) reagere daar direct keiveel mense op da ze nie zo kinderachtig moe doen enzowe.. ja seg, het was ma ter informatie za! wij vinde da helemaal niet erg da die vriendinne hebbe, we zoude het zelfs super vinde!
    dus wrm dan zo ambetant doen en zitte zegge da WIJ da erg vinde? sorry hooor, maar 'k vind het écht kinderachtig, het is tenslotte bij het forum "geruchten" you know...geruchten...:8 't is daarom nog nie echt he!
    en bomm, nie kwaad bedoelt ofzow, maar wrm sluit je het topic, met [niet waar] erachter? je doet precies alsof je ze persoonlijk kent, en het ze zoo kan vrage, sorry hoor, ma zo lijkt het alsof alleen maar jouw mening telt! en da's nu echt niet kwaad bedoelt he! kwou dees alleen ma es zegge, en nu moogde reagere (baby)








    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: off-topic)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    d'r zijn oowk mensen die zeggen dat Gustav ene vriendin heeft en van Georg denk ik dat oowk want in die een aflevering van Tokio Hotel tv liep er daar zo een meisje waarvan d'r gezicht wazig werd gemaakt

    Dat vind ik nu duss ook..
    Als ik iets seg fseu en dat staat kinders niet aan hb ik gelijk allemaal haatmailtjes,, maar dat is dan tog mijn mening..
    En dan vn Bomm hb je ook wel gelijk in :$
    Niets persoonlijk fseu..


    Crack a bottle

    d'r zijn oowk mensen die zeggen dat Gustav ene vriendin heeft en van Georg denk ik dat oowk want in die een aflevering van Tokio Hotel tv liep er daar zo een meisje waarvan d'r gezicht wazig werd gemaakt

    ja, da was dus de rede da ik en janne (Abrikoosjj) d8 da die een vriendin had, en van gustav...daar moet ik nog es op lette :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    woehoew lange leve de waarheid _O_


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)
    ja, da was dus de rede da ik en janne (Abrikoosjj) d8 da die een vriendin had, en van gustav...daar moet ik nog es op lette :P

    er zijn zo een paar mensen die dat gezegd hebben
    äber ik heb nog geen enkel meisje dicht in de buurt van Gustav gezien bij een aflevering van TH tv

    (...)
    er zijn zo een paar mensen die dat gezegd hebben
    äber ik heb nog geen enkel meisje dicht in de buurt van Gustav gezien bij een aflevering van TH tv

    neej, ik ook nie.. ma ik heb wel een schemerfoto ('k weet nie of ik hem nog heb) waar gustav wandelt met een meisje naast hem, dus het zou wel kunne..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    en toen was het stil...seg, nu hebbe jullie geen mening ofzow? achja...als de waarheid aan het licht komt....:S


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Haha ik ken ze niet persoonlijk. :'D Maar ik weet wel zeker dat dat gedoe waar het om ging niet waar was. Anyway ik was net op mijn weg om te kijken naar hoe het in een ander topic eraantoe ging. Daar hadden we het juist over die geruchten topics ;)
    -hipt weer door-

    Danku Joyce !
    Eindelijk een paar mense dii mij begrijpe !
    Snapt ehgt niemant anders da ik nii Kick op de liefjuss vn TH? Ik bn bly oor hen, als ze er een zouden hebbn, of als ze verliefd zoude zijn !
    t zijn maar mense hoowr ! Ö
    <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    d'r zijn oowk mensen die zeggen dat Gustav ene vriendin heeft en van Georg denk ik dat oowk want in die een aflevering van Tokio Hotel tv liep er daar zo een meisje waarvan d'r gezicht wazig werd gemaakt

    Voila ! daar gaat het dus over !
    <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dat vind ik nu duss ook..
    Als ik iets seg fseu en dat staat kinders niet aan hb ik gelijk allemaal haatmailtjes,, maar dat is dan tog mijn mening..
    En dan vn Bomm hb je ook wel gelijk in :$
    Niets persoonlijk fseu..

    Kyk, dá hebk dus ook ! & Abrikoosjj vind da helemaal nii leuk Ö
    <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    woehoew lange leve de waarheid _O_

    UHu !! :D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    neej, ik ook nie.. ma ik heb wel een schemerfoto ('k weet nie of ik hem nog heb) waar gustav wandelt met een meisje naast hem, dus het zou wel kunne..

    ma, da kan oowk zijn zus zijn
    das zo kut, ge weet nooit of het nu zijn zus is of zijn lief

    (...)
    ma, da kan oowk zijn zus zijn
    das zo kut, ge weet nooit of het nu zijn zus is of zijn lief

    ahja, da's ook wee! maja, wete, het maakt eigenlijk nie zoveel uit xD
    'k heb ik eigelijk vooral dees topic geopend om te late zein aan alle mense die op het forum zitte da wij niet kinderachtig zijn, én het ons op zich niks kan schele als die een vriendin zoude hebbe, ma da da gewoon cool zou zijn!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Hm maar daar ging het niet om, wel dan?
    Het topic ging voornamelijk over het feit of die meid, of eigenlijk moet ik vrouw zeggen zijn vriendin was. Blijkt: Niet waar.
    Dus daarom gooide ik er een slot op. ^^