• ja seg mense! doe anders kinderachtig he!
    een vriendin van mij (Abrikoosjj) opent een topic waarin staat dat georg een vriendin heeft (wa volges mij dus wel écht is maja..) reagere daar direct keiveel mense op da ze nie zo kinderachtig moe doen enzowe.. ja seg, het was ma ter informatie za! wij vinde da helemaal niet erg da die vriendinne hebbe, we zoude het zelfs super vinde!
    dus wrm dan zo ambetant doen en zitte zegge da WIJ da erg vinde? sorry hooor, maar 'k vind het écht kinderachtig, het is tenslotte bij het forum "geruchten" you know...geruchten...:8 't is daarom nog nie echt he!
    en bomm, nie kwaad bedoelt ofzow, maar wrm sluit je het topic, met [niet waar] erachter? je doet precies alsof je ze persoonlijk kent, en het ze zoo kan vrage, sorry hoor, ma zo lijkt het alsof alleen maar jouw mening telt! en da's nu echt niet kwaad bedoelt he! kwou dees alleen ma es zegge, en nu moogde reagere (baby)








    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: off-topic)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Hm maar daar ging het niet om, wel dan?
    Het topic ging voornamelijk over het feit of die meid, of eigenlijk moet ik vrouw zeggen zijn vriendin was. Blijkt: Niet waar.
    Dus daarom gooide ik er een slot op. ^^

    Waarom nii waar? er is nog alty kans dat het WEL zijn vriendin is !


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hm maar daar ging het niet om, wel dan?
    Het topic ging voornamelijk over het feit of die meid, of eigenlijk moet ik vrouw zeggen zijn vriendin was. Blijkt: Niet waar.
    Dus daarom gooide ik er een slot op. ^^


    jhaa, ma der ware wel héél veel mense die men bf (Abrikoosjj) begon uit te "schelde" da ze georg zijn geluk nie gunt enzow, en da's dus totaal nie waar!
    ma..hoe kun je nu 100% zeker zijn da het nie waar is?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Nee dat is ze niet.
    Kijk, ik wil niet lopen opscheppen ofzo maar ik heb redelijk veel connecties rond TH.
    Néé, ik ken de dudes niet zelf, maar ik herken crewleden wel. ^^
    En ik weet dat het zijn vriendin niet is.
    Dankzij die mensen kan ik datsoort dingen altijd redelijk snel nagaan.

    Nee dat is ze niet.
    Kijk, ik wil niet lopen opscheppen ofzo maar ik heb redelijk veel connecties rond TH.
    Néé, ik ken de dudes niet zelf, maar ik herken crewleden wel. ^^
    En ik weet dat het zijn vriendin niet is.
    Dankzij die mensen kan ik datsoort dingen altijd redelijk snel nagaan.

    okee .. maar we moge tog drome, juist?
    Dat Tokio Hotel kei schattig lief misschien een vrindinnejte heeft :D
    OMG HOE SCHATTI ZOU DA WEL NII ZIJN ! [/mening]
    & Abrikoosjj goes hyper xD


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nee dat is ze niet.
    Kijk, ik wil niet lopen opscheppen ofzo maar ik heb redelijk veel connecties rond TH.
    Néé, ik ken de dudes niet zelf, maar ik herken crewleden wel. ^^
    En ik weet dat het zijn vriendin niet is.
    Dankzij die mensen kan ik datsoort dingen altijd redelijk snel nagaan.

    nou goed dan, ma da's nog steeds geen reden om mijn bf beginne uit te kakke! echt, daar ben ik niet mee gedient!
    als je met iets niet eens bent, kun je dat dan niet op een fatsoenlijke manier zegge?! echt, heel het forum hier op quizlet is aan het verkloten! allemaal omdat niemand tegen een mening van een ander kan!
    ja oke, ik kan ook erg zijn, maar da's omdat die mensen op wie ik reageer ook onredelijk waren dan!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Jaaa :'D Tuurlijk wel!
    ^^ Anyway, hij is weer open dus dream vooral door hoor.
    Maar het ging mij erom dat sommige fans het misschien als een feit zouden opvatten enzo. ;)
    En ik hanteer normaal gesproken dezelfde methode als ze doen in Duitsland. Niet waar is slotje. Gewoon om die herrie te voorkomen aangezien men nogal snel ergens overheen leest ;)

    Ho stop, ik kak iemand uit? ._.
    Leg even uit, want ik wil serieus niemand beledigen enzo

    Ho stop, ik kak iemand uit? ._.

    ik ben mij met die zin heel aan het smijten,wrm wete ik ni

    Ho stop, ik kak iemand uit? ._.
    Leg even uit, want ik wil serieus niemand beledigen enzo

    neej, jij nie echt, ma de rest van quizlet!
    je moet die reactie's maar es checke van da topic! nie normaal!
    ma nu moet ik af de pc :( xD


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    neej, jij nie echt, ma de rest van quizlet!
    je moet die reactie's maar es checke van da topic! nie normaal!
    ma nu moet ik af de pc :( xD



    lieverd ,
    ik vind het erg voor je dat ze je plots beginnen uit te kakken.
    Ik heb veel respect voor je hoowr! Jij durft tenminste op te komen voor je mening en laat niet over je heen lopen :)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)

    lieverd ,
    ik vind het erg voor je dat ze je plots beginnen uit te kakken.
    Ik heb veel respect voor je hoowr! Jij durft tenminste op te komen voor je mening en laat niet over je heen lopen :)

    Bedank Joyce maar goed :D
    ik heb zo"n beetje heel mijn levensverhaal verteld & ze is nog steeds nii weggelope, & daarom ook dat ze my begon te verdedige denk ik :P
    allemaal same : DANKU JOYCE (H)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    Bedank Joyce maar goed :D
    ik heb zo"n beetje heel mijn levensverhaal verteld & ze is nog steeds nii weggelope, & daarom ook dat ze my begon te verdedige denk ik :P
    allemaal same : DANKU JOYCE (H)

    wrm zou ik weglope :8 ?
    ma goe, nu doe ik dit :$ :P
    als heel quizlet da zou zegge, dan hoor'k da tot hier :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Uuh,, Jezus,, mensejes,, Wat een probleem zeg,, allen omdat Georg (Mischien) een vriendin heeft, En alsnog,, als het waar was, zouden we tog blij voor hem moeten zijn!! Ga na,, Ik weet bijna zekker,, niemant hier zou een van De jongens van TH Kunnen krijgen,, WhoeHOe, de helft van de werlde Bevolking, wil wat met ze!! En iedereen, is hier daar 1 van. De jongens hebben het gewoon voor het uirkiezen, die ziet 1 van onz heus niet staan ofzo ?! Dus Laat het bij dromen,, en laat hun Gelukkig wezen!
    Sorry,, Moest er ff uit :$


    Dunno ><

    Uuh,, Jezus,, mensejes,, Wat een probleem zeg,, allen omdat Georg (Mischien) een vriendin heeft, En alsnog,, als het waar was, zouden we tog blij voor hem moeten zijn!! Ga na,, Ik weet bijna zekker,, niemant hier zou een van De jongens van TH Kunnen krijgen,, WhoeHOe, de helft van de werlde Bevolking, wil wat met ze!! En iedereen, is hier daar 1 van. De jongens hebben het gewoon voor het uirkiezen, die ziet 1 van onz heus niet staan ofzo ?! Dus Laat het bij dromen,, en laat hun Gelukkig wezen!
    Sorry,, Moest er ff uit :$

    nou, dàt probeer ik dus duidelijk te maken met dit topic!! maar blijkbaar begrijpen jullie me weer verkeerd :S
    ik ben superblij voor georg moest dat zo zijn! en ik droom al zowieso héél veel :P en ik lààt hun gelukkig wezen, want dàt doen fans nu eenmaal :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    wrm zou ik weglope :8 ?
    ma goe, nu doe ik dit :$ :P
    als heel quizlet da zou zegge, dan hoor'k da tot hier :P

    als ik da gwn al zou roepn hoort gy da al, kippie :P
    my al is tegoei horn roepe? xD
    <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California