• Ik heb een idee in mijn hoofd voor een fan-fiction, maar ik weet niet of het wat is.

    Als de 14 jarige Layla op een avond naar huis loopt wordt zijn aangereden door haar eigen vader. Als hij ontdekt dat ze dood is weet hij gelijk dat hij een oplossing moet verzinnen. Hij begraaf Layla in het bos en gaat op zoek naar een meisje dat precies op haar lijkt. Dit wordt de 14 jarige Dawn die in een weeshuis woont. Ze moet doen alsof ze Layla is. De vader van Layla zet haar onder grote druk om het goed te doen. Als ze ook maar een steekje laat vallen slaat hij. Maar dan ontmoet ze..... Zal hij haar kunnen helpen?

    En dan een fan-fiction over Justin Bieber of iemand van One Direction
    What do ya think?
    Poll waar je kan stemmen


    Het wordt geen fanfic
    Nu heb ik nog een titel nodig!

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 17:30 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    dit zonder 1d of JB


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Is Dawn nou aangereden of Layla? :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaynette schreef:
    Is Dawn nou aangereden of Layla? :W

    Layla is dood en Dawn moet doen alsof ze Layla is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hij begraaf Dawn in het bos en gaat op zoek naar een meisj


    Moet dat niet Layla zijn ? ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Hij begraaf Dawn in het bos en gaat op zoek naar een meisj


    Moet dat niet Layla zijn ? ;P

    Oeps, foutje
    Verbeterd
    Dankje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Funnybot schreef:
    dit zonder 1d of JB

    dit zou echt een leuke story kunnen worden zonder dat het fanfic moet zijn c:


    Cool, neat, swell -Cry

    Doe het met 1D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaynette schreef:
    Doe het met 1D


    To infinity and beyond •

    Funnybot schreef:
    dit zonder 1d of JB


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zaynette schreef:
    Doe het met 1D


    en dan met Zayn in de hoofdrol (:

    Een heel erg origineel idee, maar ik zou er geen fanfiction van maken. Als het geen fanfiction is, zou ik denk ik wel een kijkje nemen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Een heel erg origineel idee, maar ik zou er geen fanfiction van maken. Als het geen fanfiction is, zou ik denk ik wel een kijkje nemen.

    Nu ga ik twijfelen of het een fanfic moet worden
    Bedankt dat je het origineel veel
    Mijn vader vondt het namelijk heel erg onorigineel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Edhelia schreef:
    (...)
    Nu ga ik twijfelen of het een fanfic moet worden
    Bedankt dat je het origineel veel
    Mijn vader vondt het namelijk heel erg onorigineel


    Ik vind het gewoon altijd jammer als mensen met hele mooie ideeën overgaan op fanfictions. Aangezien het (vaak, niet altijd) zo is dat fanfictions minder originele ideeën hebben dan fanfictions, dus zal ik die verhalen sowieso al minder snel lezen omdat vaak onbekende personen betere verhaallijnen hebben. En bovendien vind ik het niet heel erg prettig om over artiesten te lezen, omdat het meestal artiesten zijn waar ik niet bepaald fan van ben(:

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 13:33 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Jullie mogen stemmen in een pol of het een fanfic wordt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hoi Edhelia,

    Ik denk dat je hier het beste een los verhaal van kunt maken. Eigenlijk om dezelfde reden die Atropos hierboven al geeft.

    Zelf gebruik ik alleen FanFic om waargebeurde dingen te vertellen, zodat de echte mensen niet herkenbaar zijn.

    Succes ermee.