• Ik heb een idee in mijn hoofd voor een fan-fiction, maar ik weet niet of het wat is.

    Als de 14 jarige Layla op een avond naar huis loopt wordt zijn aangereden door haar eigen vader. Als hij ontdekt dat ze dood is weet hij gelijk dat hij een oplossing moet verzinnen. Hij begraaf Layla in het bos en gaat op zoek naar een meisje dat precies op haar lijkt. Dit wordt de 14 jarige Dawn die in een weeshuis woont. Ze moet doen alsof ze Layla is. De vader van Layla zet haar onder grote druk om het goed te doen. Als ze ook maar een steekje laat vallen slaat hij. Maar dan ontmoet ze..... Zal hij haar kunnen helpen?

    En dan een fan-fiction over Justin Bieber of iemand van One Direction
    What do ya think?
    Poll waar je kan stemmen


    Het wordt geen fanfic
    Nu heb ik nog een titel nodig!

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 17:30 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    nee doe maar geen fanfic. als je het toch doet, doe maar 1D


    -

    Ik zou het eerlijk gezegd niet lezen, maar dat is een mening (: Het is wel origineel


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Funnybot schreef:
    dit zonder 1d of JB


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Het wordt geen fanfic!
    Willen jullie mij helpen met een titel?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Edhelia schreef:
    Het wordt geen fanfic!
    Willen jullie mij helpen met een titel?

    Goede keuze, goede keuze(:
    Maar nee, sorry, ik ben vrij slecht in titels.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind het eigenlijk niet zo'n origineel idee, tenzij jij een schitterende schrijfstijl hebt, is het een erg voorspelbaar verhaal 9/10. Ik weet voor het moment even geen titel


    comfort in c h a o s

    Ik zou het niet echt lezen (no offense), want ik vind het zo onwaarschijnlijk dat die vader in je samenvatting zo gemakkelijk Dawn zou vinden. Ik bedoel, er is altijd wel een dubbelganger van jezelf die hier op aarde rondloopt, maar dat die dan al in hetzelfde land zou zijn én in een weeshuis zit vind ik te ongeloofwaardig. Ik weet het, ik ben vreselijk kieskeurig.
    Ik denk dat het zou leuker zijn, mocht die vader (na eerst een hele zoektocht) Dawn kidnappen (Ik bedoel, hij kan z'n dochter vermoorden, dus ja, kidnappen zou ook wel lukken) en haar familie naar haar opzoek gaat. Dat zou de spanning alvast wat opdrijven voor de vader, niet? Je doet er natuurlijk mee wat je wilt, ik geef alleen maar m'n mening.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Edhelia schreef:
    Het wordt geen fanfic!
    Willen jullie mij helpen met een titel?

    Wat dacht je van The Replacement (de vervanging)?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]