• SUMMERY: Wanneer de 17 jarige Julliet bij haar broer Piro gaat intrekken, ontmoet ze de 23 jarige Nathaniel. Nathaniel die in New York bekend staat als bad boy, is bereid alles te doen om Julliet in zijn bed te krijgen, ook al is ze een verboden terrein voor hem.


    PREVIEW: "Ga weg", fluister ik hem toe,"verlaat mijn kamer. Ik wil niet dat Piro wakker wordt!" Nathaniel negeert me en in plaats van weg te gaan, sluit hij de deur van mijn kamer. Ik grijp mijn handdoek, die zich rond mijn naakte lichaam bevind, stevig vast in hoop dat het niet zal afglijden. "Die handdoek zou er beter uitzien als hij op de grond lag" zegt hij met een sluw lachje. "Wees een brave jongen en ga met je zelf spelen" werp ik hem boos toe. Hij komt dichter. "Wel ... nu jij hier bent, dacht ik dat we samen eens konden spelen?" Zijn cacao-bruine ogen kijken me aan. Mijn lichaam verstijfd wanneer ik zijn vingers op de tedere huid van mijn nek voel. Hij drukt me lichtjes tegen de muur en trek de handdoek van mijn lijf. Ik sta moedernaakt voor hem. "Ga weg, alsjeblieft", smeek ik hem.




    Julliet Destani gespeeld door Willa Holland
    Nathaniel Lafaytte Gespeeld door Fransisco Lachowski
    Piro Destani Gespeeld door Gaspard Ulliel

    ++ HET EERSTE DEEL STAAT STRAKS ONLINE

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 11:49 ]


    The most beautiful is he who touches the stars while staying with his feet on the ground

    Haha dat gespeeld door vind ik origineel bedacht :'D


    -

    Genius schreef:
    Haha dat gespeeld door vind ik origineel bedacht :'D


    thnx :)


    The most beautiful is he who touches the stars while staying with his feet on the ground