• Altijd dit anime-meisje eens in het echt willen zien? Het kan!




    Serieus, de band en het publiek is écht. Alleen de zangeres niet en ik vind dat ze dat prachtig opgelost hebben!
    Die bewegingen zijn echt vloeiend en net echt!

    Dit fascineert me echt. :3


    Let the Night embrace you

    heb ik gezien 1 of 2 jaar geleden ;d en ik keek echt van O_O ojgfjtrdfgh
    vind het wel awesome


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    OMG, grapje zeker? Daar geef je toch geen geld aan uit....?


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik vind het echt supermooi gemaakt maar ja... Het is en blijft een onecht iemand en uiteindelijk kun je dan nog beter naar de filmpje op je pc kijken dan dit. Hoewel het wel heel gaaf is om er bij te zijn.

    Westwick schreef:
    OMG, grapje zeker? Daar geef je toch geen geld aan uit....?


    uh, dat kun je over veel zeggn. :W alleen omdat eht je smaak neit is, hoef je zulke dingen niet te zeggen.

    Anyway, ik ben geen big Vocaloid fan, maar ze zijn wel awesome.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena schreef:
    (...)

    uh, dat kun je over veel zeggn. :W alleen omdat eht je smaak neit is, hoef je zulke dingen niet te zeggen.

    Anyway, ik ben geen big Vocaloid fan, maar ze zijn wel awesome.

    Exactly.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Trouwens, het is niet dat de zangeres niet echt is, dat de band dat ook is. Je kan toch ook naar een concert gaan voor de band?

    Ik ben deze woensdag naar Alice Cooper geweest en mijn pa vond het hele concert verpest omdat de band nu andere leden had dan degene hij gewoon was.
    Nja, niet dat ik geloof dat die mensen voor een band gaan. Maar het zou kunnen. :3


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Trouwens, het is niet dat de zangeres niet echt is, dat de band dat ook is. Je kan toch ook naar een concert gaan voor de band?

    Ik ben deze woensdag naar Alice Cooper geweest en mijn pa vond het hele concert verpest omdat de band nu andere leden had dan degene hij gewoon was.
    Nja, niet dat ik geloof dat die mensen voor een band gaan. Maar het zou kunnen. :3


    Precies, ik vind de band erg goed spelen.

    Een vriendinnetje van mij zou daar ook heel graag een keer naar toe willen gaan. Ze liet me ooit één filmpje zien en daar zong heel de zaal 'la, la, la, la' mee. Dat was wel echt awesome om te horen!
    Zelf zou ik er nooit naartoe gaan, maar als je het leuk vind dan is het wel gaaf dat je er heen kan! _O_

    Mooi gedaan. Maar toch zou ik liever naar een echt concert gaan.


    Food.

    Jammer genoeg komt er geen concert in Europa.

    ;_;

    Cresta schreef:
    Ik snap gewoon niet dat mensen daar echt geld aan uit geven.


    -


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    RainbowDay schreef:
    Gzien bij Kids react to 8D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dat idee is gejat van The Gorillaz. Die deden dat toen met Madonna.(no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Funnybot schreef:


    Overreacting much.