• Mijn lijst met suggesties:

    1. Ideeën topic voor de Crew waar Users hun tips kunnen plaatsen voor de Mods/Bemiddelaars/Bèta's. En dan wil ik de eerste reactie claimen met mijn eeuwenlange speeche.
    2. Naast het feit dat er 'Mods' en 'Bèta's' zijn, een coole afkorting vinden voor de Bemiddelaars.
    3. Het 'Afgewezen suggesties en suggesties in behandeling' topic updaten.
    4. One Direction subforum.
    5. Genre (bij stories) 'Overig' o.i.d. toevoegen, voor bijvoorbeeld spel-stories, waarin je dingen moet raden.
    6. Een soort plekje op Quizlet waar je (anoniem) altijd je mening over de crew/users kunt plaatsen zodat de beta's/mods/bemiddo's weten waar ze aan toe zijn of waar ze zichzelf kunnen verbeteren. En dan bedoel ik uds ook gericht naar een persoon. Bijvoorbeeld: 'Winterfell vind ik te simpel denken omdat ze haar trouwring in deeg verwerkt.' Ik zeg ook maar wat.

    Nou, vul maar in, voor/tegen of is er iets al, maar ben ik gewoon blind? :Y)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 20:15 ]


    Let it come and let it be

    RPG-subforum is er al :'3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Dat 1e is er al -facepalm-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Destine subforum.

    en jouwne is;
    _O_

    ben het met je eens!


    Where words fail, music speaks

    Eens kijken!
    Ik update mijn bericht zo. Wil al even laten zien dat ik ermee bezig ben. ^-^

    1. De een RPG sub-forum. Als dat er komt, neem ik GM alleen al om het te blokkeren.
    Is er al, dus welkom in de GM-club! _O_

    2. Ideeën topic voor de Crew waar Users hun tips kunnen plaatsen voor de Mods/Bemiddelaars/Bèta's. En dan wil ik de eerste reactie claimen met mijn eeuwenlange speeche.
    Dat vind ik wel een leuk idee. Ik zal het voorleggen aan mijn medemodjes. ^-^
    > done

    3. Naast het feit dat er 'Mods' en 'Bèta's' zijn, een coole afkorting vinden voor de Bemiddelaars.
    Nu je 't zegt vind ik er niet meteen eentje die leuk klinkt. o.O
    Bem? BD? Eehm, geen idee. o.o

    4. Het 'Afgewezen suggesties en suggesties in behandeling' topic updaten.
    Zal er eens naar kijken, want je hebt gelijk dat het tijd is dat we het updaten. ^^

    5. One Direction subforum.
    Twijfels...
    Er is ook een voetbal subforum gekomen dat nu helemaal stil ligt. Is 1D niet ook een hype die later weer overwaait? *ik kan fout zijn, dat geef ik toe :3*

    6. Genre (bij stories) 'Overig' o.i.d. toevoegen, voor bijvoorbeeld spel-stories, waarin je dingen moet raden.
    Volledig eens. Je mag zulke suggesties ook gewoon naar Rutger sturen, al zal ik deze ook sowieso op de foutjes en kleine toevoegingen lijst zetten.
    > op de lijst gezet

    7. Een soort plekje op Quizlet waar je (anoniem) altijd je mening over de crew/users kunt plaatsen zodat de beta's/mods/bemiddo's weten waar ze aan toe zijn of waar ze zichzelf kunnen verbeteren. En dan bedoel ik uds ook gericht naar een persoon. Bijvoorbeeld: 'Winterfell vind ik te simpel denken omdat ze haar trouwring in deeg verwerkt.' Ik zeg ook maar wat.
    Wat een voorbeeld. :'D:'D:'D:'D
    Maar ik vind dit eigenlijk wel een heel goed idee. Dan weten we inderdaad waar we aan toe zijn, al gaan er ook mensen zijn die ons gaan afkraken en er vervolgens geen redenen bijzetten. Dan voelen wij ons slecht en weten we nog niet wat we kunnen veranderen.
    Maar je hebt natuurlijk ook goede mensen die tips geven. :3
    Ik leg het voor aan mijn medemodjes. ^^
    > done

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 20:31 ]


    Let the Night embrace you

    1 is er al
    2 voor
    3 eh, je doet maar
    4 wordt dat niet ge-update dan?
    5 voor
    6 voor
    7 voor al denk ik niet dat het er gaat komen :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    1. wat is het nut?
    2. maakt mij niet uit
    3. voor
    4. maakt mij niet uit
    5. voor
    6. tegen

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 20:17 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Lughnasadh schreef:
    RPG-subforum is er al :'3

    In dat geval ga ik even kijken of mijn Sim-kaart geactiveerd is en zo ja even credits bellen/sms'en (cat)


    Let it come and let it be

    Wandless schreef:
    1 is er al
    2 voor
    3 eh, je doet maar
    4 wordt dat niet ge-update dan?
    5 voor
    6 voor
    7 voor al denk ik niet dat het er gaat komen :Y)

    De laatste keer was begin Augustus :"D


    Let it come and let it be

    Negligible schreef:
    1. wat is het nut?
    2. maakt mij niet uit
    3. voor
    4. maakt mij niet uit
    5. voor
    6. tegen


    comfort in c h a o s

    Negligible schreef:
    1. wat is het nut?
    2. maakt mij niet uit
    3. voor
    4. maakt mij niet uit
    5. voor
    6. tegen

    Het nut is dat iedereen hier continu tegen de crew zit te zeiken dat ze dingen niet goed doen, maar niemand ze ook even tussendoor zegt waar ze zich op kunnen verbeteren.


    Let it come and let it be

    2; dat slaat nergens op.
    6; hoe wil je dat anoniem gaan doen dan.


    -

    Helemaal voor*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben voor, maar niet voor de afkorting bemiddo's.(cat)


    everything, in time

    Countenance schreef:
    (...)
    Het nut is dat iedereen hier continu tegen de crew zit te zeiken dat ze dingen niet goed doen, maar niemand ze ook even tussendoor zegt waar ze zich op kunnen verbeteren.

    Volgens mij gaat iedereen dan echt alles beginnen zeggen wat hun tegensteekt, wat niet aangenaam is voor de mods/bèta's/bemiddelaars


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Progeny schreef:
    Ik ben voor, maar niet voor de afkorting bemiddo's.(cat)


    De bemmetjes. [a']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.