• Mijn lijst met suggesties:

    1. Ideeën topic voor de Crew waar Users hun tips kunnen plaatsen voor de Mods/Bemiddelaars/Bèta's. En dan wil ik de eerste reactie claimen met mijn eeuwenlange speeche.
    2. Naast het feit dat er 'Mods' en 'Bèta's' zijn, een coole afkorting vinden voor de Bemiddelaars.
    3. Het 'Afgewezen suggesties en suggesties in behandeling' topic updaten.
    4. One Direction subforum.
    5. Genre (bij stories) 'Overig' o.i.d. toevoegen, voor bijvoorbeeld spel-stories, waarin je dingen moet raden.
    6. Een soort plekje op Quizlet waar je (anoniem) altijd je mening over de crew/users kunt plaatsen zodat de beta's/mods/bemiddo's weten waar ze aan toe zijn of waar ze zichzelf kunnen verbeteren. En dan bedoel ik uds ook gericht naar een persoon. Bijvoorbeeld: 'Winterfell vind ik te simpel denken omdat ze haar trouwring in deeg verwerkt.' Ik zeg ook maar wat.

    Nou, vul maar in, voor/tegen of is er iets al, maar ben ik gewoon blind? :Y)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 20:15 ]


    Let it come and let it be

    Ik ben helemaal voor suggestie twee.(bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    1. Je kan toch ook zelf een topic openen?
    2. big deal.
    3. hiervoor kun je een mod pb'en die dat officieel bij moet houden.
    4. voor, weer wat te blokkeren.
    5. tja...
    6. Je kan altijd een bericht naar een bemiddelaar sturen als je niet tevreden bent over een crewlid, deze geeft het door aan de betreffende member. Daarnaast wordt er eens in de zoveel tijd wel een 'tevredenheidsonderzoek' gehouden onder de users.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 20:21 ]

    Voooooooor :3

    Bemiddo's is een awesome bijnaam ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Progeny schreef:
    Ik ben voor, maar niet voor de afkorting bemiddo's.(cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Pusheen schreef:
    *Lang, lief verhaaltje.*

    Re- '1.' En nu even kijken of mijn sim-kaart is geactiveerd en zo ja even bellen/sms'en :9~ -Ja mijn mobiel is gejat dus moest ik 'n nieuwe sim-kaart krijgen die Hi voor me zou activeren omdat ik eht niet kon en dat kon dus vanavond of morgen ochtend gebeuren xd
    Re- '5.' Ja, maar zodra het jaar 2012 aanbreekt en het E-/WK weer begint worden we doodgegooit, haha :"D


    Let it come and let it be

    Hel schreef:
    1. Je kan toch ook zelf een topic openen?
    2. big deal.
    3. hiervoor kun je een mod pb'en die dat officieel bij moet houden.
    4. voor, weer wat te blokkeren.
    5. tja...
    6. Je kan altijd een bericht naar een bemiddelaar sturen als je niet tevreden bent over een crewlid, deze geeft het door aan de betreffende member. Daarnaast wordt er eens in de zoveel tijd wel een 'tevredenheidsonderzoek' gehouden onder de users.

    Lol, en voor je het weet is 'ie gesloten of krijg je ontevreden Users omdat ik een 'modlikker' ben, no thank you :3


    Let it come and let it be

    Progeny schreef:
    Ik ben voor, maar niet voor de afkorting bemiddo's.(cat)

    ik doe ook alleen maar mijn best? (cat)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    ik doe ook alleen maar mijn best? (cat)


    TRY HARDER! D:<

    Noem ze; Groentjes.(wbw)


    everything, in time

    Countenance schreef:
    (...)
    Lol, en voor je het weet is 'ie gesloten of krijg je ontevreden Users omdat ik een 'modlikker' ben, no thank you :3


    ontevreden users zijn er altijd en als een mod of iemand anders van de crew een topic opent kan die ook gewoon gesloten worden als het weer uitdraait op ruzie dus zoveel heb je niet te verliezen. Daarnaast kun je er ook altijd inzetten dat iedereen tips kan geven, in plaats van haten :3

    Progeny schreef:
    (...)

    TRY HARDER! D:<

    Noem ze; Groentjes.(wbw)

    Buh, dat doet me denken aan groenten D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Progeny schreef:
    (...)

    TRY HARDER! D:<

    Noem ze; Groentjes.(wbw)

    Nee, zo noemen we jou al achter je rug om (cat)

    Goddamnit, dat kutding is ook nog niet geactiveerd hoor! (huil)


    Let it come and let it be

    Hel schreef:
    (...)

    ontevreden users zijn er altijd en als een mod of iemand anders van de crew een topic opent kan die ook gewoon gesloten worden als het weer uitdraait op ruzie dus zoveel heb je niet te verliezen. Daarnaast kun je er ook altijd inzetten dat iedereen tips kan geven, in plaats van haten :3

    Hehe, zei het humeurige meisje bij haar eerste post in dit topic :3


    Let it come and let it be

    Progeny schreef:
    (...)

    TRY HARDER! D:<

    Noem ze; Groentjes.(wbw)


    Noem ze bemmetje's n_n
    of midgets xd

    Mid > bemiddelaar > midden > tussenpersoon. Voila ;p

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 20:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Countenance schreef:
    (...)
    Nee, zo noemen we jou al achter je rug om (cat)

    Goddamnit, dat kutding is ook nog niet geactiveerd hoor! (huil)

    Haha_O_


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Countenance schreef:
    (...)
    Hehe, zei het humeurige meisje bij haar eerste post in dit topic :3


    Nou ja, niet humeurig, maar voor de helft van je 'suggesties' kun je gewoon een opmerking maken in het betreffende topic xD