• Slotje /

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 11:54 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Continue schreef:
    (...)

    Als wij ons huiswerk vergeten te maken wordt daar een aantekening van gemaakt wat op ons rapport komt te staan.
    Die grap van mijn vriendinnen vond ik echt niet leuk omdat ze weten dat ik dan flip en ga stressen.
    Voor de rest ga ik in een tussenuur altijd naar huis. :') - k woon dichtbij, dus het kan.


    Nah, dan staat het maar lekker op je rapport, lekker interessant o-o
    Als je al 10x je huiswerk vergeten bent, oké, maar anders, kom op zeg.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Nah, dan staat het maar lekker op je rapport, lekker interessant o-o
    Als je al 10x je huiswerk vergeten bent, oké, maar anders, kom op zeg.

    Zo zie ik dat dus niet.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Endure schreef:
    Sorry, maar ik vind je echt serieus vreselijk tiest dat je je daar zo boos om maakt --''

    Ten eerste; Waar maak je je druk om? Je kan je huiswerk een keer vergeten, de wereld vergaat niet meteen.
    Ten tweede; Waarom zou je dat uberhaupt de moeite nemen om als een idioot naar huis te fietsen (waarom sowieso naar huis?) en die 2 kleine opdrachtjes snel maken als je wat beters te doen had? Namelijk een toets leren.

    Ik vind het echt sneu dat je je daar zo druk op maakt en een domme 'grap' van die vriendinnen.

    Ik ben zelf een perfectionist en als ik niet goed leer of mijn huiswerk niet heb gemaakt dan ga ik al flippen das normaal.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Endure schreef:
    (...)

    Dat komt over alsof ik zo'n VMBO-snol ben die nooit haar huiswerk maakt :L
    Ik ben zelf ook perfectionistisch, maar om zo idioot te doen als je denkt een opdrachtje niet gemaakt te hebben en daarvoor wat belangrijkers -toets leren- laat vallen als het ware vind ik toch wel érg overdreven, dan is er echt een steekje los.
    En om dan zo boos te worden op je vriendinnen en zo'n topic te openen met zo'n dramatische titel, tsja..

    Nee, ik had het gewoon over iedereen. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh, daar zou ik ook niet blij mee zijn, maar ik denk niet dat ik echt kwaad zou zijn, zoals jij. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen bij hen, zodat ze ook eens weten hoe het voelt of het er bij laten.
    Als je het echt zo vreselijk irritant vind moet je het tegen hen zeggen en vragen of ze het niet meer zullen doen.
    Er is niets ergs gebeurd hé. Stel je maar eens voor dat ze voor de grap hadden gezegd dat er geen werk was en het wél zo was. Dat zou ik duizend maal erger vinden.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Endure schreef:
    Sorry, maar ik vind je echt serieus vreselijk tiest dat je je daar zo boos om maakt --''

    Ten eerste; Waar maak je je druk om? Je kan je huiswerk een keer vergeten, de wereld vergaat niet meteen.
    Ten tweede; Waarom zou je dat uberhaupt de moeite nemen om als een idioot naar huis te fietsen (waarom sowieso naar huis?) en die 2 kleine opdrachtjes snel maken als je wat beters te doen had? Namelijk een toets leren.

    Ik vind het echt sneu dat je je daar zo druk op maakt en een domme 'grap' van die vriendinnen.


    comfort in c h a o s

    Wat zijn jouw vriendinnen volwassen, zeg :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Bij mij was het andersom. We hadden blijkbaar huiswerk maar niemand had dat gezegd en omdat ik de les ervoor naar het ziekenhuis was wist ik het niet. Dus ik om in klas, de leerkracht overloopt iedereen, komt ze aan mij. Ik zeg eerlijk dat ik het niet heb gemaakt omdat ik het niet wist, vliegt ze uit tegen de leerlingen. Ik had iets van 'Haha' xd.


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Endure schreef:
    Sorry, maar ik vind je echt serieus vreselijk tiest dat je je daar zo boos om maakt --''

    Ten eerste; Waar maak je je druk om? Je kan je huiswerk een keer vergeten, de wereld vergaat niet meteen.
    Ten tweede; Waarom zou je dat uberhaupt de moeite nemen om als een idioot naar huis te fietsen (waarom sowieso naar huis?) en die 2 kleine opdrachtjes snel maken als je wat beters te doen had? Namelijk een toets leren.

    Ik vind het echt sneu dat je je daar zo druk op maakt en een domme 'grap' van die vriendinnen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is echt een grap voor mij ;'D. Mensen moeten echt even leren relaxen.

    Wat een kinderachtige grap. (cat)


    26 - 02 - '16

    Melodies schreef:
    Ik zeg nu tegen die meisjes: STFU!!
    Ik snap dat je kwaad bent, dat is echt freaking lullig,,


    Inspiration can hit you any time

    Endure schreef:
    (...)

    Nah, dan staat het maar lekker op je rapport, lekker interessant o-o
    Als je al 10x je huiswerk vergeten bent, oké, maar anders, kom op zeg.

    Hou jij je gewoon bij jou mening, en dat andere meisje bij die van haar. :W


    -

    Niet erg aardig van je vriendinnen, maar om daar nou meteen zo boos om te worden vind ik ook een beetje raar, eerlijk gezegd.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ze doen me denken aan de jongens uit mijn klas, alleen dan zijn zij wel grappig en zeggen het voor ik me dood ga leren/werken :')

    Wel rot dat die meiden zo doen. Vooral omdat ze nu je vertrouwen beschamen :(


    Happy Birthday my Potter!