• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 44!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ik ook neit vorodat eht hier in dit topic werd besproken. Daarna kocht ik eht boek o.o
    google is your best friend, dear.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Je komt nog voor héél veel verrassingen te staan, my dear Lizz. Er gaat nog heul veel gebeuren (cat)]

    Fayan - Stylist
    "Dit wordt ons vaste plekje," zeg ik meteen. Als we hier wonen. Met z'n tweeën.
    We gaan zitten aan een tafeltje achterin en bestellen. Tijdens het wachten speel ik wat met Saph's vingers en twijfel even over de volgende vraag, omdat hij best dom is, maar stel hem lekker toch, omdat ik niet kan wachten.
    "Hoe dat er hier nou uit dan, 's nachts?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [o.o I'm scared now :'D
    Problem is, ik krijg binnen 5 tot 7 dagen ook het volgende House of night boek binnen O.O i have a looot to do]

    Saph
    'Donker,' antwoord ik met een glimlach. 'Ik denk dat je eht je moeilijk kan voorstellen, je ziet alleen de felle sterrenhemel boven je hoofd.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik wil je best van alles gaan vertellen hoor, maar dat is niet leuk natuurlijk *O*]

    Fayan - Stylist
    "Ik denk nu aan spotlights, dus nee, laten we hier maar over ophouden en wachten tot ik het zelf zie."
    Mijn vader had me er vroeger wel eens over verteld. Hij was namelijk één keer in District 1 geweest en toen zag hij er een paar. En sindsdien wil ik ze ook zien.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [that's true O,.O Dat word straks om 12 uur mn ebd in en lezen tot 3 uur.]

    Saph
    Ik blijf er stil over, en met een lichte grijns eet ik mijn eten op, wat trouwens belachelijk lekker is. De zon is al aan eht zakken.
    'wil je de steren hier in het dorp zien, of op de heuvel?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Haha, dat doe ik wel zo ongeveer elke nacht -bad-]

    Fayan - Stylist
    Ik geef hem een plagerig tik op zijn hand.
    "Lach me niet uit jij. En waar zie je ze het best?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'De heuvel,' zeg ik met zekerheid. 'en ik lach je neit uit, ik ben gewoon gelukkig!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Mooi zo, want anders was ik de enige," antwoord ik en ik druk een kus op zijn hand, voor we afrekenen. Buiten is het al donker, maar overal in het dorp branden gezellige lichtjes.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    het dorp is enorm gezellig, maar ik trek Fayan toch richting de heuvel. Na een korte klim doe ik mijn handen voor zijn ogen en grijns.
    'Klaar voor de sterren?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Jep!" antwoord ik, opgewonden als een klein kind dat voor het eerst naar een pretpark gaat.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Glimlachend draai ik Fayan's hoofd righting de sterren hemel, waarna ik mijn handen weghaal voor zijn ogen en mijn armen rond zijn middel wikkel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Met open mond staar ik naar de miljarden fonkelende sterren boven me. Als dit had gezien, jaren geleden, dan was ik meteen verhuisd, alleen al hiervoor.
    Het is zo betoverend, bijna magisch gewoon. Waarom hadden we dit niet in het Capitool?
    Mijn handen sluiten zich om die van Saph, ik leun tegen hem aan en ben echt even helemaal verbijsterd.

    [Lol, ik zie hem echt al helemaal staan 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ik ook <3 and it's so freaking adorable.
    this, is one of the most awesome lovestories i have ever worked on.]

    Saph
    Mijn ogen blijven even bij de sterren hangen, maar glijden dan toch naar Fayan. Stomverbaasd staart hij naar de lucht. Ik leun mijn hoofd tegen zijn schouder aan en laat hem, in stilte, het prachtige beeld bekijken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Na de toetsweek ga ik dit misschien wel uitbreiden in een story, want ze zijn echt zo lief samen <3]

    Fayan - Stylist
    Hoe langer ik keek, hoe meer sterren er leken te komen. Sommigen brandden fel en anderen juist weer minder.
    "Wauw." fluister ik na een tijdje.
    "Kun je me de sterrenbeelden aanwijzen?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [I would adore that <3
    also, je bent echt een geweldig iemand om een RPG mee te doen. ^^]

    Saph
    zoekend leit ik mijn blik weer langs de hemel glijden.
    'Zie je da groepje sterren daat?' vraag ik wijzend. Waar die ene heel fel brand?'

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 22:45 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.