• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 44!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik staar omhoog.
    "Ik denk dat je hier 's nachts zelfs sterren kunt zien. En die heb ik nog maar één keer in mijn leven gezien en dat waren er drie." beken ik. Het Capitool was altijd veel te fel verlicht om de hemel echt te kunnen zien.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ja, dat kan (:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    zachtjes kuste ik haar terug. Ze was eigenlijk wel geweldig. Zahira was zo slecht ook nog niet.

    Saph
    'ik denk dat het grootste deel van de melkweg wel te zien is,' antwoord ik grijnzend. 'Heb je dan nog nooit de sterrenbeelden gezien?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Eh.. jawel... op plaatjes en zo..." Getekende plaatjes. Niet eens foto's. Hoe zag een échte sterrenhemel eruit? Geen idee.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'We kunnen ook nog even blijven,tot het donekr word,' antwoord ik met een onschuldige stem. 'kijken of er een leuk restaurantje is...'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Maar wat dan?
    Want dan zijn die oudere mensjes dus weg, en dan.. feest ofseu? *O*]

    Chiara Cinxi
    Voorzichtig legde ze Zahira in de weg, en ging daarna op Daiyhs schoot zitten. Nogmaals kuste ze hem.


    -

    [Eigenlijk moeten we hier trouwens gewoon de opstand spelen, maar de voorbereidingen zijn zo saai *snurk*]


    -

    [Nou, neit echt feest, het eten raakt op, end e stroom valt uiteindelijk uit, dus.. no party.. ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Aww (no_chears)]


    -

    [Nou, in het begin wel, maar dan net als ik de boeken, kun je doen dat het eten opraakt en dat er allemaal weirde beesten komen en zo (daar kun je heel creatief mee zijn) en zulk soort dingen. :'D]

    Fayan - Stylist
    Ik draai me meteen weer naar hem toe.
    "Echt, mag ik de sterren zien?" My god, dat klonk dom. "Oké, je gaat me nu vast uitlachen." Ik voelde mezelf al rood worden.
    Wat een opmerking ook weer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'ik lach alleen omdat je zo schattig bent,' antwoord ik grijnzend. En dat is ook zo, fayan is geweldig. ik geef hem een kusje op zijn lippen.
    'Laten we wat gaan eten, en daarna mag jij de sterren zien.

    [ Chiara en Daiyh are now boring and i have no inspiration for them...

    en doen we eht dan ook emt die gaves in de GONE rpg?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ja, denk het wel, maar wel een limiet dan van het aantal gaves, want net als in de boeken komen die niet bij iedereen voor.]

    Fayan - Stylist
    Ik bloos, kus hem terug en pak dan zijn hand om op te zoek gaan naar een leuk restaurantje waar we kunnen gaan eten. Waar het eten overigens veel beter zal smaken dan in 13. Maar daar is alles vies.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [*bored now*

    Omaigod, er rolde net zomaar iets uit mijn toetsenbord. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, alleen.

    What do you think?

    Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    Ik moet hem qua wezens etc. nog uitwerken hoor (cat)]


    -

    [that sounds cool! *O*
    @Fayan: als je een GONE RPG maakt, count me in. i think. 8kijkt naar alle bladzijdes die ik nog moet lezen* we zijn er pas ent achetr dat Caine en sam tweelingbroers zijn. that bad?]

    Saph
    Ik trek hem in het eerste beste leuke restaurantje binnen dat ik zie. Het is enorm klein en knus, met prachtige houtbewerkingen op de muren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik heb echt nog nooit van GONE gehoord o_o]


    -