• Ik heb gisteren "Air Bud" -waardiebasketbaldoet- gekeken met m'n neefje. En steeds als die hond wordt weggehaald door die oude eigenaar, krijg ik gewoon tranen in m'n ogen. En ook als "Josh" hem dan achterlaat op dat veld.

    En vroeger keek ik eens King Kong en toen kreeg ik ook tranen in m'n ogen toen hij dood ging.

    Bij welke film krijgen jullie tranen in jullie ogen?

    Ik denk ik nog bij meerdere, maar tot nu toe die twee.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 10:43 ]

    Heel vaak, maar de laatste waarbij ik (echt) moest huilen was 50/50, de ene keer van het lachen en de andere keer omdat het gewoon onwijs zielig was.


    As travars

    Moriarty schreef:
    Heel vaak, maar de laatste waarbij ik (echt) moest huilen was 50/50, de ene keer van het lachen en de andere keer omdat het gewoon onwijs zielig was.

    Same here. En die film was Up.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Frank en Frey. Hoe vaak ik hem zie, en hoe lang ik me ook voorbereid op het zielige stukje, ik huil als een klein kind.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Brokeback Mountain. Toen Jack dood was. En nog tien andere keren. Dat vond ik echt een zielige film...
    En bij Maurice eigenlijk ook.

    Maar verder nog niet. :')

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 14:38 ]


    I can't even think straight.

    The last song


    When I was born I was so suprised, I didn't talk for a year and a half.

    Ik heb nog nooit gehuilt bij films. Ook niet bij de titanic of dat soort genres. Ik ben er altijd heel goed in geweest emoties als dat op een afstandje te houden. Soms is dat hard nodig.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Echt bij heel veel films op heel veel momenten :'D
    Bij King Kong heb ik ook moeten huilen en bij Air Bud volgens mij ook..
    Ik ben echt veel te emotioneel

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 21:14 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bij elke film die maar een beetje richting 'zielig' gaat:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.