• Ik ben 12 jaar -februarie13- en ben 1.69 meter lang en weeg 65.2 kg. Te zwaar, wat overgewicht. Ik heb mijn BMI berekend en het klopt. Ik ben wat te zwaar. Ik ben nu van plan om minder te gaan eten, maar ik weet dat, dat fout is. Minder eten is fout. Dat weet ik. Maar dan zou ik eigenlijk toch wel graag een dieet doen. Maar weet iemand misschien een online goed dieet? En heeft iemand misschien wat tips?

    -Sporten doe ik al, twee keer per week.
    -En waarschijnlijk ga ik ook binnenkort fitnessen.

    Je bent inderdaad wat ana de zware kant. Gewoon gezond eten, tussendoortjes laten staan en veel sporten. Oh, en veel water drinken. Dat vult goed en je komt er niets van aan.
    Als je trek hebt in een tussendoortje pak je gewoon een appel.

    Hoe langer je het consequent volhoud, hoe makkelijker het word. Succes! (:


    ars moriendi

    Ga naar een diëtiste, die weet precies wat voor jou het beste is, daar kan geen online dieet tegenop.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Geen idee.

    O ja, ze zeggen dat je door sporten zwaarder wordt omdat je dan spieren kweekt. (cat)(nerd)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 23:28 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Is dat echt te zwaar? Lijkt mij geen ongezond gewicht o.o


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    Is dat echt te zwaar? Lijkt mij geen ongezond gewicht o.o


    zo dacht ik er ook al over..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    PrincesSnape schreef:
    Geen idee.

    O ja, ze zeggen dat je door sporten zwaarder wordt omdat je dan spieren kweekt. (cat)(nerd)

    Nahh je ziet het verschil tussen een afgetraind persoon en een persoon die geen work-outs doet en toch wat zwaarder is toch echt wel.. ;P
    Midna schreef:
    (...)

    zo dacht ik er ook al over..

    Een tikkeltje zwaarder is ze toch wel. Als ik dan even mezelf in vergelijking neem; ik ben 1.69 en weeg 57 kilo en dan zit ik op een normaal gewicht.

    En nouja, het gaat er denk ik ook om hoe je je voelt. Als je je niet prettig voelt met het gewicht dat je hebt, moet je er ook vooral wat aan doen (:

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 23:31 ]


    ars moriendi

    -> Slotje, gewichttopics zijn verboden.


    Life is hard and then we die