• Ik ga waarschijnlijk mijn haren knippen als het mag, ik heb 3 dingen die me super leuk lijken maar ik kan niet kiezen ):

    Nummer 1:


    Nummer 2:


    Nummer 3:



    En dit ben ik zelf:



    Wat zal ik doen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Where words fail, music speaks

    nummer 2. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Nummer één vind ik persoonlijk het mooiste maar daar heb je een te lief gezichtje voor en daar moet je ook echt je haar donkerder-bruin/zwart verven. Als ik jou was zou ik voor de tweede gaan, zonder de kleur uiteraard.


    Let it come and let it be

    3


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    2.
    Nummer één ga je nooit zelf zo krijgen elke dag en dan heb je een paar plukken haar in je gezicht hangen.

    uno!


    I was an angel living in the garden of evil

    Eén vind ik wel mooi, maar niet bij je passen. En drie lijkt me niet geweldig met een bril, dus ik zou voor twee gaan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik denk dat de tweede het beste bij jou past. In je eigen kleur natuurlijk! (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nummer 1 ia erg mooi, maar ook zeer onhandig ;]
    Dus ik zou voor nummer 2 gaan =] Dat staat denk ik heel mooi 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fantasia schreef:
    2.
    Nummer één ga je nooit zelf zo krijgen elke dag en dan heb je een paar plukken haar in je gezicht hangen.

    Met een goede kapper lukt dat prima, ik heb zelf ook een kapsel gehad wat daar ongelooflijk veel op lijkt en plukken voor je gezicht vallen ook wel mee. Heb het al twee jaar en nooit echt last van gehad :"D


    Let it come and let it be

    2!


    Owl you need is love.

    Countenance schreef:
    (...)
    Met een goede kapper lukt dat prima, ik heb zelf ook een kapsel gehad wat daar ongelooflijk veel op lijkt en plukken voor je gezicht vallen ook wel mee. Heb het al twee jaar en nooit echt last van gehad :"D

    Als je een kapsel met rechte scheiding hebt lukt het ook wel, maar dat is hier niet het geval en dan valt je haar vanzelf weer in een 'natuurlijke' scheiding. (:

    Een is moeilijk na te maken en kost veel moeite, en bovendien heb je dan net zoals bij 3 steeds plukken haar voor je gezicht hangen, wat echt heel onpraktisch is. Daarom zou ik 2 doen, die lijkt me ook het mooiste staan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Yayde schreef:
    nummer 2. (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    die 3de lijkt op miss montreal ghehehe.
    maar ik denk 2 (:


    Danmarks Dynamite.

    2


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please