• Ik ga waarschijnlijk mijn haren knippen als het mag, ik heb 3 dingen die me super leuk lijken maar ik kan niet kiezen ):

    Nummer 1:


    Nummer 2:


    Nummer 3:



    En dit ben ik zelf:



    Wat zal ik doen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Where words fail, music speaks

    Fantasia schreef:
    2.
    Nummer één ga je nooit zelf zo krijgen elke dag en dan heb je een paar plukken haar in je gezicht hangen.


    Ex astris, sciencia

    Fantasia schreef:
    (...)
    Als je een kapsel met rechte scheiding hebt lukt het ook wel, maar dat is hier niet het geval en dan valt je haar vanzelf weer in een 'natuurlijke' scheiding. (:

    Lieve schat, ik heb ook geen rechte scheiding hoor :'D


    Let it come and let it be

    1


    Your make-up is terrible

    Westwick schreef:
    uno!


    You're my favorite drug. Just one hit is not enough! I won't break this addiction NO!

    1 of 2


    Shoganai i ne~

    Yayde schreef:
    nummer 2. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik vind ze allemaal niet zo leuk


    You can't not look cool with a crossbow.

    Yayde schreef:
    nummer 2. (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    één vind'k het mooist. :3


    Love is louder.

    Ik denk dat 2 het leukste is bij jou (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Beastcrash schreef:
    Ik denk dat de tweede het beste bij jou past. In je eigen kleur natuurlijk! (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Eén.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Opzich vind ik 1 het leukst, maar dat is een kapsel wat niet bij iedereen goed staat. Ik zou dan liever voor 2 gaan. je moet zulke kapsels ook weer helemaal goedzetten iedere keer.

    Countenance schreef:
    Nummer één vind ik persoonlijk het mooiste maar daar heb je een te lief gezichtje voor en daar moet je ook echt je haar donkerder-bruin/zwart verven. Als ik jou was zou ik voor de tweede gaan, zonder de kleur uiteraard.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Jij ziet er leuk uit.
    En helemaal blij na die eerste drie serieuze foto's.
    Maar ik zou voor een gaan, inclusief kleuren.
    Want dat vind ik mooi.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt