• Ik las zijn verhaal op deze site http://www.moordzaken.com/Quincy_Schumans. Ik ben toen steeds meer beetje bij beetje over zijn leven te weten gekomen. En ook het feit dat hij uit een hechte gemeenschap kwam en het dus ook zo mijn beste vriend zou kunnen zijn die dit overkwam.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 18:51 ]

    Anhysbys schreef:
    De moord op James Bulger. Vermoord door twee 10-jarige jongetjes. Dát verhaal raakte me echt heel erg.


    Wow, that's sick.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Cumberbatch schreef:


    Cried my eyes out for this one...

    Eerste 2 minuten: Okay, waarom huilt iederen hierom? -.-'
    Daarna: *jankt de ogen uit d'r kop* DIT IS ZO ZIELIG D':


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    Wow, that's sick.

    Dat vond ik dus ook...


    I can't even think straight.

    Tommy.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Waargebeurd.
    Een jongen is doormiddel van pesten in een wereld vol drugs, wiet en drank gekomen. Voordat hij het wist zonk hij dieper en dieper in deze wereld. Hij begon te handelen. Zo ook aan een jongen genaamd Tim (verzonnen naam). Tim zijn ouders hebben de drugs gevonden en werden woest. Tim heeft de naam genoemd van de jongen waarvan hij het kreeg. Zodoende kwamen de ouders van de jongen erachter, kwamen de vrienden van de jongen erachter en nog meer mensen. De vrienden van de jognen waren woest, een naam mag nooit genoemd worden. Tim wordt binnenkort in elkaar geslagen.

    Ik maak dit vanaf dichtbij mee, de afloop van dit alles weet ik nog niet dat zie ik binnekort.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mutant schreef:
    Ik ben een emotioneel wrak, alles raakt mij, zolang het een beetje richting zielig gaat(cat)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chandler schreef:
    de Leeuwenkoning. Ik leefde altijd heel erg mee met Simba toen z'n vader doodging (':


    Wiarda schreef:
    Het mooiste, zieligste en meest emotionele verhaal wat ik in mijn hele leven zal zien.

    Dit (


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Verhalen over de behandeling van verkrachtingsslachtoffers in moslim-fundamentalistische landen.
    Die dingen maken me echt pislink :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Cumberbatch schreef:


    Cried my eyes out for this one...


    Ik huil niet snel, but I cried hard on this one! ;-;


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Een Afghaanse jongen zijn verhaal -dat hij net tegen mij vertelde- over dat hij hier helemaal alleen in België zit, hij al 2 jaar niets meer van zijn ouders heeft gehoord en zijn broers 3 maanden geleden voor het laatste heeft gehoord.

    Cumberbatch schreef:


    Cried my eyes out for this one...

    omijngod nu zit ik hier ook te huilen.


    We can't spend our lives waiting to live.