• Ik las zijn verhaal op deze site http://www.moordzaken.com/Quincy_Schumans. Ik ben toen steeds meer beetje bij beetje over zijn leven te weten gekomen. En ook het feit dat hij uit een hechte gemeenschap kwam en het dus ook zo mijn beste vriend zou kunnen zijn die dit overkwam.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 18:51 ]

    Chandler schreef:
    de Leeuwenkoning. Ik leefde altijd heel erg mee met Simba toen z'n vader doodging (':

    Het mooiste, zieligste en meest emotionele verhaal wat ik in mijn hele leven zal zien.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mutant schreef:
    Ik ben een emotioneel wrak, alles raakt mij, zolang het een beetje richting zielig gaat(cat)


    Same here. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    remember me altijd jankne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Countenance schreef:
    (...)
    Mijn teen doet pijn, heb medelij (cat)

    Poor you, Sev D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    MissGroff schreef:
    Het verhaal van Katie Piper


    To infinity and beyond •

    De moord op James Bulger. Vermoord door twee 10-jarige jongetjes. Dát verhaal raakte me echt heel erg.


    I can't even think straight.

    Een goede vriendin van mij werd geslagen door haar vader, en ze zat eerst bij mij op school, maar haar vader sloeg haar en haar moeder, en haar broer, en toen zijn ze gevlucht, nu zit ze op een andere school. En dat raakt me, want dat gun je niemand. En ze was echt een goede vriendin, ze kwam voor iedereen op, en daarom had ze het op onze school al best moeilijk, op bruggers kamp, waren er hele irritante jongens en ... Nou, omdat zij voor iedereen op komt, deden ze echt hele gemene dingen en echt niet als grapje, en ze is echt zo'n heel stoer meisje, maar een keer moest ze op school huilen en toen zei ze "Mijn vader belt me altijd, en zegt dat het hem spijt en dat we terug moeten komen. Maar ik haat hem, dus ik schreeuw dan naar hem en zeg dat hij ons met rust moet laten. Maar hij hangt nooit op. En dan moet ik ophangen, maar het is mijn vader! En elke avond belt hij en dan kan 's avonds niet meer stoppen met huilen..."

    :-(

    Ik word zo vaak geraakt door een verhaal.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 19:43 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.



    Cried my eyes out for this one...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:


    Cried my eyes out for this one...

    Dat had ik dus ook toen ik die voor het eerst zag! Nu kan ik er al iets beter tegen c:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Cumberbatch schreef:


    Cried my eyes out for this one...


    Wat is dat voor shit, zit fucking te huilen nu, mijn god. .______.


    wth.

    Taubenfeld schreef:
    Mij raakt eigenlijk niet zo snel iets.


    comfort in c h a o s

    Mutant schreef:
    (...)
    Dat had ik dus ook toen ik die voor het eerst zag! Nu kan ik er al iets beter tegen c:

    Eenmaal als je weet wat er gebeurt kan je je inderdaad voorbereiden, maar man, de eerste keer dat ik die zag moest ik echt zo hard huilen ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Eenmaal als je weet wat er gebeurt kan je je inderdaad voorbereiden, maar man, de eerste keer dat ik die zag moest ik echt zo hard huilen ;x

    Inderdaad, die reclame is echt zo goed gemaakt! Daar kan de rest van de wereld een voorbeeld aan nemen!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oftewel ben ik zo koud als een steen
    oftewel moet ik bij het minste huilen.
    Laten we zeggen dat het te maken heeft met de tijd van de maand en wat mijn gevoelens op dat moment zijn (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please