• Magical High is een school voor allerlei wezens. Vampieren, weerwolven, tovenaars, etc. Er gebeuren dingen.

    En die dingen kan jíj bepalen!

    Wil je graag een rol in deze school? Zet dat dan hieronder met de volgende informatie;

    Naam:
    Achternaam:
    Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Wezen:
    Uiterlijk - mag met foto, hoeft dus niet:
    Karakter:


    Meer niet. Je mag wat extra, maar in het begin van het verhaal kennen de personages elkaar toch niet.

    Ik ga hier nog geen regels bij zetten. Dat komt pas als we het rollenspel echt gaan spelen.

    Hopelijk wordt het wat!


    Rollen;
    SuperCookie: Lucette (Luce) Hale (Half kat, half mens)
    HeartFlower: Samuël Paolo (Weerwolf)
    Leave: Charléne Sky (Charlie) McWhite (Nimf)
    Paynelicious: Tyler Jason McKnight (half weerwolf, half mens)
    Python: Amber Claires (vampier)
    Paynelicious: Jason Thomas Strykx (half wolf, half vampier)
    SuperCookie: Briarrose (Rose) Angel (Engel)
    Turophile: Mabel (May) Eleanore Roux (Elf)
    Leave: Enxilia Morwen Abletate (half mens, half zeemeermin)
    Leave: Elisabeth Dawn (Dawn) Kingsley (Geest)
    Eonian:Ivy Bominable (één van The Yeti)
    Turophile: Owen Queens (Geest)
    Paynelicious: June Williams (Vampier)
    RainbowDay: Crystal Stone (half mens- half vampier)
    Enonian: Jason Blake (Duistere engel, zoon v.d. Dood)
    Failish: Melianta (Meli) Dante (bosnimf)


    Belangrijk, wat ik dus vergeten was..

    -Je mag meerdere personages, max. 3
    -Je personage moet tussen de 14 en 19 jaar zijn.

    We hebben genoeg! Rollenspel begint morgen, ongeveer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 13:23 ]


    Being happy is a choice ~

    Pas 1 rol uitgedeeld! Aan SuperCookie btw. Maar één is nog lang niet genoeg. Ik zal ook wel twee rollen invullen.
    x


    Being happy is a choice ~

    I'm in ^-^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik vind het jammer dat je andermans personage's niet kan zien ;/
    & hoelang worden de stukjes ong?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    Ik vind het jammer dat je andermans personage's niet kan zien ;/
    & hoelang worden de stukjes ong?


    Ik heb het al aangepast. Voortaan kan je het wél zien. Ik zal even de personages die er tot nu toe zijn opzetten. Alleen die van mij nog niet. Daar moet ik nog het een en ander aan doen ;):

    Naam: Lucette
    Achternaam: Hale
    Roepnaam: Luce
    Geslacht: meisje
    Leeftijd: 14
    Wezen: half kat half mens
    Uiterlijk http://data.whicdn.com/images/15943941/403479_large.jpg
    Blauw haar, blauwe ogen, klein en blank, witte oren en staart (op foto zijn ze ook blauw maar ze horen wit te zijn)
    Karakter: Lucette is super vrolijk en niet van haar positiviteit af te brengen, ze is ontzettend aardig en danst waar het kan, ze is ook heel erg lenig en niemand is ooit bang om haar kwijt te raken, want ze heeft zoals een kat 9 levens en komt altijd op haar pootjes terecht. Als Lucette het zat is om ergens te zijn loopt ze weg (toen ze klein was is ze weleens een half jaar weg geweest) maar ze komt altijd terug, trouw aan haar vrienden en familie.

    ^^ Dat is die van SuperCookie. Die hieronder is van Leave,

    Naam: Charléne Sky
    Achternaam: McWhite
    Roepnaam: Charlie
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 16 jaar
    Wezen: Nimf
    Uiterlijk: Charléne is een Nimf. Om precies te zijn een Luchtnimf, ookwel een Skynimf. Vandaar haar tweede naam. Ze heeft lange, karamelbruine lokken die in sierlijke pijpenkrullen langs haar gezicht lopen. Ze draagt ze altijd los samen met een speltje. Haar huid is sluiks, lelieblank gekleurd en vormt een engelachtige verschijning samen met haar vioolblauwe ogen. Zoals de meeste nimfen heeft ze een aantrekkelijk uiterlijk, maar nog belangrijker en gevaarlijker, een serene stem die iedere man en jongen lokt wanneer ze er zin in heeft. Verder heeft ze een vrij lief uiterlijk.
    Karakter Charlie hoort bij de 'populairdere' kinderen op school. Ze zit bij de chearleaders, is erg gewild door jongens, maar is ook zeker niet onaardig. Ze staat open voor vrienden en is niet bang voor een uitdaging. Toch kun je haar maar beter te vriend houden. Want wanneer ze je niet mag kunnen er hele nare dingen met je gebeuren. Zolang een nimf vrolijk is zal ze geluk brengen, maar zodra ze boos of verdrietig is zal ze je leven kunnen ruïneren.

    En MustacheMe, hoe bedoel je de stukjes?

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 18:37 ]


    Being happy is a choice ~

    Ik doe mee, maar ik verstuur zo mijn personage.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sweetiepie schreef:
    Ik doe mee, maar ik verstuur zo mijn personage.


    Is goed!


    Being happy is a choice ~

    De stukjes die de mensen gaan schrijven? :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ah jammer, vind de leeftijd een beetje flut.. ;x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    MustacheMe schreef:
    De stukjes die de mensen gaan schrijven? :3


    Haha, slimme ik ;P Dat mag je zelf bepalen. Als het maar bij het verhaal past <3

    Endure schreef:
    Ah jammer, vind de leeftijd een beetje flut.. ;x


    Het mag opzich wel ouder. Ik ga de leeftijd toch even tot en met 19 jaar maken, anders komt het niet uit met de leerjaren. Het mag ook 20 jaar, maar dan is diegene blijven zitten en zit dan in het laatste jaar.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 19:17 ]


    Being happy is a choice ~

    Naam: Amber
    Achternaam: Claires
    Roepnaam: Amber
    Geslacht: Vrouw.
    Leeftijd: Amber is 17. Eigenlijk is ze 478.
    Wezen: Vampier
    Uiterlijk: Amber Claires
    Karakter: Amber is mysterieus type. Ze is vrij rustig en observeert eerst liever de boel. Ze heeft veel mensenkennis die ze maar al te graag gebruikt. Amber is ook een zeer slim meisje. Ze kan goed naar mensen luisteren die problemen hebben. Zelf is ze helemaal niet open. Ze houd haar problemen en emoties liever voor haar zelf. Bijna niemand weet dan ook wat er door het hoofd van Amber door gaat. Maar buiten dit alles, is Amber een lief meisje. Ze zal voor je klaarstaan hoe dan ook. Ze helpt veel en is niet te beroerd om een beetje te werken. Amber is dus een rustig meisje, maar als ze ruzie met iemand heeft, is ze heel iemand anders. Ze is dan nog steeds rustig, maar Amber kan dan heel bedreigend over komen. Ze heeft een groot overtuigingskracht en blijft erg relax in de meest stressvolle situaties.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 17:47 ]


    I hate that I can't stay mad at you.

    Ik maak nog wel iemand :)


    Naam: Briarrose
    Achternaam: Angels
    Roepnaam: Rose
    Geslacht: meisje
    Leeftijd: 1208 (ziet eruit als 15)
    Wezen: Engel op missie op de aarde
    Uiterlijk :


    Karakter: Ze is erg rustig en stil, alles wat ze zegt klinkt alsof ze zingt, alles wat ze zegt is ook erg wijs, ze houdt zich niet zo bezig met ruzie's, dat vind ze verspilling van haar tijd, ze weet heel veel omdat ze al heel oud is, ze is niet heel leergierig, meestal is ze bezig met haar nagels onder de les, vijlen, lakken enzovoort.
    Ze is dol op mode, omdat ze al 1208 jaar mode meekrijgt en het zo verschillend is.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 17:40 ]

    abo

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 17:46 ]


    Next time, a boy says 'Forever' I'll slap him in the face.

    Ik ga zo als ik tijd heb ook even invullen :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Naam: Tyler Jason
    Achternaam: McKnight
    Roepnaam: -
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 18
    Wezen: Hij is half weerwolf, half mens.
    Uiterlijk:


    Tyler, links, met zijn beste vriend Jason, ik maak ook een personage voor Jason aan.
    Karakter: Tyler is aardig bij zijn vrienden, en spontaan bij meisjes. Daarom vinden meisjes hem zo leuk. Tyler is sportief en grappig. Ook vinden meisjes hem leuk omdat hij zo 'sexy' kijkt als hij boos is. Ook over dat, als hij kwaad is moet je niet tegen hem praten, hij gooit dan soms met spullen, rent het lokaal uit het bos in. Niemand weet waarnaartoe. Verder is hij grappig en behulpzaam.



    Naam: Jason Thomas
    Achternaam: Strykx
    Roepnaam: -
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 18(of jonger, je mag ze allebei jonger maken.)
    Wezen: Half wolf, half vampier.
    Uiterlijk:


    Rechts van de foto,
    Karakter: Jason is een soort tweeling van Tyler, ze zijn altijd bij elkaar en doen ook alles. Maar Jason rent niet weg als hij boos is. Hij blijft zitten en je ziet het rood worden in zijn ogen. Ja, dat kan. Als Tyler wegrent, gaat Jason vaak achter hem aan en hem gerust stellen.
    Extra: Ook al is Jason een vampier, ze zijn dikke vrienden. Dat vinden mensen meestal raar, want ze denken dat alle vampiers en wolven, nouja zeg maar vijanden zijn. Maar hier is een voorbeeld dat dat niet is.
    Ze skateboarden vaak samen.

    Verder hebben ze allebei geen crush ofzo, maar meisjes hebben wel een crush op hun.??

    xxx
    p.s. Abo!


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Dankjullie voor de rollen allemaal! Ik ben nu bezig met de personages in te vullen en jullie zullen allemaal bericht krijgen!


    Being happy is a choice ~