• Ik heb hele erge buikpijn. Ik heb vanmorgen 2paracetemols gehad. Maar de werking ervan blijft niet zo heel lang. Heb geen Ibuprofen. En een kruik is het nu te warm voor. Hier is het wat van 20graden ;O Dus heeft iemand nog tips? Alvast bedankt!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Je moet ook elke 4/6 uur 2 paracetamols nemen. Anders werkt het niet.


    Your make-up is terrible

    @Assassin: Maar dat kon moeilijk want was niet de hele dag thuis.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dan moet je ze meenemen.


    Your make-up is terrible

    Ghhee ik heb geen tips, ibuprofen helpt mij altijd..
    -als ik dat niet heb kan ik kwartier later naar de wc rennen-

    Ehm.. bij mij helpt nog wel eens om met me benen tegen me buik aan te zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Assassin schreef:
    Dan moet je ze meenemen.

    Ik mag niet zo veel paracetemols slikken


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Midna schreef:
    Ghhee ik heb geen tips, ibuprofen helpt mij altijd..
    -als ik dat niet heb kan ik kwartier later naar de wc rennen-

    Ehm.. bij mij helpt nog wel eens om met me benen tegen me buik aan te zitten.

    ???? Ik ga denk ik toch maar kruik maken en zo meteen weer paracetemols pakken :|


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Intensive schreef:
    (...)
    Ik mag niet zo veel paracetemols slikken


    Waarom niet?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Waarom niet?

    Omdat ze op een gegeven moment dan niet meer helpen, als ik te veel blijf slikken.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Intensive schreef:
    (...)
    Omdat ze op een gegeven moment dan niet meer helpen, als ik te veel blijf slikken.


    Nee, dat is waar, maar je moet wel een regelmaat houden met slikken op 1 dag. Als je dat niet doet, blijft de pijn, ookal slik je ze.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, dat is waar, maar je moet wel een regelmaat houden met slikken op 1 dag. Als je dat niet doet, blijft de pijn, ookal slik je ze.

    Jep, I know.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Intensive schreef:
    (...)
    ???? Ik ga denk ik toch maar kruik maken en zo meteen weer paracetemols pakken :|


    Waarom die vraagtekens ?xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hier is een goede: Niet aan denken en gewoon den wat je moet doen. Ik loop ook elke dag met pijn, net als zoveel mensen, maar ik ga ook gewoon altijd door.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Minato schreef:
    Hier is een goede: Niet aan denken en gewoon den wat je moet doen. Ik loop ook elke dag met pijn, net als zoveel mensen, maar ik ga ook gewoon altijd door.

    Okee zal het proberen... ;p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Buikpijn... Sounds familiar. (cat)
    Ik gebruik Sarixell, dat is echt heel erg goed.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    En ze is weer geband! :')


    "Well, well. Look who we've got here!"