• Zaterdagavond was ik in De Panne met mijn opa, oma en moeder. En wij zaten te hartenjagen. Bij hartenjagen is het zeg maar heel slecht als je de schoppenvrouw krijgt. Mijn opa krijgt die en die zegt: 'Ik snap niet waarom die kutvrouw eigenlijk in het spel zit.' Mijn oma was op dat moment aan het drinken, en die spuugt alles wat ze in d'r mond heeft over de tafel uit van het lachen. Mijn moeder en ik lachen dus heel hard mee, omdat mijn oma alles uitgespuugd heeft, tot mijn oma opstaat. 'SHIT! Ik plas in m'n broek!' Dus ze rent naar de wc, en 5 minuten later horen we haar roepen: 'Jan[mijn opa], kun je even komen helpen, alles.. ehm.. zit onder.'
    Blijkt dat ze serieus in d'r broek geplast heeft van het lachen. Ik kwam niet meer bij.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Omg.
    Ik zie het voor me. Nu lig ik ook in een deuk x'd


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Dat zijn altijd de leukste avonden [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Geweldig :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    xDxDxDxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha, geweldig. :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat hadden wij pas tijdens de training. Je kon aan iedereen merken dat ze tijdens het lachen allemaal krom stonden met de benen gekruist, omdat ze het anders ook in hun broeken deden :'D

    Haha! Een vriendin van mij had dat ook eens... op de bus... dat was ... erg.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Omg hahaha xd
    Het feit dat je OPA zegt: "Ik snap niet waarom die KUTVROUW in het spel zit" alleen al x]


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Omg hahaha xd
    Het feit dat je OPA zegt: "Ik snap niet waarom die KUTVROUW in het spel zit" alleen al x]


    26 - 02 - '16

    @Anitaaa, Ja, mijn opa is wat dat betreft niet echt fatsoenlijk. In de auto deed hij mijn broertje na: 'Kutzus! Houd je kutbek!'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hahaha, geniaal.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Awwww, :').


    You treat me like a stranger and that feels so rough.

    Ik hou van zulke avonden <333


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Haha dat is geniaal


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Heerlijk is dat, echt. Dat zijn gewoon geweldige avonden. Ik weet nog hoe mijn opa bij ons kwam en hij onze vissenkom opmerkte. Het waren nieuwe vissen in een ronde kom, dus hij vroeg zo: "En hoeveel zijn het er nou? Vier, vijf?" Dus ik zei: "Twee". Hij schrikt zich helemaal dood. "ZEVEN?!" Die shock op zijn gezicht was goud waard.


    Have you ever been alone in a crowded room?