• I LOVE YOU ALL SO MUCH <3

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 22:25 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Narry schreef:
    (...)
    Mijn eerste Taekwondo wedsrtrijd, en ik weet niet of ik er al echt klaar voor ben ofzo...er werd mij geen eens gevraagd of ik mee wilde doen, het was eerder 'Esther jij doet ook mee'. En wij zijn daar dus ook dik in het nadeel, want we doen nog een oude stijl. En wij lopen een tul op een hele andere manier (hun veren raar en wij doen alle bewegingen enzo heel strak. En na het lopen van een tul zeggen hun de naam daarvan en wij moeten keihard Kiai schreeuwen, ookal is de zaal doodstil, iedereen moet naar je kijken) en zoiets durf ik niet. En ik ben bang dat ik met 1 op 1 vechten (sparren) dik word ingemaakt xd


    Je kan het vast wel. (: Anders besloten ze heus niet dat jij mee moet doen. Je gaat daar gewoon staan en doet gewoon wat de bedoeling is, verder let je gewoon op niks en zo lang je maar goed blijft bewegen bij sparren komt het wel goed. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Narry schreef:
    (...)
    Mijn eerste Taekwondo wedsrtrijd, en ik weet niet of ik er al echt klaar voor ben ofzo...er werd mij geen eens gevraagd of ik mee wilde doen, het was eerder 'Esther jij doet ook mee'. En wij zijn daar dus ook dik in het nadeel, want we doen nog een oude stijl. En wij lopen een tul op een hele andere manier (hun veren raar en wij doen alle bewegingen enzo heel strak. En na het lopen van een tul zeggen hun de naam daarvan en wij moeten keihard Kiai schreeuwen, ookal is de zaal doodstil, iedereen moet naar je kijken) en zoiets durf ik niet. En ik ben bang dat ik met 1 op 1 vechten (sparren) dik word ingemaakt xd



    Als ze hebben gezegd 'Esther jij doet mee' dan vinden ze dat je er klaar voor bent. Dus dan kan jij dat(H)


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik neem toch maar de trein van 11:51, want anders moet ik bij die andere tein ook nog eens overstappen bij Amsterdam Zuid, waar slaat dat nou weer op?
    Dus ik ben er om 13:20! Als m'n moeder me laat gaan en niet werkt als ik terugkom. =D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Cheeky schreef:
    Goeieeemorgen (:



    goedemorgeeeen (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ja, maar straks vergeet ik daar alles. Sta ik leuk voor de jury stil.... Daar ben ik het meest bang voor, dat ik het ineens vergeet xd
    Ach al dat gebeurt moet ik me maar afreageren op het sparren, komt daar misschien ook nog wat van terrecht xd

    CHARRY schreef:
    Ik neem toch maar de trein van 11:51, want anders moet ik bij die andere tein ook nog eens overstappen bij Amsterdam Zuid, waar slaat dat nou weer op?
    Dus ik ben er om 13:20! Als m'n moeder me laat gaan en niet werkt als ik terugkom. =D


    Laat het maar weten door iemand even een sms te sturen, als wij niet meer bij de starbucks zijn laat ik het wel weten (:
    Op welk station kom je aan? ;3


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ow ow ow ik moet 8.11 bij de bushalte zijn. ik dacht 7.52 haha.
    Beter heb ik nog wat tijd (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Mijn wekker is stuk (krul)
    Er zit een scheur in de display en niet zo'n kleine ook, waarschijnlijk komt dat doordat iemand 'm wel eens van het nachtkastje afsmijt 's morgens, gelukkig gaat die nog wel af xd

    Narry schreef:
    Ja, maar straks vergeet ik daar alles. Sta ik leuk voor de jury stil.... Daar ben ik het meest bang voor, dat ik het ineens vergeet xd
    Ach al dat gebeurt moet ik me maar afreageren op het sparren, komt daar misschien ook nog wat van terrecht xd


    Je kan het Esther (:
    maar eerst vandaaaaag :"D


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Houis schreef:
    (...)

    Laat het maar weten door iemand even een sms te sturen, als wij niet meer bij de starbucks zijn laat ik het wel weten (:
    Op welk station kom je aan? ;3


    Tha'ts the point, ik heb geen beltegoed & m'n nummer is ook vervallen. ;o
    Ik kom aan op Spoor 3. ^^


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Wat nou als wij gewoon naar Chanou dr perron gaan?
    Ik kom als eerste aan dus ga leuk naar 11b, anders ben ik zo alleen, want die komt 5 minuten later aan xd

    Maar hoe spreek je Chanou eigenlijk uit? Sjanoe of Sjenoe? Of gewoon heel anders (nerd)

    Narry schreef:
    Maar hoe spreek je Chanou eigenlijk uit? Sjanoe of Sjenoe? Of gewoon heel anders (nerd)


    Sjanoe. 8D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Narry schreef:
    Wat nou als wij gewoon naar Chanou dr perron gaan?
    Ik kom als eerste aan dus ga leuk naar 11b, anders ben ik zo alleen, want die komt 5 minuten later aan xd


    yeahh, ik kom op 11b aan (:
    volgens mij dan xd

    dus wij staan om 13.20 bij spoor 3 (nerd)


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Jup! en als ik niet uiteindelijk niet kan, dan tweet ik dat wel naar een van jullie die voor het laatst getweet heeft. x'DD


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''