• I LOVE YOU ALL SO MUCH <3

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 22:25 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    hallo, dat is dom xd. Ik ben wakker omdat ik buikpijn heb ):

    GOODMORNING!
    Ik ben wakker en moet over een uur naar Taekwondo. ;o
    En ik ben weer eens een week te vroeg ongesteld geworden en niet zo'n beetje ook. >.<


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Goedemorgeeennn

    de wekker ging om 6.30 en ik draai me echt versuft om ik dacht wtf is er vandaag. Ik moet toch niet naar school. En toen wist ik het weer en sprong ik gelijk mijn bed uit xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    NiallsNandos schreef:
    ALOHA, ik ben al een uur wakker omdat ik mijn wekker niet een uur terug had gezet D:


    Sukkel xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HAHA, Robin. x'DD
    M'n moeder doet echt vaag hea, dan had ze me gister avond een bericht gestuurd: ik rook nog ff een sigaret en dan ga ik naar huis.
    HHAAALLOOOOOO?! CRISSIS HIER? MAG IK NOU WEL OF NIET?! Ik weet wel dat ik waarschijnlijk toch wel mag maarja, dan moet ze 't wel weten en ik hoop dat ze nog niet werken moet als ik terug kom.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Houis schreef:
    Goedemorgeeennn

    de wekker ging om 6.30 en ik draai me echt versuft om ik dacht wtf is er vandaag. Ik moet toch niet naar school. En toen wist ik het weer en sprong ik gelijk mijn bed uit xd

    Hahaha, mijn wekker is nog niet gegaan en ik lig nog lekker in mijn warme bedje, maar ik ben nu al zo druk en heb een lach op mijn gezicht =D
    Vandaag is de dag mensen xd

    Shit, dat betekend ook dat volgende week...... *Krijgt stuiptrekkingen*

    Omg, ik heb een vet slim plan!
    Ik ga gewoon een briefje achterlaten met dat ik, zoals ik gevraagd heb, naar Utrecht wil, dat ik er ongeveer rond 12'en moet zijn en zoniet dan ben ik niet zo heel veel later, dat het kaartje 16,80 kost en dat ik als ik thuis kom zo snel mogelijk wel wil. [Na dat ik even in turbo snelheid ga douchen]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    CHARRY schreef:
    HAHA, Robin. x'DD
    M'n moeder doet echt vaag hea, dan had ze me gister avond een bericht gestuurd: ik rook nog ff een sigaret en dan ga ik naar huis.
    HHAAALLOOOOOO?! CRISSIS HIER? MAG IK NOU WEL OF NIET?! Ik weet wel dat ik waarschijnlijk toch wel mag maarja, dan moet ze 't wel weten en ik hoop dat ze nog niet werken moet als ik terug kom.



    aah, ik hoop dat je mag en nog kan komen (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Narry schreef:
    Shit, dat betekend ook dat volgende week...... *Krijgt stuiptrekkingen*


    WAT IS ER VOLGENDE WEEK? o.O


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    CHARRY schreef:
    Omg, ik heb een vet slim plan!
    Ik ga gewoon een briefje achterlaten met dat ik, zoals ik gevraagd heb, naar Utrecht wil, dat ik er ongeveer rond 12'en moet zijn en zoniet dan ben ik niet zo heel veel later, dat het kaartje 16,80 kost en dat ik als ik thuis kom zo snel mogelijk wel wil. [Na dat ik even in turbo snelheid ga douchen]


    hahaha succes (: wel smsen als je komt hea, anders zijn wij straks al door dat gebouw heen aan het lopen ofzo xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    CHARRY schreef:
    Omg, ik heb een vet slim plan!
    Ik ga gewoon een briefje achterlaten met dat ik, zoals ik gevraagd heb, naar Utrecht wil, dat ik er ongeveer rond 12'en moet zijn en zoniet dan ben ik niet zo heel veel later, dat het kaartje 16,80 kost en dat ik als ik thuis kom zo snel mogelijk wel wil. [Na dat ik even in turbo snelheid ga douchen]

    Slim, want jij moet er natuurlijk ook zijhijn!

    Ehm, ik neem waarschijnlijk dan de trein van 11:36 als ik die haal, of anders die van 11:51 maar dan kom ik hooguit om 13:20 aan. ;o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Goeieeemorgen (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Houis schreef:
    (...)

    WAT IS ER VOLGENDE WEEK? o.O

    Mijn eerste Taekwondo wedsrtrijd, en ik weet niet of ik er al echt klaar voor ben ofzo...er werd mij geen eens gevraagd of ik mee wilde doen, het was eerder 'Esther jij doet ook mee'. En wij zijn daar dus ook dik in het nadeel, want we doen nog een oude stijl. En wij lopen een tul op een hele andere manier (hun veren raar en wij doen alle bewegingen enzo heel strak. En na het lopen van een tul zeggen hun de naam daarvan en wij moeten keihard Kiai schreeuwen, ookal is de zaal doodstil, iedereen moet naar je kijken) en zoiets durf ik niet. En ik ben bang dat ik met 1 op 1 vechten (sparren) dik word ingemaakt xd