• And it scares the hell out of me too..
    Wat vinden jullie van haar? Oh en weet iemand wat een 'holistic vocal coach' is? Ze legt het wel uit, maar ik begrijp het nog steeds niet :'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:53 ]

Klainers gonna Klaine.

Oh, ja, die ken ik. Ze is echt eng! O.o

I can't even think straight.

xd. haha best wel grappig.

Alleen maar tranen van geluk

what-the-fuck.

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Ik vind haar idioot. Ze zet alle goths voor gek, bwlèrgh!

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Ik ben nog steeds in shock geloof ik..

This can't be serious...

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Wiarda schreef:
    This can't be serious...

But it is...

Klainers gonna Klaine.

WTF. Ik dacht echt dat er op een gegeven moment iemand de set op kwam lopen met: 'GOTCHAAA, grapje mensen.' maar dat mens is serieus? O.o

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

I would've shit myself!

Here & Now

Ken ik al :')
    Dat mens is zwaar gestoord gewoon XD

But I still have this faith in the truth of my dreams.

hahahaha, maar ze heeft wel veel zelfvertrouwen. al helemaal als je voor simon staat.:|

If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

holistic betekend alles in een heel geheel bekijken, dat betekend niet alleen letten op iemand zijn looks, maar ook op zijn lichaamshouding, zijn emoties, zijn gedachten. en zo. (: & dat eerste 'I am not a number, I'm a human being' is ze gestoord? xd

[ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 23:50 ]

Save me from myself.

Eigenlijk kan ze wel zingen, alleen jammer dat ze zo uhm...apart doet.
    Hoewel ik het commentaar op haar haar weer niet snap.
    holistic vocal coach, simpel gezegd, mensen leren zingen op een beetje zweverige manier. Dus niet alleen de stem maar ook bv de emoties en energieën.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Jouw houding is ook 'Hilarious'.

Being Inspired isn't hard

Wow... Just wooow o.0

I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.