• [Over hoe ik het al zoveel jaar met mijn vriend volhoud, ondanks 24.000km verschil tussen onze woonplaatsen. Geloof me, je wilt niet weten hoe vaak ik die vraag hoor.]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    @ Lynxx; Dat vind ik zwak van hem. Blijkbaar hield 'ie toch niet zoveel van je dan en ben je hem beter kwijt dan rijk. :/


    het rare is dan wel dat hij me tien dagen voor hij het uitmaakte een ketting gaf van rond de 70€

    Lynnx schreef:
    (...)

    het rare is dan wel dat hij me tien dagen voor hij het uitmaakte een ketting gaf van rond de 70€


    Mensen zijn vreemd... :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat vind ik echt zo lief (:
    Hoe heb je hem leren kennen dan?


    We can't spend our lives waiting to live.

    Squidward schreef:
    Dat vind ik echt zo lief (:
    Hoe heb je hem leren kennen dan?


    Ik verwarde hem met iemand anders waar ik destijds voor een korte tijd bevriend mee was, ook op een forum. :'D
    Puur toeval dus.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Ik verwarde hem met iemand anders waar ik destijds voor een korte tijd bevriend mee was, ook op een forum. :'D
    Puur toeval dus.

    O wauw ;o haha, dat daaruit een relatie voorkomt vind ik echt heel awesome eigenlijk :D


    We can't spend our lives waiting to live.

    Die vragen ken ik :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    De kerel waarop ik verliefd bent woont nog geen kilometer van me weg en we skypen toch elke dag. Ik vind het zo raar dat ik hem nooit zie want ik passeer daar elke dag. :]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hebben jullie al 4 jaar met elkaar terwijl jullie elkaar amper zien? -___o respect! :)

    Beastcrash schreef:
    Aaahw, wat schattig. (krul)


    (Be)lieve in (you)rself

    Jullie relatie houdt stand omdat jullie gewoon awesome zijn. Daar is geen verklaring voor, you just rock and you can't help it. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Wat lieeff !
    Mijn nicht heeft ook met iemand uit Ierland, maar heeft alwel 1x gemeet met 'm in september dit jaar

    DarkSavior schreef:
    Lange afstandrelaties kunnen heel goed werken zelfs. Oke, bij mij zit er niet zoveel afstand tussen als bij jou maar het idee blijft hetzelfde. Echt liefde overleeft alles.


    I love you Tim

    Hooligan schreef:
    C
    u
    t
    e


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Captain schreef:
    Jullie relatie houdt stand omdat jullie gewoon awesome zijn. Daar is geen verklaring voor, you just rock and you can't help it. (krul)


    Lol, dat zal het zijn ja. (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik had een afstandsrelatie maar dies al verprutst. Ik moet echt mijn vriendje dicht bij mij hebben.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse