• [Over hoe ik het al zoveel jaar met mijn vriend volhoud, ondanks 24.000km verschil tussen onze woonplaatsen. Geloof me, je wilt niet weten hoe vaak ik die vraag hoor.]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mag ik vragen hoelang je al met hem samen bent? ;$.
    En dat plaatje is schattig. ^_^


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Aawwww, dat plaatje is cute <3
    En waar woont je vriend dan? O:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik vind jullie relatie net een film heb ik al eerder gezegd en ik vind het echt geweldig dat er toch mensen zijn die kunnen aangeven dat afstandsrelaties wel werken (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    @ RlovesAnne; 4 jaar :]
    @ Fauvism; Letterlijk aan de andere kant van de wereld. :'D Nieuw Zeeland.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Aaahw, wat schattig. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ach ja waar een wil is, is een weg
    mijn ex maakte het uit omdat hij er niet tegen kon me maar 1 a 2 keer in de twee weken te zien

    @ Mutant; Haha, dankjewel denk ik -over het film gedeelte-. :'D
    En ik denk het ... Ik vind het heel erg jammer dat er zo veel mensen minder zijn die hetzelfde voor over hebben, dan eigenlijk zou "moeten". (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    My life :'D hoewel ze, zoals je weet, iets dichter woont (UK)
    *O* ik vind eht awesome dat je binnekort naar hem toegaat.


    En ik snap eht plaatje dus, compleet. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    @ Lynxx; Dat vind ik zwak van hem. Blijkbaar hield 'ie toch niet zoveel van je dan en ben je hem beter kwijt dan rijk. :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lange afstandrelaties kunnen heel goed werken zelfs. Oke, bij mij zit er niet zoveel afstand tussen als bij jou maar het idee blijft hetzelfde. Echt liefde overleeft alles.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @ Lizz; Jij mag niet meer je naam veranderen zonder het tegen mij te zeggen, want ik herkende je niet. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    @ RlovesAnne; 4 jaar :]
    @ Fauvism; Letterlijk aan de andere kant van de wereld. :'D Nieuw Zeeland.


    Wajoo, dat is al best wel lang ja. Ö.
    En hee, de broer van mijn schoonzus zit in Nieuw Zeeland. En de ouders van haar gaan daar nu ook heen (bloos).


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    C
    u
    t
    e

    Ik heb een topci aangemaakt! (no_chears)
    It is true, I is Lizz. (wbw) *wijst naar signature*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat is zo f*cking lief... Echt.. Wow.. (:


    26 - 02 - '16