• Maandag zullen er 7 miljard mensen op deze aarde rondlopen.
    En dat vind ik dus wel even een bijzonder momentje. :3


    Zie hier de countdown + andere interessante informatie!
    Ik weet niet of hier al een topic over is..

    Dear god. Zoveel. o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    o.o


    Shoganai i ne~

    Dat zijn veel mensjes


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wow, maar hoe weten ze dat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    First thought:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StJimmy schreef:
    Wow, maar hoe weten ze dat.

    Ik neem aan dat ze dat wel kunnen berekenen met alle apparatuur van tegenwoordig.
    Ze kunnen weten ook hoeveel mensen er telkens geboren worden en dood gaan dusja.

    Nightcrawler schreef:
    (...)
    Ik neem aan dat ze dat wel kunnen berekenen met alle apparatuur van tegenwoordig.
    Ze kunnen weten ook hoeveel mensen er telkens geboren worden en dood gaan dusja.

    Je heb van die stammen in Zuid Amerika die nog volgens de tradities van de oude indianen leven, in hun eigen gemeenschap, ik neem aan dat die niet na de burgerlijke stand gaan om hun kinderen aan te geven. En dat zie ik ze in Afrika ook niet zo snel doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wauw, met z'n allen passen wij in Los Angeles, schouder aan schouder D: En ik vind 't echt bizar om daar te zien dat er op het moment dat ik kijk mensen dood gaan o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    I think we already passed that.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    dat is echt een cool filmpje

    StJimmy schreef:
    (...)
    Je heb van die stammen in Zuid Amerika die nog volgens de tradities van de oude indianen leven, in hun eigen gemeenschap, ik neem aan dat die niet na de burgerlijke stand gaan om hun kinderen aan te geven. En dat zie ik ze in Afrika ook niet zo snel doen.

    Tja, ik heb geen idee hoe ze het gedaan hebben. Maar ik neem aan dat ze toch wel zo'n beetje gelijk hebben. :'D
    Aangezien ze tegenwoordig zoveel kunnen doen en weten.

    EMMAH schreef:
    dat is echt een cool filmpje

    That's what I thought. :3

    Winterfell schreef:
    Wauw, met z'n allen passen wij in Los Angeles, schouder aan schouder D: En ik vind 't echt bizar om daar te zien dat er op het moment dat ik kijk mensen dood gaan o_o

    Ik weet het! D:
    Het is echt heel raar dat je dan pas beseft dat er zoveel mensen dood gaan in zo'n korte tijd. Maarja... that's nature.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Je heb van die stammen in Zuid Amerika die nog volgens de tradities van de oude indianen leven, in hun eigen gemeenschap, ik neem aan dat die niet na de burgerlijke stand gaan om hun kinderen aan te geven. En dat zie ik ze in Afrika ook niet zo snel doen.

    Ze kunnen 't ook nooit exact weten, maar ze hebben dat er vast wel bij in gecalculeerd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    (...)
    Ze kunnen 't ook nooit exact weten, maar ze hebben dat er vast wel bij in gecalculeerd.


    Jep, waarschijnlijk zitten ze er een paar tientallen of honderden naast, maar op 7 biljoen is dat verwaarloosbaar :P


    quidquid excusatio prandium pro