• Maandag zullen er 7 miljard mensen op deze aarde rondlopen.
    En dat vind ik dus wel even een bijzonder momentje. :3


    Zie hier de countdown + andere interessante informatie!
    Ik weet niet of hier al een topic over is..

    Dat filmpje is zo geweldig! Ik kan tot aan het eind gefascineerd toekijken met kippenvel over mijn armen, maar dat ben ik dan weer.
    Ik denk echt dat ik dit het mooiste filmpje vind dat ik ooit heb gezien.
    Ik ga zondag een '7-billion'-taart maken, sowieso. (x


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Dat filmpje is zo geweldig! Ik kan tot aan het eind gefascineerd toekijken met kippenvel over mijn armen, maar dat ben ik dan weer.
    Ik denk echt dat ik dit het mooiste filmpje vind dat ik ooit heb gezien.
    Ik ga zondag een '7-billion'-taart maken, sowieso. (x

    Inderdaad, dat filmpje is echt heel interessant. (:
    Ik keek 'm tijdens aardrijkskunde en normaal kletst mijn klas er altijd doorheen maar dit keer was iedereen stil. :'D

    Omg, ik wil taart! ;D

    Die keken we bij aardrijkskunde ook. Best wel indrukwekkend. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    7,000 talen?

    Papua New Guinea is one of the most culturally diverse countries on Earth, with over 850 indigenous languages and at least as many traditional societies, out of a population of just under seven million. It is also one of the most rural, as only 18% of its people live in urban centres.[6] The country is one of the world's least explored, culturally and geographically, and many undiscovered species of plants and animals are thought to exist in the interior of Papua New Guinea.

    Papua new guinea heeft dus bijna 1/7e van alle talen :| Da's iets van 12% fso? Jezus D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik dacht dat we daar al voorbij waren, las het een week of iets geleden ergens.


    i put the fun in funeral

    dit is echt een inspirerend filmpje, ik ben gewoon 1 van de 7 miljard mensen op de wereld!


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Square schreef:
    Die keken we bij aardrijkskunde ook. Best wel indrukwekkend. (:
    Wij ook :P

    Ik neem aan dat de 7 biljoenste kind een villa en alles gratis krijgt? "Ja, ik was de 7 biljoenste"


    Today will be Girl's Day party with you~

    RainbowDash schreef:
    7,000 talen?

    Papua New Guinea is one of the most culturally diverse countries on Earth, with over 850 indigenous languages and at least as many traditional societies, out of a population of just under seven million. It is also one of the most rural, as only 18% of its people live in urban centres.[6] The country is one of the world's least explored, culturally and geographically, and many undiscovered species of plants and animals are thought to exist in the interior of Papua New Guinea.

    Papua new guinea heeft dus bijna 1/7e van alle talen :| Da's iets van 12% fso? Jezus D:

    Dat. Is. Veel. D:

    dependable schreef:
    dit is echt een inspirerend filmpje, ik ben gewoon 1 van de 7 miljard mensen op de wereld!

    Inderdaad. Maar 1 van de 7 miljard mensen vind ik eigenlijk niet zo bijzonder klinken... Er zijn gewoon veel te veel mensen op aarde. That's my opinion. x3

    Dat is echt ziek veel. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Er zijn gwn zo facking te veel mensen op deze bol. :S:S:S


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Één vraag he?
    Otter? :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nightcrawler schreef:
    (...)
    Inderdaad. Maar 1 van de 7 miljard mensen vind ik eigenlijk niet zo bijzonder klinken... Er zijn gewoon veel te veel mensen op aarde. That's my opinion. x3


    ik bedoel dat ik de kans heb gekregen om te leven, want ik had twee zusjes en die hebben het niet overleefd. (we zouden drieling zijn). dus daarom vind ik het nogal wat.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Wow. Dat is echt veel.. ;oooooo


    | Reality is for people that lack imagination |

    Zaynette schreef:
    Één vraag he?
    Otter? :W

    Jep! :'D