• Laat maar.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 21:10 ]

    Je schrijft voor jezelf, niet voor anderen. Enfin, I said what I wanted to.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Regel #1
    Schrijven doe je voor je plezier. Niet voor anderen.

    'Die mededeling staat er niet zomaar, ik ben van plan te stoppen, Ik heb het idee dat niemand mijn verhaal leest.

    Dan heeft het dus ook geen zin om die hoofdstukken te schrijven dacht ik dus.
    Dit is eigenlijk het laatste 'iets' om m'n story te promoten'

    Als je schrijft voor anderen en niet voor jezelf, hoe durf je jezelf dan een schrijver te noemen?


    Ex astris, sciencia

    Je moet nooit schrijven voor de lezers. Ik heb 3 lezers bij het enige verhaal dat ik schrijf en omdat het in het engels is, fantasy met onbekende personen en een beetje duister zal het ook nooit veel lezers krijgen. Maar dat boeit me niet, want ik vind het leuk om te schrijven.

    ten slotte: Zeggen "tenzij ik lezers krijg ga ik weg" is geen goeie manier om mensen te overtuigen om je verhaal te lezen. Die mededeling is langer dan de intro van je verhaal. Da's erg jammer, en ik zou die mededeling weghalen en je verhaal beter promoten met wat informatie over


    quidquid excusatio prandium pro

    Je bent hier nog maar, dus je kunt niet verwachten dat iedereen meteen je verhalen ontdekt. Er zitten heel veel schrijvers op Q en ook hele goeie. Je moet geduld hebben.
    En voor de rest ga ik akkoord met diegene boven me


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    RainbowDash schreef:
    Je moet nooit schrijven voor de lezers. Ik heb 3 lezers bij het enige verhaal dat ik schrijf en omdat het in het engels is, fantasy met onbekende personen en een beetje duister zal het ook nooit veel lezers krijgen. Maar dat boeit me niet, want ik vind het leuk om te schrijven.

    ten slotte: Zeggen "tenzij ik lezers krijg ga ik weg" is geen goeie manier om mensen te overtuigen om je verhaal te lezen. Die mededeling is langer dan de intro van je verhaal. Da's erg jammer, en ik zou die mededeling weghalen en je verhaal beter promoten met wat informatie over



    Ok.