• Ik werd net 'boos' op mijn kat, omdat hij voor de zoveelste keer in het behang sprong. Dus ik zo van 'HEY! Wat krijgen we nou?!' en doen alsof ik overeind kom, en hij snel er vanaf. Komt 'ie helemaal lief kijkend naar me toe, wat 'ie echt 99 van de 100 keer doet, om dan helemaal lief knuffelig te worden. :'D
    Dus ik weer zo van grappen, 'Ja, ja, dat trucje kennen we nu wel. Nou geef het maar op, ik houd je in de gaten' ... Krijgt 'ie spontaan een set gigantisch geschrokken ogen, en vliegt 'ie half struikelend de kamer uit. I lol'd. Zo hard betrapt. He must've felt it. :'D


    This is the monster, btw:

    AppleStrudel schreef:
    ik zie je kat voor mexD


    Begin dit jaar;



    40 daagjes oud;

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 22:45 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn kat.. wacht ik heb geen kat. Mijn vogel... mijn vogel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Haha, geweldig.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    aberforth schreef:
    onze kat is even gestoord. ze heeft elke dag zo haar 'wild uurtje' & dan vliegt ze echt bijna door de hele kamer. (:


    Dat heeft Baileys ook :D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ik zie je kat voor mexD


    You can't not look cool with a crossbow.

    Haha awh wat lief :'D

    Ik had vanmorgen een kat van de buren in huis en die kreeg ik maar niet weg. Dat beest is echt agressief, werd er gewoon bang van :'D


    -

    Ik probeer mijn kat te leren dat ze de radio uitzet als ik daar te lui voor ben, maar het lukt niet erg goed(cat)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    AppleStrudel schreef:
    ik zie je kat voor mexD


    Begin dit jaar;



    40 daagjes oud;


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nouwh, nu wil ik al helemaal en poeeees (huil)


    Let it come and let it be

    HAHAHHHHHHHA
    Gekkke arme kad


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    kat


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hahaha :'D

    Mijn hond lag vandemorgend in de garage op een dekentje voor het rekding waar mijn schoenen stonden, en ik wil die schoenen pakken, maar laat perongeluk één van de schoenen vallen, op mijn hond. Ik voelde me echt schuldig D:


    None but ourselves can free our minds.