• Ik werd net 'boos' op mijn kat, omdat hij voor de zoveelste keer in het behang sprong. Dus ik zo van 'HEY! Wat krijgen we nou?!' en doen alsof ik overeind kom, en hij snel er vanaf. Komt 'ie helemaal lief kijkend naar me toe, wat 'ie echt 99 van de 100 keer doet, om dan helemaal lief knuffelig te worden. :'D
    Dus ik weer zo van grappen, 'Ja, ja, dat trucje kennen we nu wel. Nou geef het maar op, ik houd je in de gaten' ... Krijgt 'ie spontaan een set gigantisch geschrokken ogen, en vliegt 'ie half struikelend de kamer uit. I lol'd. Zo hard betrapt. He must've felt it. :'D


    This is the monster, btw:

    AppleStrudel schreef:
    ik zie je kat voor mexD


    Begin dit jaar;



    40 daagjes oud;

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 22:45 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    DEATHBAT schreef:
    HAHAHAHA XD

    Hebben. Hebben. Hebben. :9~


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Hebben. Hebben. Hebben. :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)


    So, I can't buy him/her? (cat)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    So, I can't buy him/her? (cat)


    Back off, slowly and with your hands up. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Back off, slowly and with your hands up. (cat)


    And your cat in my (Square)pants? (cat)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    And your cat in my (Square)pants? (cat)



    No. We belong together. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Aaaahw, wat lieeef :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    No. We belong together. (cat)

    I'll take you with him/her in my Squarepants! (cat)


    Let it come and let it be

    Ahww ;d

    Ghehe, Ghost lag altijd in me klerenkast, kom ik eraan.. kijkt hij me aan met zo'n blik van; heb ik iets van je aan?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    That's a way to make pets listen to you. (cat)


    Life is hard and then we die

    onze kat is even gestoord. ze heeft elke dag zo haar 'wild uurtje' & dan vliegt ze echt bijna door de hele kamer. (:


    Save me from myself.

    Hihi, super leuke kat!


    Don't dream your life, but live your dream!

    AppleCider schreef:
    Haha lol :'D Jammer dat mijn kat niet meer zo actief bezig is :c. (ze is 13½ )

    Die van mij is 15 en een hal en kan af en toe heel actief zijn, vooral als ik bepaalde muziek draai, dan gaat ze over mijn toetsenbord lopen en er op liggen enzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    CoolCat (cat)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."