• Ik werd net 'boos' op mijn kat, omdat hij voor de zoveelste keer in het behang sprong. Dus ik zo van 'HEY! Wat krijgen we nou?!' en doen alsof ik overeind kom, en hij snel er vanaf. Komt 'ie helemaal lief kijkend naar me toe, wat 'ie echt 99 van de 100 keer doet, om dan helemaal lief knuffelig te worden. :'D
    Dus ik weer zo van grappen, 'Ja, ja, dat trucje kennen we nu wel. Nou geef het maar op, ik houd je in de gaten' ... Krijgt 'ie spontaan een set gigantisch geschrokken ogen, en vliegt 'ie half struikelend de kamer uit. I lol'd. Zo hard betrapt. He must've felt it. :'D


    This is the monster, btw:

    AppleStrudel schreef:
    ik zie je kat voor mexD


    Begin dit jaar;



    40 daagjes oud;

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 22:45 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Haha lol :'D Jammer dat mijn kat niet meer zo actief bezig is :c. (ze is 13½ )

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 19:33 ]


    Shoganai i ne~

    HAHAHAHA XD


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wat een rare kat man.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Divion schreef:
    Wat een rare kat man.


    Echt wel, dat beest spoort niet. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    AppleCider schreef:
    Haha lol :'D Jammer dat mijn kat niet meer zo actief bezig is :c. (ze is 13½ )


    Mijne is nu 2.5, dus dat wil wel schelen, ja. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    AppleCider schreef:
    Haha lol :'D Jammer dat mijn kat niet meer zo actief bezig is :c. (ze is 13½ )

    Dit ^^ en ik betrapte mijn kat ook een keer op het bed te liggen van AppleCider.Ik was net thuis en haar deur stond open en ik leip naar boven en toen zag ik dat ze gelijk van haar bed af sprong voor dat ik echt boven was ^^.Toen ik in haar kamer was deed ze schijnheilig f er niks gebeurd was ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    De kat van een vriendin van me valt altijd je enkels aan als je de trap afloopt. En dan heel lief miauwen en wachten tot ze een aai krijgt. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DEATHBAT schreef:
    De kat van een vriendin van me valt altijd je enkels aan als je de trap afloopt. En dan heel lief miauwen en wachten tot ze een aai krijgt. (bloos)

    Lief :3. Die van mijn zeurt de hele dag om eten :'D. Ook lief maar soms irritant om 3 uur s'nachts:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Geniaal :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Divion schreef:
    Wat een rare kat man.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    DEATHBAT schreef:
    De kat van een vriendin van me valt altijd je enkels aan als je de trap afloopt. En dan heel lief miauwen en wachten tot ze een aai krijgt. (bloos)


    Doet Baileys ook wel eens, meestal in de keuken, onder de eettafel. Of dan ga ik met 'm stoeien, omdat 'ie ook gaat "bijten" dan als ik 'm aai soms. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Aaawh, dat is echt zo lief. Op zulke momenten zou ik echt willen dat ik een kat had, maar mijn broertje is allergisch. Geloof me, als dat niet zo was, had ik er nu waarschijnlijk zeventien.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Topicbui?
    Maar, dat is wel echt schattig! Ik wou dat ik zo'n kat had! <3


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Reseda schreef:
    Aaawh, dat is echt zo lief. Op zulke momenten zou ik echt willen dat ik een kat had, maar mijn broertje is allergisch. Geloof me, als dat niet zo was, had ik er nu waarschijnlijk zeventien.


    Zou je daar niet mee wachten tot je een jaar of 75 bent, om zoveel te nemen? :'D

    Taize schreef:
    Topicbui?
    Maar, dat is wel echt schattig! Ik wou dat ik zo'n kat had! <3

    Valt wel mee, toch?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Haha grappig x)


    Inspiration can hit you any time