• Vooral als je collega's het ook merken, en je bestempelen met 'Jeugd-Alzheimer' :'D


    (De grap ligt er overigens vooral in dat ik er al 1,5 jaar ruim werk en nog steeds vaak vergeet dat mijn collega de voorkeur heeft aan "Haagse" bakjes koffie)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 17:56 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lol :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hahaha :'D


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Hahaha :'D

    Zelf lijdt ik trouwens ook aan een lichtelijke vorm van 'Jeugd-Alzheimer' denk ik, ik ben echt de vergeetachtigste persoon in mijn vriendengroep.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    Hahaha :'D

    Zelf lijdt ik trouwens ook aan een lichtelijke vorm van 'Jeugd-Alzheimer' denk ik, ik ben echt de vergeetachtigste persoon in mijn vriendengroep.


    Believe in yourself.

    Hahaha :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Thaha (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Padalecki schreef:
    Hahaha :'D

    Zelf lijdt ik trouwens ook aan een lichtelijke vorm van 'Jeugd-Alzheimer' denk ik, ik ben echt de vergeetachtigste persoon in mijn vriendengroep.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Padalecki schreef:
    Hahaha :'D

    Zelf lijdt ik trouwens ook aan een lichtelijke vorm van 'Jeugd-Alzheimer' denk ik, ik ben echt de vergeetachtigste persoon in mijn vriendengroep.


    Lol, bij mij is het het stadium 'lichtelijk' al ver gepasseerd. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Haha, genius :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Padalecki schreef:
    Hahaha :'D

    Zelf lijdt ik trouwens ook aan een lichtelijke vorm van 'Jeugd-Alzheimer' denk ik, ik ben echt de vergeetachtigste persoon in mijn vriendengroep.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    JOIN THE CLUB! Geniaal bedacht btw. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    JOIN THE CLUB! Geniaal bedacht btw. :'D


    You join mine youngster, I'm older :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Beckett schreef:
    Hahaha :'D


    Firm believer of all that is magic

    Ik zie het overigens rustig gebeuren dat ik het zo alsnog ga vergeten :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Padalecki schreef:
    Hahaha :'D

    Zelf lijd ik trouwens ook aan een lichtelijke vorm van 'Jeugd-Alzheimer' denk ik, ik ben echt de vergeetachtigste persoon in mijn vriendengroep.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 18:54 ]