• Ik zit dus te twijfelen of ik sims 3 moet kopen, of downloaden.
    Want liever koop ik hem gewoon, dan weet ik zeker dat alles goed is en zo, alleen onze computers houden het nooit lang vol :/ En ik ben bang, dat als ik hem koop, en de computer weer eens kapot gaat, dan kan ik hem niet opnieuw installeren, want dan heb ik die code tog al gebruikt?


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Je kan TS3 gewoon zo vaak installeren als je zelf wilt ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Je kan TS3 gewoon zo vaak installeren als je zelf wilt ^^


    Dit ^^ Alhoewel ik ze zelf allemaal gedownload heb omdat ik het te veel geld vind voor iets wat ik niet eens zo heel vaak speel.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Illuminati schreef:
    Je kan TS3 gewoon zo vaak installeren als je zelf wilt ^^


    Echt?
    Oh haha grapje. Ik dacht dat je die code maar 1 keer kon invoeren of zo.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Je kan hem zoveel keer installeren als je zelf wil hoor (: Die code is gewoon dat anderen jou spel niet zouden kunnen gebruiken, moesten ze de cd alleen hebben.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oki.
    Dankjulliewel. (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Probleem heb ik ook:Y)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Waarschuwing: Als je een redelijk oude cumputer hebt, doet de Sims 3 het niet eens. (Dathadikdus)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Waarschuwing: Als je een redelijk oude cumputer hebt, doet de Sims 3 het niet eens. (Dathadikdus)


    Nieuwe laptop ook goed? ;o


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    (...)

    Nieuwe laptop ook goed? ;o

    Uit het jaar 2010/2011? Ja :3


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Uit het jaar 2010/2011? Ja :3


    heeeuj. Nou dan weet ik alles wat ik moet weten, haha.
    Gezellig.simsen.
    Alleen jammer dat die spellen zo achterlijk duur zijn :/
    Eigenlijk moet je gewoon wachten op een nieuw deel,
    want deel 2 kost nu nog maar 15 euro ofso :o
    Maaroke. zolang wil ik niet wachten.
    Ik moet al wachten tot ik weer geld krijg haha. ;$


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.