• Ik heb vannacht zo vreemd gedroomd ... Terwijl het eigenlijk ook weer heel erg logisch is. :')
    Ik droomde dus dat mijn ogen naar binnen gekeerd werden en ik blind werd voor wat er nog buiten mijn eigen gedachten om gebeurde. Het enige wat ze nog konden zien waren woorden en zinnen, waarin ik ook heel veel dingen van bekende en nieuwe inspiratie voorbij zag komen, in een compleet veranderde wereld. Volgens mij gewoon een verwerking van hoe belangrijk het hebben van inspiratie is voor me, of om aan te tonen hoeveel er nog zit en hoeveel mijn "ogen" daarmee bezig zijn. Whatever. Echt zo vaag, maar tegelijkertijd, zoals ik al zei, weer zo duidelijk. :')

    Nog meer mensen die zulke vage dromen hebben, maar die ze toch herkennen als een deel van henzelf?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ik droomde dat Snape mijn fransdocent was(A) en toen wist ik niet wat hij zei en toen werd hij kwaad D:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    DrCarter schreef:
    ik droomde dat Snape mijn fransdocent was(A) en toen wist ik niet wat hij zei en toen werd hij kwaad D:


    Daar vroeg ik niet om, ik vroeg om dromen waar mensen persoonlijke dingen in herkennen. Geen leuke/vage fantasydroom. Iets met (meer) betekenis. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik droomde dat ik zwanger was. Ik weet niet wat dat zegt over mij, haha. Ik wil later wel kinderen, maar ik ben er echt nog niet aan toe.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 15:06 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik droomde dat alles wat ik aanraakte dood ging en toen sneed ik me handen eraf. En daar kan ik iets van mezelf in herkennen; met een hele lange omweg. (':


    We're all mad here.

    Georgeee schreef:
    Ik droomde dat alles wat ik aanraakte dood ging en toen sneed ik me handen eraf. En daar kan ik iets van mezelf in herkennen; met een hele lange omweg. (':


    Interesting. Tell me the story bro. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ik heb 2 dromen gehad en allebei lekker vaag:
    1: ik zat met een vriendin en mijn moeder in onze tuin, en toen zag ik een groene luchtballon bij mijn oude school landen, dus ik dacht even naar toe rennen en kijken. ik dus op blote voeten daar heen, ik ren dus mijn school binnen waar ik merk dat er nog meer mensen willen gaan kijken maar dat niet mag van een of andere baas. dus ik met een lief gezicht een afspraak met hem gemaakt, dat kon pas in november. dus die mensen die daar ook aan het wahten waren gingen in de ligt en ik ren daar ook bij (afleidingsmanier) wij dus wel richting die ballon rennen toen kwamen we bij een of andere wagen en toen stopte mijn droom.

    2: ik was in een wit flat gebouw, waar veel buitenlandse mensen waren (die nederlands sprakenXD) ik was dus in het trappen huis met een kleine donkere vrouw met een kind aan het praten totdat zij geroepen werd door een dikke man om te helpen, dus ik pak dat kind over en zij gaan naar beneden (ik niet want ik vond dat eng) dus roept een man van boven naar mij dat iemand me wil hebben, ik zet dat kind neer en ga in een afleiding met de trap en de lift op en neer. ik ren dat gebouw uit richting de straat waar ik woon (was best een eind rennen) ik dus voor mijn huis, achternagezeten door die man die iets van mij wilde. ik denk ga achterom daar komt die man niet, ren ik om ons huizen blok zie ik die man daar bij onze achterdeur, ik dus weer terug naar mijn voordeur en bel aan, net voordat mijn moeder open doet kijk ik nog eens achterom en zie die man met een hondje me vrolijk aan kijken (alsof het gewoon een spelletje was)

    :S zeer vaag allemaal, de omgeving is allebei te herkennen. maar verder kan ik geen achterliggende gedachten bedenken... terwijl die er vast wel zou zijn, iets met opgejaagt ofzo?? dus als jullie iets weten waar dit mee te maken heeft graag

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 15:31 ]

    Ik. Ik droomde, dat ik op een treinrails aan het lopen was. Er was niemand, ik was helemaal alleen, het enige wat ik kon zien, was een ondergaande zon en veel natuur. En dan natuurlijk die treinrails. Ik voelde me eenzaam, maar tegelijkertijd gaf het me ook een bepaalde rust.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Georgeee schreef:
    Ik droomde dat alles wat ik aanraakte dood ging en toen sneed ik me handen eraf. En daar kan ik iets van mezelf in herkennen; met een hele lange omweg. (':


    Dat is eng.. Maar tegelijkertijd ook interessant om een verhaal of SA van te maken, haha (krul)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik droomde dat mijn crush een filmpje had gemaakt waarin hij boyfriend van BTR zong en zei dat hij van me hield en dat ik over een vliegtuig liep, toen ervan af sprong en toen zat ik in een bus en reed ik over de golven met naast mij mijn crush.

    ?!?


    Firm believer of all that is magic

    Ik droom altijd hetzelfde, al meer dan een jaar lang: Ik ben helemaal alleen en alles om me heen is wit, waardoor het kaal en leeg lijkt. Ik zie niets, zelfs de grond niet waar ik op hoor te staan of mijn eigen lichaam. Plotseling komt er een piepklein, blauw vogeltje aangevlogen. Ze kijkt me kort aan en fladdert vrolijk in het rond. Niet veel later komt er een grotere grijze vogel. Ook hij kijkt me even aan, maar met een treurige blik, voordat deze achter het blauwe vogeltje aanvliegt. Hij kan haar niet bijhouden en ineens stopt het blauwe vogeltje met vliegen, waardoor deze met gespreide vleugels langzaam de 'diepte' in dwarrelt, totdat ze uit het oog onttrokken wordt. De grijze vogel kijkt hulpeloos van mij naar beneden en terug, voordat hij langzaam vervaagt in het niets en mij in mijn eentje achterlaat.
    Dat is meestal het punt waarop ik wakker schrik. En zo klinkt het misschien niet, maar het is echt een afschuwelijke droom..

    Ik denk ook dat ik weet wat het betekent, alleen niet hoe ik het moet laten ophouden.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 15:34 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Daar vroeg ik niet om, ik vroeg om dromen waar mensen persoonlijke dingen in herkennen. Geen leuke/vage fantasydroom. Iets met (meer) betekenis. :'D


    Men,ze vertelt gewoon haar droom. Er had ook niemand op kunnen reageren hé


    Firm believer of all that is magic

    Geniusferb schreef:
    (...)

    Men,ze vertelt gewoon haar droom. Er had ook niemand op kunnen reageren hé


    Men, dat is niet waar het topic over gaat, want het gaat over vage dromen, waar je dingen van jezelf in herkent. Aka dromen met een hele diepe betekenis. En ze zei het ook gewoon op een normale manier, dus ik snap niet dat je haar daar om aan gaat vallen :'D Ze zei gewoon waar haar eigen topic over gaat en wat ze er mee bedoelde.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Geniusferb schreef:
    (...)

    Men,ze vertelt gewoon haar droom. Er had ook niemand op kunnen reageren hé


    Dus? Ga lekker ergens anders zeuren. :')
    Ze kan vast wel voor zichzelf opkomen. Daarbij viel ik niet aan, maar gaf ik enkel aan waar ik wèl om vroeg.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Interesting. Tell me the story bro. :Y)

    Het "Alles gaat dood in mijn handen" staat denk ik voor eh het goed zijn in kapot maken van relaties. Based on that; het handen eraf hakken is dat ik mezelf er best wel wat voor aan wil doen. Smthng like that. :')


    We're all mad here.

    Zins de dood van een vriend, droom ik alleen nog maar over de gebeurtenissen die ik met hem heb meegemaakt.
    dus, dat is redelijk persoonlijk.,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''