• Lieverds ik hou van jullie(H)
    En zondag wordt AMAZAYN

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 14:58 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Bodirection schreef:
    Ik snap je helemaal Fabienne, dat komt allemaal wel weer goed, ik snap helemaal hoe je je voelt en wat je bedoelt. en als ik eerlijk mag zijn heb ik het gevoel dat je beste vriendin werd opgestookt door de rest van de klas, zo van joh sms nou niet, is alleen maar grappig als hun niet komen en hun wel na moeten blijven enzo.

    Nee, zij zou dat soort dingen echt juist nooit doen, maar er waren meerdere mensen die zouden sms'en naar iemand, maar we hebben nu eigenlijk al de hele week en de week voor de vakantie er ruzie over in de klas xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    Nou als je het wilt weten,

    het begon allemaal drie weken geleden toen de gymleraar 2 weken ervoor heeft gezegt dat gym die dag uit zou vallen vanwege sportdag, maar toen dat werd afgelast die dag, ging gym ineens door terwijl op het roosterbord enzo ook stond dat het uitviel, gym hebben ik dus het 7e en 8e uur, en die dag hadden we het 6e uur studie uur.
    nou hadden we die dag afgesproken dat niemand naar gym zou gaan en ook niemand naar het studie uur. maar aangezien we later die dag hoorde dat ze toch wel naar gym toe gingen om te zorgen dat het uit zou vallen voor iedereen, dit deden ze dus het 6e uur tijdens het studie uur en zij hebben dat dus gewoon gespijbelt, nou ben ik met nog een paar mensen naar dat studie uur geweest om te zorgen dat dat voor iedereen uit zo vallen en dat niemand hoeft na te blijven enzo. En ik had dus afgesproken met mijn beste vriendin dat ze me zou sms'en als gym toch door ging of als we daar even naartoe moesten komen, en dat hebben meerdere mensen dus afgesproken. Maar aangezien niemand gesmst werd dachten wij dus dat dat uitviel.
    Maar toen werd ik dus gesmst die avond door mijn beste vriendin dat we dus absent gemeld werden en dat zij gewoon mochten gaan, nou daar waren wij dus het met de hele groep die voor hun heeft gezorgd dat hun niet hoefden nablijven het 6e uur, niet mee eens. En nu dus vandaag moesten we bij de gym nablijven, maar onze gymleraar heeft ons gelukkig na 30 min al laten gaan, omdat hij vond dat het gewoon een naaistreek van de andere helft van de klas was.
    Maar nu hebben we dus echt al sinds die dag eigenlijk al ruzie met de andere helft van de klas en je ziet nu echt dat het twee groepen worden. Maar aangezien mijn beste vriendin dus bij die andere groep was en ik dus boos was omdat ze niet had gesmst, dat we daar naartoe moesten komen zodat wij ook niet hoeften na te blijven, maar we hebben het wel bijgelegd gelukkig, maar ik zit er nu gewoon mee dat ik haar gewoon minder goed vertrouw nu. En ik heb gewoon geen idee wat ik moet doen, of ik nou gewoon gelijk heb of me nou enorm aanstel enzo..

    Echt respect als je het hele verhaal hebt gelezen, en sorry dat ik nu weer zo aan het zeiken ben D:


    Ik snap het wel, en het is ook echt een naaistreek. Heb je gevraagd waarom ze dan niet meer had gesmst?
    en je stelt je niet aan hoor, ik zou ook boos op dr zijn geweest.
    Respect voor mij(A)


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Oke, maar nu hou ik er echt over op, want wss gaat de leraar volgende week met hun praten waarom ze ons zo hebben genaaid, en de leraar vond eigenlijk ook dat wij niks fout hebben gedaan en zij gewoon naaiers waren, en hij vond dat wij ze niet meer hoefden te vertrouwen en er alsnog voor zorgen dat zij dan voor dat studie uur zouden moeten nablijven xd
    maar dat ga ik niet doen, want ik vind het best wel lullig als wij hun nu laten nablijven terwijl we er juist voor zogde dat dat juist niet zou gebeuren (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    haha, fabienne je zeikt niet. En die leraar van jou mag ik wel xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    BAM, hoe gaat het met jullie????


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    ik heb hoofdpijn ^^ hihi. en ik ben met een verhaal bezig EINDELIJK WEER <3


    can we fall one more time? stop the tape and rewind <3

    ahah, en ik heb mijn 2e 9 van het jaar :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    IK WIL EEN NIEUWE STORY BEGINNEN..
    maar ik ben bang dat ik hem verwaarloos ):


    Some things are changing too much.

    BETS ;a
    met mij gaat alles goed ;D
    ik heb zin in morgen, alleen moet Sanne nog even zeggen hoe laat we weggaan enzo.

    EN OH HELP, ik weet niet wat ik aan moetxd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Robin, wat gaan jullie doen morgen (:


    Some things are changing too much.

    NiallsNandos schreef:
    ahah, en ik heb mijn 2e 9 van het jaar :'D

    *Gaat nerdje doen*
    Ik heb een 9,7 en 2 keer een 9.
    en nog 3 keer een 8 ofzo (aa)


    Some things are changing too much.

    xJoellaMalik schreef:
    Robin, wat gaan jullie doen morgen (:

    Dan gaan ze naar Walibi volgens mij (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    *Gaat nerdje doen*
    Ik heb een 9,7 en 2 keer een 9.
    en nog 3 keer een 8 ofzo (aa)

    Maar ik heb nog maar 3 cijfers in totaal (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Dan gaan ze naar Walibi volgens mij (:


    Wat Fabienne zegt (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    SANNE WAT DOE JIJ AAN ? XD


    It's like I'm finally awake - One Direction.