• Lieverds ik hou van jullie(H)
    En zondag wordt AMAZAYN

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 14:58 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    wtf.
    hij wilt niet gaan branden -.-


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    FABIENNE <33333

    ;o;o;o wat is er schat?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NiallsNandos schreef:
    Aloha, ik ben er weer <333
    Maar ik voel me nu ehct heel erg genaaid, en heb ruzie met de helft van de klas D:


    FABIENNEE<33

    omg waarom? ;o


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    FABIENNE <33
    Vas Happenin??

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 15:46 ]


    Some things are changing too much.

    Deze is ook mooi:
    Chris Brown - Should've Kissed You (:


    Some things are changing too much.

    xJoellaMalik schreef:
    Deze is ook mooi:
    Chris Brown - Should've Kissed You (:
    JAAA.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ga engels leren (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Volgens die test pas ik het best bij Nialler. (en Liam)


    SLOAN.

    ik ga even terwijl de cd aan het branden is
    vaatwasser doen, stofzuigen en de hond uitlaten


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Nou als je het wilt weten,

    het begon allemaal drie weken geleden toen de gymleraar 2 weken ervoor heeft gezegt dat gym die dag uit zou vallen vanwege sportdag, maar toen dat werd afgelast die dag, ging gym ineens door terwijl op het roosterbord enzo ook stond dat het uitviel, gym hebben ik dus het 7e en 8e uur, en die dag hadden we het 6e uur studie uur.
    nou hadden we die dag afgesproken dat niemand naar gym zou gaan en ook niemand naar het studie uur. maar aangezien we later die dag hoorde dat ze toch wel naar gym toe gingen om te zorgen dat het uit zou vallen voor iedereen, dit deden ze dus het 6e uur tijdens het studie uur en zij hebben dat dus gewoon gespijbelt, nou ben ik met nog een paar mensen naar dat studie uur geweest om te zorgen dat dat voor iedereen uit zo vallen en dat niemand hoeft na te blijven enzo. En ik had dus afgesproken met mijn beste vriendin dat ze me zou sms'en als gym toch door ging of als we daar even naartoe moesten komen, en dat hebben meerdere mensen dus afgesproken. Maar aangezien niemand gesmst werd dachten wij dus dat dat uitviel.
    Maar toen werd ik dus gesmst die avond door mijn beste vriendin dat we dus absent gemeld werden en dat zij gewoon mochten gaan, nou daar waren wij dus het met de hele groep die voor hun heeft gezorgd dat hun niet hoefden nablijven het 6e uur, niet mee eens. En nu dus vandaag moesten we bij de gym nablijven, maar onze gymleraar heeft ons gelukkig na 30 min al laten gaan, omdat hij vond dat het gewoon een naaistreek van de andere helft van de klas was.
    Maar nu hebben we dus echt al sinds die dag eigenlijk al ruzie met de andere helft van de klas en je ziet nu echt dat het twee groepen worden. Maar aangezien mijn beste vriendin dus bij die andere groep was en ik dus boos was omdat ze niet had gesmst, dat we daar naartoe moesten komen zodat wij ook niet hoeften na te blijven, maar we hebben het wel bijgelegd gelukkig, maar ik zit er nu gewoon mee dat ik haar gewoon minder goed vertrouw nu. En ik heb gewoon geen idee wat ik moet doen, of ik nou gewoon gelijk heb of me nou enorm aanstel enzo..

    Echt respect als je het hele verhaal hebt gelezen, en sorry dat ik nu weer zo aan het zeiken ben D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    ik ga even die foto vsn 1DEVERYWHERE maken (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NiallsNandos schreef:
    Nou als je het wilt weten,

    het begon allemaal drie weken geleden toen de gymleraar 2 weken ervoor heeft gezegt dat gym die dag uit zou vallen vanwege sportdag, maar toen dat werd afgelast die dag, ging gym ineens door terwijl op het roosterbord enzo ook stond dat het uitviel, gym hebben ik dus het 7e en 8e uur, en die dag hadden we het 6e uur studie uur.
    nou hadden we die dag afgesproken dat niemand naar gym zou gaan en ook niemand naar het studie uur. maar aangezien we later die dag hoorde dat ze toch wel naar gym toe gingen om te zorgen dat het uit zou vallen voor iedereen, dit deden ze dus het 6e uur tijdens het studie uur en zij hebben dat dus gewoon gespijbelt, nou ben ik met nog een paar mensen naar dat studie uur geweest om te zorgen dat dat voor iedereen uit zo vallen en dat niemand hoeft na te blijven enzo. En ik had dus afgesproken met mijn beste vriendin dat ze me zou sms'en als gym toch door ging of als we daar even naartoe moesten komen, en dat hebben meerdere mensen dus afgesproken. Maar aangezien niemand gesmst werd dachten wij dus dat dat uitviel.
    Maar toen werd ik dus gesmst die avond door mijn beste vriendin dat we dus absent gemeld werden en dat zij gewoon mochten gaan, nou daar waren wij dus het met de hele groep die voor hun heeft gezorgd dat hun niet hoefden nablijven het 6e uur, niet mee eens. En nu dus vandaag moesten we bij de gym nablijven, maar onze gymleraar heeft ons gelukkig na 30 min al laten gaan, omdat hij vond dat het gewoon een naaistreek van de andere helft van de klas was.
    Maar nu hebben we dus echt al sinds die dag eigenlijk al ruzie met de andere helft van de klas en je ziet nu echt dat het twee groepen worden. Maar aangezien mijn beste vriendin dus bij die andere groep was en ik dus boos was omdat ze niet had gesmst, dat we daar naartoe moesten komen zodat wij ook niet hoeften na te blijven, maar we hebben het wel bijgelegd gelukkig, maar ik zit er nu gewoon mee dat ik haar gewoon minder goed vertrouw nu. En ik heb gewoon geen idee wat ik moet doen, of ik nou gewoon gelijk heb of me nou enorm aanstel enzo..

    Echt respect als je het hele verhaal hebt gelezen, en sorry dat ik nu weer zo aan het zeiken ben D:
    ik snap hem niet helemaal, maar het komt er op neer dat ze niet tegen je gezegt heeft dat je naar gym moest. dat is echt heel lullig vind ik, en ik snap dat je haar nu minder goed vertrouwt. ik heb het ook gehad, iedereen had gezegt we gaan niet naar gym want dat zou ook uitvallen maar ging toch door, is bijna iedereen gewoon gegaan behalve iedereen uit mijn klas die ook die module hadden en 2 andere meisjes, nu heeft iedereen die die les gemist heeft een voldoende in plaats van een goed gekregen, en dat vind ik echt lullig. jij stelt je echt niet aan en ik snap je echt heeel goed.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 15:59 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NiallsNandos schreef:
    Nou als je het wilt weten,

    het begon allemaal drie weken geleden toen de gymleraar 2 weken ervoor heeft gezegt dat gym die dag uit zou vallen vanwege sportdag, maar toen dat werd afgelast die dag, ging gym ineens door terwijl op het roosterbord enzo ook stond dat het uitviel, gym hebben ik dus het 7e en 8e uur, en die dag hadden we het 6e uur studie uur.
    nou hadden we die dag afgesproken dat niemand naar gym zou gaan en ook niemand naar het studie uur. maar aangezien we later die dag hoorde dat ze toch wel naar gym toe gingen om te zorgen dat het uit zou vallen voor iedereen, dit deden ze dus het 6e uur tijdens het studie uur en zij hebben dat dus gewoon gespijbelt, nou ben ik met nog een paar mensen naar dat studie uur geweest om te zorgen dat dat voor iedereen uit zo vallen en dat niemand hoeft na te blijven enzo. En ik had dus afgesproken met mijn beste vriendin dat ze me zou sms'en als gym toch door ging of als we daar even naartoe moesten komen, en dat hebben meerdere mensen dus afgesproken. Maar aangezien niemand gesmst werd dachten wij dus dat dat uitviel.
    Maar toen werd ik dus gesmst die avond door mijn beste vriendin dat we dus absent gemeld werden en dat zij gewoon mochten gaan, nou daar waren wij dus het met de hele groep die voor hun heeft gezorgd dat hun niet hoefden nablijven het 6e uur, niet mee eens. En nu dus vandaag moesten we bij de gym nablijven, maar onze gymleraar heeft ons gelukkig na 30 min al laten gaan, omdat hij vond dat het gewoon een naaistreek van de andere helft van de klas was.
    Maar nu hebben we dus echt al sinds die dag eigenlijk al ruzie met de andere helft van de klas en je ziet nu echt dat het twee groepen worden. Maar aangezien mijn beste vriendin dus bij die andere groep was en ik dus boos was omdat ze niet had gesmst, dat we daar naartoe moesten komen zodat wij ook niet hoeften na te blijven, maar we hebben het wel bijgelegd gelukkig, maar ik zit er nu gewoon mee dat ik haar gewoon minder goed vertrouw nu. En ik heb gewoon geen idee wat ik moet doen, of ik nou gewoon gelijk heb of me nou enorm aanstel enzo..

    Echt respect als je het hele verhaal hebt gelezen, en sorry dat ik nu weer zo aan het zeiken ben D:

    Zoals jullie ook altijd tegen mij zeggen:
    je zeikt niet.
    En ergens snap ik het wel dat je haar minder vertrouwd.
    ze had namelijk best wel even kunnen sms'en!
    Dit heb ik trouwens ook een keer gehad, alleen niet met gym.
    toen zei eerst ook iedereen dat ze weg gingen, zijn alleen ik en nog 2 andere vriendinnen weggegaan..
    gelukkig had ik een half demente lerares, dus was het vergeten om ons te laten nablijven.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 16:03 ]


    Some things are changing too much.

    Ik snap je helemaal Fabienne, dat komt allemaal wel weer goed, ik snap helemaal hoe je je voelt en wat je bedoelt. en als ik eerlijk mag zijn heb ik het gevoel dat je beste vriendin werd opgestookt door de rest van de klas, zo van joh sms nou niet, is alleen maar grappig als hun niet komen en hun wel na moeten blijven enzo.


    can we fall one more time? stop the tape and rewind <3

    iHoran schreef:
    (...)ik snap hem niet helemaal, maar het komt er op neer dat ze niet tegen je gezegt heeft dat je naar gym moest. dat is echt heel lullig vind ik, en ik snap dat je haar nu minder goed vertrouwt. ik heb het ook gehad, iedereen had gezegt we gaan niet naar gym want dat zou ook uitvallen maar ging toch door, is bijna iedereen gewoon gegaan behalve iedereen uit mijn klas die ook die module hadden en 2 andere meisjes, nu heeft iedereen die die les gemist heeft een voldoende in plaats van een goed gekregen, en dat vind ik echt lullig. jij stelt je echt niet aan en ik snap je echt heeel goed.

    Ja idd, weetje maar het is meer gewoon dat zij vinden dat wij moesten nablijven en zij niet, omdat zij daar naar toe zijn geweest en het ons eigen schuld is dat we daar niet waren, maar dan vind ik eigenlijk -best wel lullig ik weet het- dat zij dan dat studieuur ook moeten nablijven terwijl wij voor hun gezorgd hebben dat zij niet na hoefde te blijven.

    Maar ik ga nu stoppen met zeiken en erover ophouden (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!