• Lieverds ik hou van jullie(H)
    En zondag wordt AMAZAYN

[ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 14:58 ]

It's like I'm finally awake - One Direction.

haha jullie zijn allemaal van die zinvolle dingen aan het leren en dan moet ik info over Madagaskar gaan opzoeken voor onze presentatie xd

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

NiallsNandos schreef:
    haha jullie zijn allemaal van die zinvolle dingen aan het leren en dan moet ik info over Madagaskar gaan opzoeken voor onze presentatie xd

Ik zinvolle dingen? HAHAHAHA x'D
    Een brochure in het Frans over mijn kartonnen doos waar ik in woon. ERG zinvol (krul)

NiallsNandos schreef:
    (...)
    Wss wel ja, want als ik via purmerend ga kan ik helemaal gratis reizen en anders niet helemaal, maar ik moet nog even precies uitzoeken hoe laat de trein en bus enzo vertrekt (:

okaay is goed(:
    want als we met die trein gaan om 10:34 dan zijn we 11:20 in utrecht(:

What's so bad about being different?

NiallsNandos schreef:

bio is niet zinvol
    HEEY madagaskar is cool
    heb er ooit mijn werkstuk over gehouden xD

NiallsFood schreef:
    (...)

bio is niet zinvol
    HEEY madagaskar is cool
    heb er ooit mijn werkstuk over gehouden xD

ME TOO xd
    maar nu is het voor een milenniumdoelen ppt D:

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

Het is echt zo irritant als mensen niet op belangrijke smsjes reageren :'D

NiallsNandos schreef:
    (...)
    ME TOO xd
    maar nu is het voor een milenniumdoelen ppt D:

ahaha ik in groep 7 xd en ik had als reden waarom ik het over madagaskar deed vanwege de film xd ahahah
    milenniumdoellen.. klinkt interesant xd

NiallsFood schreef:
    (...)

ahaha ik in groep 7 xd en ik had als reden waarom ik het over madagaskar deed vanwege de film xd ahahah
    milenniumdoellen.. klinkt interesant xd

ahah ik in groep 8 volgens mij, maar ik en kim hadden al een hele presentatie totdat we de andere presentaties zagen en zij allemaal heel veel extra info hadden, en nu ben ik dat ook aan het doen, maar aangezien het heel veel werk is vind ik dat kim het gedeelte over Zambia ook een beetje moet doen, maar ze reageert echt nooit op smsjes en dat is zo irritant O.o

NiallsFood schreef:

WHAAA
    I WANT THEM BACK TO HOLLAND

Houis schreef:
    (...)

WHAAA
    I WANT THEM BACK TO HOLLAND

ME TOOO^^
    EN DAN HOUDEN WIJ ZE HIER!

WE STOPPEN ZE IN EEN KAST EN DOEN DIE OPSLOT! KUNNEN ZE NIET WEG!

Dude, ik durf me moeder gewoon niet meer te vragen voor Zondag... Sinds mn zusje en ik naar mn vader waren heeft ze alleen maar lopen werken terwijl ze ziek was en eind November krijgt ze pas het geld van haar extra diensten, toen we thuis kwamen was er ook weinig in huis en me moeder wilde niet met ons mee eten. Dus dan vind ik het moeilijk om dan nog naar geld voor de trein te vragen... Straks is ze overwerkt en valt ze flauw. :/

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

NiallsFood schreef:
    (...)

ME TOOO^^
    EN DAN HOUDEN WIJ ZE HIER!

WE STOPPEN ZE IN EEN KAST EN DOEN DIE OPSLOT! KUNNEN ZE NIET WEG!

JAAA SUPERPLAN ;D

CHARRY schreef:
    Dude, ik durf me moeder gewoon niet meer te vragen voor Zondag... Sinds mn zusje en ik naar mn vader waren heeft ze alleen maar lopen werken terwijl ze ziek was en eind November krijgt ze pas het geld van haar extra diensten, toen we thuis kwamen was er ook weinig in huis en me moeder wilde niet met ons mee eten. Dus dan vind ik het moeilijk om dan nog naar geld voor de trein te vragen... Straks is ze overwerkt en valt ze flauw. :/

oeii, hoe duur is een treinkaartje?