• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 22:09 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daiyh
    'District 2' antwoord ik naar waarheid. Hoewel ik al jaren niet thuis was geweest. Waarom zou ik? De man lijkt me niet te herkennen. Mooi.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout


    -

    [Je moet die Quotedingen er alleen zelf even bij zetten :'P]

    Amycus Calcia
    'Ik zei tegen Felan dat ik van hem hield.. Maar hij zei niks terug,' floepte ze er opeens uit, en kon zichzelf daarna wel slaan.
    Daarna sloeg ze haar ogen neer. 'Waarom zou Fayan je niet meer willen zien?' besloot ze van weer terug te komen op het andere onderwerp.


    -

    Reachell
    'Nee, hij word beslopen door iemand.'Fluisterde ik.Ik wees naar de persoon die de jongen besloop. En voor ik het wist werd de keel door gesneden van de jongen.Ik moest mijn hand voor mijn mond doen om niet te gillen.
    [ik ga douche dus ik kan ff voor min een hakf uur niet reageren ;]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    James
    "Aangezien we niet zo veel te eten en drinken hebben lijkt het me slim om dat morgen te halen" zeg ik en kijk naar Jill.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Saph
    Ik dacht even stilletjes na. Dat moest verschikkelijk zijn.
    'Misschen dat hij het nog niet weet. Of hij van je houd of niet.'
    Hard misschien, maar ik kan er niets aan doen. mijn pijn is te erg om echt goed na te denken.
    'En ik weet het niet,' ga ik trillerig verder. ik sla mijn armen voer elkaar en hou ze stevig tegen mijn borst, alsof ik anders uit elkaar zou vallen. zo voelt het ook.
    'Hij zei dat ik weg moest gaan, stoppen met het te volgen.' mijn stem brak. ik kon niet helder nadenken, ik wilde gewwon neervallen en huilen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ *Wacht op antwoord van Fayan/duardo*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oké, Loïs]

    Primrose
    "En nu is hij dood." Zeg ik als de jongen zijn keel word doorgesneden


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    "Waar is Amycus?" vraag ik Duardo. Niet dat ik nog persoonlijk met haar wilde praten, maar ze moest wel even op de hoogte worden gebracht van Daiyh.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Duardo Taurino
    'Weet ik veel, die ontloopt me zo hard als ze kan. Tot het nodig is om me te zien, dus ik had haar niet voor morgen verwacht.'
    Een geërgerde zucht ontsnapte.

    Amycus Calcia
    De stemmen zweefden hun kant op, en onwillekeurig keek ze om.
    Wijselijk slikte ze de opmerking door die op het puntje van haar tong lag, het was er niet het moment voor. Maar ze wist ook niet wat ze anders echt kon zeggen.
    Opeens hoorde ze Duardo's stem, en haar gezicht betrok onbewust. O fijn, daar stond ze echt op te wachten.


    -

    [ (cat) o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jill

    Ik keek naar onze karige vooraad. "Je hebt gelijk. We hebben wapens, dus dat zou moeten lukken".


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Daiyh
    Ongeduldig wacht ik tot ze stoppen emt praten. mijn gedachten zijn overal. Het plan, Chiara... Haar zwangerschap. Een kleine zucht ontsnapt me.

    saph
    Ik zie amycus' gezicht betrekken.
    'Ik meot gaan,' mompel ik. Fayan is te dichtbij. ik wil hem niet opnieuw tot last zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Bedenkelijk keek ze op. 'Het is ook jouw plan, Saph,' hielp ze hem herinneren. Maar toch zou ze hem niet tegenhouden als hij vertrok, gewoon omdat ze het zou begrijpen.


    -

    Saph
    Ik knik, en probeer mezelf bijeen te rapen. voor de tributen. Maar ikz eg geen woord tegen Fayan. Dat neem ik mezelf voor. als hij.. als hij last van me heeft, zal ik me gewoon op de achetrgrond houden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.