• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest (..) jongeren van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

Dus als een meisje bijvoorbeeld heel sluw en snel is heeft ze het motief van een vos. Daardoor heeft ze bijvoorbeeld mogelijkheden die vossen ook hebben. Scherpe nagels uit haar vingers laten groeien, Een extra goed reukvermogen en goed in het donker kunnen kijken.
    Vragen zijn altijd welkom.

Rollen beschikbaar:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

Trainers (4):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

[tot maximaal 2 rollen]
    Als je mee wilt doen moet je dit lijstje even invullen:

Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Uiterlijk: [+ foto]
    Innerlijk:
    Motief van dier:
    Extra[?]:

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:42 ]

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Volledige naam: Silver Madeline Rue Shaw
    Bijnaam: Sil
    Leeftijd: 17, wordt binnenkort 18.
    Afkomst: Silver heeft Spaans bloed, maar is geboren in de VS.
    Uiterlijk:

-Ariana Grande-
    Silver heeft rood haar, wat ook bij haar karakter past. Ook is ze erg klein, 1.55 m. Veel mensen denken dat Silver een lief, onschuldig en schattig meisje is. Maar eigenlijk is ze het tegenovergestelde van onschuldig.
    Innerlijk: Silver is een meisje dat zich snel gekwetst voelt. Ze trekt zich dingen erg aan, en wordt dus soms gezien als drama queen. Silver is erg opvliegerig en heeft geen geduld. Verder houdt Silver ontzettend van praten, wat ze dus ook constant doet. Ook is ze erg nieuwsgierig, wat haar soms in de problemen krijgt. silver kan erg brutaal en gemeen overkomen, maar ze is ontzettend sarcastisch en meestal is het geeneens zo slecht bedoeld. Wel zegt ze áltijd wat ze denkt.
    Motief van dier: zwarte Panter/Luipaard. Heeft een versterkt zien, reuk en gehoorvermogen. Ook zijn ze erg snel.
    Extra: /

[ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 20:36 ]

Me so good.

MustacheMe schreef:
    Even een vraagje, kunnen julie mijn foto zien? ik zelf namelijk niet.

Ik zie hem niet.

Me so good.

Gnome schreef:
    (...)
    Ik zie hem niet.

Oke moet ik hem opnieuw zoeken ):

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Nog twee aanmeldingen en we beginnen morgen zoiezo!

[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:17 ]

Ik wil. Maar ik snap het niet helemaal ;$

"Ignite, my love. Ignite."

Schneider schreef:
    Ik wil. Maar ik snap het niet helemaal ;$

Simpelere uitleg;
    De wereld kan elk moment vergaan doordat er te veel c02 is en er nauwelijks nog natuur is. Uit verschillende landen worden kinderen met een vliegticket naar een onbewoond eiland gestuurd. Daar worden ze getraind. Dan komen de jongere op het eiland erachter dat ze ieder een eigen dier vertegenwoordige (: k
    ijk maar even naar de andere lijstjes die al zijn ingevuld

Haha, kijk ik op m'n pc, vind ik m'n oude char Hayes Vukovic terug, dat was voor zo'n mutantenrpg op zo'n site. :'D

Volledige naam: Hayes Vukovic. (Vuk is wolf in het Servisch)
    Bijnaam: Hayes of Vuk.
    Leeftijd: 27.
    Afkomst: Geadopteerd uit Nieuw-Zeeland.
    Uiterlijk:

Innerlijk: Hayes is een uitbundige, blije jongen. Soms. Meestal zit hij stilletjes en teruggetrokken op zichzelf, omdat hij mensenschuw is. Ondertussen houdt hij alles goed in de gaten en noteert dingen af en toe in een notitieblokje. Het oplettende oog wat hij heeft kan hinderen in de liefde, maar wat doe je eraan?
    Motief van dier: Hayes vertoont overeenkomsten met een wolf. Hij heeft erg scherpe tanden, kan op handen en benen erg snel lopen, en kan zijn nagels extreem lang laten groeien.
    Extra[?]: Eet absoluut geen salade.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Ik ga hem ook even invullen. :9~:9~

"Ignite, my love. Ignite."

Morgen word de rpg geopend ik moet nu gaan.
    xx

Schneider schreef:
    Ik ga hem ook even invullen. :9~:9~

Yay! dan kunnen we beginnen (morgen dan)

Kan ik nog mee doen met een jongen als leeuw?

[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:42 ]

Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

Vul jIj ook een rolletje in?

Mogen wij niet alvast beginnen ofzo? o:

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

kiara2 schreef:
    Kan ik nog mee doen met een jongen als panter?

Panter is helaas al bezet (: je kunt nog wel meedoen!

DEATHBAT schreef:
    Mogen wij niet alvast beginnen ofzo? o:

Liever wacht ik tot morgen ochtend, ben nu namelijk op mijn ipod en dat is lastig een topic openen