• Toestemming tekenwedstrijd

    Hallo AppleStrudel,

    Hierbij heb je toestemming om een tekenwedstrijd te starten. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Applejack.

    .



    wat kaN je winnen?:
    4 linken op mijn profiel^^
    en natuurlijk respect^^

    de meeste opdrachten zijn nateken opdrachten^^
    je wordt niet gediscualiseerd je krijgt aleen een 1^^
    het word gerekend met punten
    pas bij 10 deelnemers begint het
    ik heb 2 exstra jury's nodig(moeten wel beschikbaar zijn^^)

    jury:
    .ErukaFrog
    .Remains
    .Negligible

    inspringen mogelijk als je de eerdere opdrachten binnen de inleverdatum afhebt

    deelnemers:
    .Minsa
    .Aiku
    . Chimera

    1e opdracht: teken 1 anime figuur na
    storie doet 't niet
    geen dierentekeningen
    maar wel van 'mensen' uit anime hexD

    inleverdatum 5nov[/s]
    je moet 1 dag van tevoren uitstel vragen
    opdr.2
    staat in storie

    je moet voor 12 uur s'nachts inleveren anders 1

    klik hier voor storie

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 16:01 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    ErukaFrog schreef:
    (...)
    ik kan ze ook allebei een 6 geven op de 1e opdr

    en deatline is morgen
    en kan iedereen die meedoet abo op storie nemen??
    kan ik via daar iedereen waarschuwen


    Voldoende op iets wat je niet heb gemaakt??


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Voldoende op iets wat je niet heb gemaakt??

    Lol, ik vond het ook een beetje vreemd...

    Midna schreef:
    (...)

    Voldoende op iets wat je niet heb gemaakt??

    ik heb geen idee wat ik moet doen 1 jury vind niet eerlijk dat je een 1 krijgt als je bij 2e opdr wilt inschrijven


    You can't not look cool with a crossbow.

    ErukaFrog schreef:
    (...)
    ik heb geen idee wat ik moet doen 1 jury vind niet eerlijk dat je een 1 krijgt als je bij 2e opdr wilt inschrijven


    Ik denk dan misschien..

    en 1 zolang ze niks hebben ingeleverd (:
    En dat als ze dan inleveren tijdens een andere opdracht wel gewoon beoordelen maar er een punt vanaf trekken ? (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Ik denk dan misschien..

    en 1 zolang ze niks hebben ingeleverd (:
    En dat als ze dan inleveren tijdens een andere opdracht wel gewoon beoordelen maar er een punt vanaf trekken ? (:

    Dat vind ik eigenlijk een best goed plan. Of gewoon dat je wat extra's erbij moet doen, of dat de opdracht net iets moeilijker is dan normaal?

    Minsa schreef:
    (...)
    Dat vind ik eigenlijk een best goed plan. Of gewoon dat je wat extra's erbij moet doen, of dat de opdracht net iets moeilijker is dan normaal?


    Denk dan eerste die extra's (: Aangezien opdr 2 al verdomd moeilijk is o-O en dan als diegene die het te laat inleveren iets moeilijker moeten doen o-O heb nou al medelijden xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Ik denk dan misschien..

    en 1 zolang ze niks hebben ingeleverd (:
    En dat als ze dan inleveren tijdens een andere opdracht wel gewoon beoordelen maar er een punt vanaf trekken ? (:

    best goed idee
    als de andere jury's het goed vinden


    You can't not look cool with a crossbow.

    Midna schreef:
    (...)

    Denk dan eerste die extra's (: Aangezien opdr 2 al verdomd moeilijk is o-O en dan als diegene die het te laat inleveren iets moeilijker moeten doen o-O heb nou al medelijden xd

    xD die opdr blijft dan wel zo
    maar de deatline is nogsteeds morgen^^


    You can't not look cool with a crossbow.

    Midna schreef:
    (...)

    Denk dan eerste die extra's (: Aangezien opdr 2 al verdomd moeilijk is o-O en dan als diegene die het te laat inleveren iets moeilijker moeten doen o-O heb nou al medelijden xd

    Haha oké, het is gewoon dat ik het ook leuker/beter vind om ergens gewoon meer tijd in te steken dan om er domweg een punt van af te trekken. Is zo schools, zo'n wedstrijd doe je voor je plezier toch? Maar goed een punt er af trekken is wel makkelijker dus tja, kijk maar wat de jury er van vind inderdaad. (:

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 18:15 ]

    Ik wil echt nog meedoen, maar ik red het écht niet vanavond. Deze hele week is al zo dat ik zelfs mijn huiswerk aan de kant moest zetten. Mag ik maandag ofzo inleveren?

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 16:23 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Oké, voor het geval ik dus nog een tekening van de eerste opdracht moet inleveren heb ik die hier:


    Grotere versie: Klik
    Voorbeeld: Klik

    Aiku schreef:
    Ik wil echt nog meedoen, maar ik red het écht niet vanavond. Deze hele week is al zo dat ik zelfs mijn huiswerk aan de kant moest zetten. Mag ik maandag ofzo inleveren?

    Same here, mag ik misschien uitstel? Ik ben er de hele week niet aan toegekomen..

    Ik heb zo'n heel erg gevoel dat het mij niet gaat lukken D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zou ik ook uitstel mogen? ;o Ben de hele week al kinda moe en loop me de tering te werken voor m'n her (ja, een van de zovelen).


    No growth of the heart is ever a waste

    iedereen uitstel tot 19nov


    You can't not look cool with a crossbow.